quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind haar vriendin ook wel lekker denk ik
Mee mee mee mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Galway is geweldigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mee mee mee mee.
Ik wil ook naar Galway! Ik ben er twee keer geweest. En een keer bij de buren/ voorvaderen: schotland.
Engeland wel meer, voor werk! Als ik naar Belfast ga, ga ik waarschijnlijk alleen, ff weekendje weg...
Geef mij maar het zuidwesten. Maar ja, daar kom ik dan ook al sinds nog voor m'n geboortequote:Op vrijdag 18 april 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leukleuk. Ben daar één keer geweest
. Wel al zes keer in Ierland waarvan vier keer Dublin
. Als dit jaar niemand mee wil op vakantie, overweeg ik het westen van Ierland again
.
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Galway is geweldig. ben er drie jaar geleden in m'n uppie geweest toen ik drie weken aan de westkust vertoefde
. En als je de kans hebt: boek een paar nachten op Inishmore (het grootste van de drie Aran-eilanden)
![]()
.
En de webcam moet natuurlijk ook aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Als ze maar wel een rokje en laarzen aan heeft
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stendersquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef on_air het volgende:
En dan is het alweer bijna voorbij terwijl het weekend net begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |