quote:1. Learnalilgivinalovin - Gotye
2. Shadows - Midnight Juggernauts
3. Carina - James Hunter
4. The Building - Loop Troop Rockers
5. Great DJ - The Ting Tings
6. Breakfast/Disco Vraiment - LeLe![]()
7. Guilt - The Long Blondes
8. Graveyard Girl - M83
9. Comin' Home Baby (Frank Popp Remix)- Michael Buble
10. The Architect - Deus
11. This Day - Young Sinatras
Je was me net voorquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Pod, nou geen flauwe grappen over de bankgastes maken.
Ik beloof bij deze elke uitzending voor de buis gekluisterd te zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
,quote:Dat vind ie zelf ook,en dat laat ie duidelijk merken
Wat een misselijk mannetje is dat zeg
Moet je eens de reacties op de FP lezen, da's meestal nog een slag erger.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Pffft KLB is het leukste van heel fok!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik haat die kut-KLBérs:
"Dat semi-lollige overdreven gedoe van hem altijd vind het echt helemaal niets."
Gaat over Gerard.
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
En dan nog deze:
[..]
,
Laten ze alsjeblieft dat soort posters naar mijn lokale omroep verbannen.
*druk aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
sms pinkpop naar 3333....
Maar dat je het dan nodig vindt daarvoor in KLB te gaan bivakkeren...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat sommige mensen m niet leuk vinden![]()
Wat heb ik gemist....quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
We mogen hopen dat Ekdom nooit een tv-programma krijgt, dat wordt chaos met al die camera's
Is maar goed dat het daar nou niet om gingquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
Da's fout! De koningin is helemaal niet jarig op 30 april!
Dat was de vorige koningin.
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
Vroeger was koninginnedag op mijn verjaardag, ver voor ik geboren was![]()
mika![]()
![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk normaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was weer behoorlijk debiel aan het doen geloof ik![]()
Is dit een kleine hint om jouw verjaardag niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.
Die is immers op 27 april jarig
Wilhelmina was op 31 augustus jarigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb kans dat Koningendag op mijn verjaardag gaat vallen als WimLex de troon over neemt.
Koningendag..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |