quote:vrij naar "Smurf"
Bah!
Help
Daaaaaaaaarrreee...Plonsch
Jonge Honden?
Heeft zelfs die foto van vorige week geen directe uitnodiging opgeleverd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan echt aan de Hyves om me aan te melden als Bankgast? Dat ik in een poll kom.
Ga zo weer richting A'dam, terwijl ik nu zo dichtbij ze om de hoek zit dan ik net zo goed direct erheen kan lopen.
Die zie ik het ook nog wel worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef borisz het volgende:
* borisz bereidt zich alvast op Wijnhuis voor als megahit, dan kan het alleen maar meevallen
WEEKEND
Je verwacht het niet he? En ik dacht dat dat al opdringerig was, maar goed, blijkbaar moet je echt leuren. Of mazzel hebben. Ga maar richting het Amsterdamse. Tot straks aan de andere kant van de lijn!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft zelfs die foto van vorige week geen directe uitnodiging opgeleverd?![]()
En Michiel reageerde nog wel aardig enthousiast, dacht ik zo... tssss....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he? En ik dacht dat dat al opdringerig was, maar goed, blijkbaar moet je echt leuren. Of mazzel hebben. Ga maar richting het Amsterdamse. Tot straks aan de andere kant van de lijn!
What's new......quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Kraak en Smaak dus MEE-GAA-HIT. Leuke plaat!
Maar wel ERG laat...
Haha, yeah! Springenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef TheZapster het volgende:
Vampire Weekend - A punk op kxradio![]()
Goh wat wordt ik vrolijk van dit liedje
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kraak & Smaak dus.
Je zou inderdaad denken dat een megahit iets vernieuwends zou zijn maar dat geldt allang niet meer bij 3fmquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Kraak en Smaak dus MEE-GAA-HIT. Leuke plaat!
Maar wel ERG laat...
Nou, dat beloofd wat!quote:bezig met Bengaals-Chinese vazen, obscure telefoontjes en nog obscuurdere telefoontjes... vanavond in de uuropeners van EkStra Weekend!
Dat inspireerde ons!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef TheZapster het volgende:
Oeeeeeeeeeeh wat een heerlijke weekendplaat op kxradio.
SL2 - On a ragga tip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
't is pas weekend op het moment dat Michiel en Gerard dat zeggen!quote:
De keuzes zijn soms wat poppy idd..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef -Hans- het volgende:
Janet Jackson - All For You een disco classic? uuhhm, okay...
Komen die plaatjes al niet elke dag voorbij dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Eerst Insomnia en dan Born Slippy... We worden verwend
Ben je nog nuchter?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef TheZapster het volgende:
Ik begin gewoon die versie van fall out boy - beat it nog aardig te vinden
jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Stonden er altijd al blauwe stoelen in de 3FM Studio
Ik hoef niet te vragen wat je van die Hendrix-cover door Vedder vindt denk ik?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef purplerose het volgende:
alleen op wansmaak woensdag bij rabbering toch?
Nee, hoef je niet te vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen wat je van die Hendrix-cover door Vedder vindt denk ik?.
Bijna Ekstra weekend dus dan zet je die mooie foto weer online, toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:57 schreef on_air het volgende:. ... Have any dreams you'd like to sell, dreams of loneliness like a heart beat drives you mad.
.
Ik zing gewoon door.
uuhhm okay! was mij nog niet eerder opgevallenquote:
geef nie hoor beeb!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! was mij nog niet eerder opgevallen![]()
Hej TV! vanavond weer Rudy
Ook Domien is in de studio !
Oja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna Ekstra weekend dus dan zet je die mooie foto weer online, toch?
Dat overkomt mij nou nooitquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef on_air het volgende:
Krijg net een pakketje, is het de CSI Wii game! Die heb ik gewonnen. Whehe. Alleen je naam invullen ergens en voila. Was het alweer vergeten
.
Hoest met de lijn dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
geef nie hoor beeb!
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Stonden er altijd al blauwe stoelen in de 3FM Studio
ja hartstikke goedquote:
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooitquote:
woei ! plaatje staat al onlinequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooit.
Dat heb je heul niet nodig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
woei ! plaatje staat al online![]()
![]()
40 uur werken? doe even normaal zeg ! waar moet dan de vrije tijd vandaan komen?
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef on_air het volgende:
Krijg net een pakketje, is het de CSI Wii game! Die heb ik gewonnen. Whehe. Alleen je naam invullen ergens en voila. Was het alweer vergeten
.
En toch vond ik de zwarte stoelen er qua kleur beter bij passen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteit![]()
Ekstra weekend
Wat zijn dat voor afschuwelijke kapsels ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vond ik de zwarte stoelen er qua kleur beter bij passen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
M`n moeder: "nou moet je vanavond niet zo hard gaan lachen hé. Want het is weer vrijdagavond"![]()
![]()
"Ik heb op vrijdagavond op een of andere manier een lachkick.. hoe het kan, geen fláuw idee.".quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
M`n moeder: "nou moet je vanavond niet zo hard gaan lachen hé. Want het is weer vrijdagavond"![]()
![]()
hehequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Ik heb op vrijdagavond op een of andere manier een lachkick.. hoe het kan, geen fláuw idee.".
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef purplerose het volgende:
* purplerose aan de waterpijp lurkt en doorpaast naar Michiel en/of Gerard
En het is leuk speelgoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
AH, Er staat nu een remote camera op Michiel.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu nog een bloemetje erin en het is gelijk lente.
Ik mag datquote:
Is het ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
Als ze dat willen invoeren moet 5 mei ook weer een jaarlijkse feestdag worden.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu nog een bloemetje erin en het is gelijk lente.
Hoensbroek? Ik snap je niet, sorrrrrrry!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:![]()
Hoensbroek bij Ekstra Weekend
![]()
![]()
![]()
nou het is hier wel zonnig
Hoensbroek hier dus
Dat is waar ik woonquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoensbroek? Ik snap je niet, sorrrrrrry!
Ik wist wel dat het zoiets was.. het is nota bene wel van purplerose he..quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:20 schreef purplerose het volgende:
spelletje voor als je frustie of boos bent!
http://adultflashgames.us/play/92-Wack-the-Sack-18.htm
Owja, jij woonde hier niet heel ver vandaan hequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is waar ik woon
was vroeger een aparte gemeente maar hoort nu bij Heerlen
Het verbaast me dat Ekdom Hoensbroek kentZo groot is het nou ook weer niet
Hoensbroek, ik zal het googlemappenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is waar ik woon
was vroeger een aparte gemeente maar hoort nu bij Heerlen
Het verbaast me dat Ekdom Hoensbroek kentZo groot is het nou ook weer niet
Niet echt neequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, jij woonde hier niet heel ver vandaan he.
Dan ben je snel uitgegooglemappedquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoensbroek, ik zal het googlemappen.
Ik had hem al even niet meer gehoord.. dan is ie wel weer even fijn... ik wacht nog even op:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey There Delilah![]()
. Ook zo'n KAPOTgedraaide plaat
![]()
.
have fun!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey There Delilah![]()
. Ook zo'n KAPOTgedraaide plaat
![]()
.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had hem al even niet meer gehoord.. dan is ie wel weer even fijn... ik wacht nog even op:
papapapapa papapapapa
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef on_air het volgende:
Leuke kussen, ja, goed idee, eendje op kussentjes dan ook maar erbij.
518 mphquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
have fun!
http://adultflashgames.us/play/92-Wack-the-Sack-18.htm
Nu niet meer, nu het bij Heerlen hoort. Vroeger (een jaar of 20 geleden) was het als zelfstandige gemeente kleiner uiteraard.quote:
En dus heb je ze maar bij 3FM voor de deur afgezet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zaten twee potten in m'n ouwe jas...
Zware jas zal dat geweest zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zaten twee potten in m'n ouwe jas...
Bankgasten zijn er altijd twee ja, meestal twee vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef on_air het volgende:
Moet je altijd als een paar als bankgast komen? Een setje, pas de deux, duo.
Lijkt er wel op, neem je een vriendin mee of je zus of of ....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef on_air het volgende:
Je hebt toch wel een vriendin of zus?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef on_air het volgende:
Dat zal een probleem kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, neem je een vriendin mee of je zus of of ....
Ik heb een tweelingbroertje..quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een vriendin of zus?
Ohja dat songfestivalliedjequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Sebastien Tellier mag ook al wel even gedraaid worden
beter danquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
LIVE-versie klinkt echt zóóóóveel beter als het origineel!
ja die wereldplaatquote:
ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
How to shave a wife.
Door Ekdom hoor ik dat dus tegenwoordig...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:52 schreef on_air het volgende:
Worden wij met zo'n malle eppie op 1 lijn gezet?
Doe maar nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vind t wel het draaien van een nummer van Springsteen waardig.
Voor zover ik weet gaat ie naar Gooijehaarislossosquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Gerard gaat toch naar Kreta? Ben benieuwd waar precies.
Als je zulke opmerkingen maakt dan blijf ik natuurlijk om pix vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Gotverkudt. Dan maken die benen tot mijn nek ook niets uit.
Zat de sample " drums please " er nou std in of is het geript uit Summertime..? Maar idd, klinkt wel vetquote:
Voor hen blijkbaar niet neequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Gotverkudt. Dan maken die benen tot mijn nek ook niets uit.
Zou dat Chersonissos kunnen zijn? Vindt het niet echt een plaats waar je met vrouw en kinderen naartoe gaat. Maar goed... al die namen lijken op elkaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat ie naar Gooijehaarislossos
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen maakt dan blijf ik natuurlijk om pix vragen
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen maakt dan blijf ik natuurlijk om pix vragen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.
Bar New Yorkquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Mocht het toch echt Chersonissos zijn, dan weet ik nog wel een leuke bar voor em.
Kloptquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weblog is niet echt meer up-to-date
Huh? copyright geneuzel ofzo?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt.
Na wat gezeik met een of andere fotografeis die zin over...
Ook een leuke tent jaquote:
Ja. En het waren goddomme ook nog pics van een van onze parkeergaragesquote:
Die bar was ook leuk, al is het wel al weer 6, 7 jaar geleden dat ik er wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook een leuke tent ja
Maar ik zat aan de U2 Bar te denken. Was een van de weinige plekken waar je Rihanna kon ontvluchten en je kon ons regelmatig oprapen vanwege een nogal... aparte barman.
Star Beachquote:
Damn, ik vind dat soort geneuzel echt zo triest...En dan ook nog eens moeten dokken, damn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. En het waren goddomme ook nog pics van een van onze parkeergarages. Gelukkig heeft m'n werkgever de 300 euro gedokt, maar ik werd er niet vrolijk van. De snol
.
Ja. Meteen dreigen met advocaten en dat soort gezeik i.p.v. netjes vragen of ik de foto's wilde verwijderen. Een aanklacht voor het fotograferen van een van onze garages (die tevens als kunstwerk bekend staat) heb ik toch maar niet ingediend. Vond m'n baas niet nodigquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, ik vind dat soort geneuzel echt zo triest...En dan ook nog eens moeten dokken, damn.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef on_air het volgende:
*trauma*
Mijn moeder die erop stond dat we met z'n allen Sex Met Angela keken... want het was zo belangrijk en goed dat er zo open over gepraat werd.
Daar ben ik me toch op een slecht feest geweest. Werd het eindelijk opgeleukt met een striptease, was er niets van te zien. En dan moet je nagaan dat ik met mijn 1.95m overal overheen kon kijken en de dames op een podium stonden. Ik denk dat ze een beetje over de grond hebben liggen rollen.quote:
Lang leve je moederquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Hoewel, misschien dat ik daarom nu wel een perverted mind (a joy forever) heb.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ben ik me toch op een slecht feest geweest. Werd het eindelijk opgeleukt met een striptease, was er niets van te zien. En dan moet je nagaan dat ik met mijn 1.95m overal overheen kon kijken en de dames op een podium stonden. Ik denk dat ze een beetje over de grond hebben liggen rollen.
Op vrijdagavond zo'n opmerking maken terwijl ik net je pix heb zitten kijken...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Hoewel, misschien dat ik daarom nu wel een perverted mind (a joy forever) heb.
Een hele pallet!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
Volgens Edwin zijn er slechts 86 uuropeners gemaakt? Volgens mij wel véééééél meer!
Ik hoop Volendam. RKC is echt zo`n anticlubquote:
Koninklijke Nederlandse Maffia Bondquote:En hier in Maastricht nu een wedstrijd zonder publiek...
Ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op vrijdagavond zo'n opmerking maken terwijl ik net je pix heb zitten kijken...
Daar gaat dit programma ook niet omquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef TheZapster het volgende:
Muziek is niet echt denderend tot nu toe vanavond
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volendam, gok ik.
En hier in Maastricht nu een wedstrijd zonder publiek...
Het kan nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
MVV is op sterven na dood.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
Jammer, heb me er vaak genoeg vermaakt toen ze nog eredivisie speeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |