Oh jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker kxradio luisteren met de jarige Rob Stenders
Of je gaat gewoon de hele avond voor de TV hangen (of om 19 uur al naar bedquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveerquote:
Drie uur de tijd om nieuwe foto's te maken voor je fotoboek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan podverdurrie volgende weer iets sociaals. gaan doen met andere mensen?
.
Met ons? want er is ja geen Ekstra weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Je kan ook aan de privé chat.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik me inderdaad laten vertellen over Inishmore!
Ow, zekerquote:Vriendin van me woont zuid oost echt ontzettend mooi in Wicklow county
Oohh, dacht dat je er nu al wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef jmac het volgende:
Hoor ik pas als ik daar over 2uur arriveer![]()
Maar volgens mij wel redelijk vroeg vandaag (rond half 2).
Nu ff die geel/blauwe rakker halen (als 'ie op tijd komt). Veel plezier met LLink e.d. straks.
Ja hee, ik zit te multitasken hier.quote:
Ja, irritant is dat hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:54 schreef on_air het volgende:
.
Vanmiddag was hij al gaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Is Rob er nog meer dan vandaag? Issie niet gaar?
Link in de favorieten!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste toeristen gaan na een half dagje weer terug. Zonde. Gewoon paar dagen blijven en genieten van de stilte en ff weg van alles. Overnachten in http://www.mainistirhousearan.com/ met goed ontbijt én diner
.
[..]
Ow, zeker. Heb één keer een hele rondrit gemaakt rond Ierland. enige grote plaats die ik nog niet bezocht heb, is Cork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |