Galway is geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee mee mee mee.
Ik wil ook naar Galway! Ik ben er twee keer geweest. En een keer bij de buren/ voorvaderen: schotland.
Engeland wel meer, voor werk! Als ik naar Belfast ga, ga ik waarschijnlijk alleen, ff weekendje weg...
Geef mij maar het zuidwesten. Maar ja, daar kom ik dan ook al sinds nog voor m'n geboortequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Galway is geweldig. ben er drie jaar geleden in m'n uppie geweest toen ik drie weken aan de westkust vertoefde
. En als je de kans hebt: boek een paar nachten op Inishmore (het grootste van de drie Aran-eilanden)
![]()
.
En de webcam moet natuurlijk ook aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Als ze maar wel een rokje en laarzen aan heeft
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stendersquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
En dan is het alweer bijna voorbij terwijl het weekend net begint.
Oh jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Of je gaat gewoon de hele avond voor de TV hangen (of om 19 uur al naar bedquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveerquote:
Drie uur de tijd om nieuwe foto's te maken voor je fotoboek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Met ons? want er is ja geen Ekstra weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Je kan ook aan de privé chat.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!
Ow, zekerquote:Vriendin van me woont zuid oost echt ontzettend mooi in Wicklow county
Oohh, dacht dat je er nu al wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef jmac het volgende:
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveer![]()
Maar volgens mij wel redelijk vroeg vandaag (rond half 2).
Nu ff die geel/blauwe rakker halen (als 'ie op tijd komt). Veel plezier met LLink e.d. straks.
Ja hee, ik zit te multitasken hier.quote:
Ja, irritant is dat hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Vanmiddag was hij al gaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?
Link in de favorieten!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van alles. Overnachten in http://www.mainistirhousearan.com/ met goed ontbijt én diner
.
[..]
Ow, zeker. Heb één keer een hele rondrit gemaakt rond Ierland. enige grote plaats die ik nog niet bezocht heb, is Cork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |