quote:
"Doe er maar twee"quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
" Volgend week geen Ekstra weekend " " hej dan kunnen we naar de hoeren " aldus de toptechneut
" heeft u nog een gaatje vrij "
Dat was een legendarische uitzending zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
De stem van de dame komt mij heel bekend voor... die is volgens mij ook te horen in het fragment wat ik in mijn sig heb staan (Giel Beelen gepijpt..).
Mja, toch jammer dat 'ie zoveel zegt op de radio, maar helemaal niks hier op het forum.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
GERARD ALARM!
Briljante radio was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef TheZapster het volgende:
Dat was een legendarische uitzending zeg![]()
Toen giel nog leuk was
quote:
Ik ben benieuwd wat er van Jenny from the Cock gekomen isquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briljante radio was dat inderdaad.![]()
Ekstra weekend nazorg
Dan is het dus geen weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week dus echt geen Ekstra Weekend... Jammer!
Terwijl ik er op maandag al naar uit kijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week dus echt geen Ekstra Weekend... Jammer!
Gevalletje ' nooit meer wat van gehoord 'quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben benieuwd wat er van Jenny from the Cock gekomen is
Die heb je volgens mij gewoon gemist.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Zeg, vorige week was er geen nazorg toch, of heb ik die gewoon gemist?
Your lavalaaaaaaaaahaaaaaaaaaamp!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
Waar sloeg dat lavalamp nou ook al weer op
Jammer dat we het dan nu alweer horenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Laatste keer dat dit nummer te horen was is alweer best een lange tijd geleden, om precies te zijn maandag 24-3-2008 om 9:14 uur.
Ik had m vanmiddag nog op de fietsquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Laatste keer dat dit nummer te horen was is alweer best een lange tijd geleden, om precies te zijn maandag 24-3-2008 om 9:14 uur.
Danku Floris B..oekhouder.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Niet zeiken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat we het dan nu alweer horen
quote:1. Learnalilgivinalovin - Gotye
2. Shadows - Midnight Juggernauts
3. Carina - James Hunter
4. The Building - Loop Troop Rockers
5. Great DJ - The Ting Tings
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe![]()
7. Guilt - The Long Blondes
8. Graveyard Girl - M83
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. The Architect - Deus
11. This Day - Young Sinatras
Je was me net voorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Pod, nou geen flauwe grappen over de bankgastes maken.
Ik beloof bij deze elke uitzending voor de buis gekluisterd te zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
,quote:Dat vind ie zelf ook,en dat laat ie duidelijk merken
Wat een misselijk mannetje is dat zeg
Moet je eens de reacties op de FP lezen, da's meestal nog een slag erger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Pffft KLB is het leukste van heel fok!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
En dan nog deze:
[..]
,
Laten ze alsjeblieft dat soort posters naar mijn lokale omroep verbannen.
*druk aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
sms pinkpop naar 3333....
Maar dat je het dan nodig vindt daarvoor in KLB te gaan bivakkeren...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vinden![]()
Wat heb ik gemist....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
Is maar goed dat het daar nou niet om gingquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
Da's fout! De koningin is helemaal niet jarig op 30 april!
Dat was de vorige koningin.
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Vroeger was koninginnedag op mijn verjaardag, ver voor ik geboren was![]()
mika![]()
![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk normaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was weer behoorlijk debiel aan het doen geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |