quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen maakt dan blijf ik natuurlijk om pix vragen
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je zulke opmerkingen maakt dan blijf ik natuurlijk om pix vragen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Speciaal op de vrijdagavond in het fotoboek.
Bar New Yorkquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Mocht het toch echt Chersonissos zijn, dan weet ik nog wel een leuke bar voor em.
Kloptquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weblog is niet echt meer up-to-date
Huh? copyright geneuzel ofzo?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt.
Na wat gezeik met een of andere fotografeis die zin over...
Ook een leuke tent jaquote:
Ja. En het waren goddomme ook nog pics van een van onze parkeergaragesquote:
Die bar was ook leuk, al is het wel al weer 6, 7 jaar geleden dat ik er wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook een leuke tent ja
Maar ik zat aan de U2 Bar te denken. Was een van de weinige plekken waar je Rihanna kon ontvluchten en je kon ons regelmatig oprapen vanwege een nogal... aparte barman.
Star Beachquote:
Damn, ik vind dat soort geneuzel echt zo triest...En dan ook nog eens moeten dokken, damn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. En het waren goddomme ook nog pics van een van onze parkeergarages. Gelukkig heeft m'n werkgever de 300 euro gedokt, maar ik werd er niet vrolijk van. De snol
.
Ja. Meteen dreigen met advocaten en dat soort gezeik i.p.v. netjes vragen of ik de foto's wilde verwijderen. Een aanklacht voor het fotograferen van een van onze garages (die tevens als kunstwerk bekend staat) heb ik toch maar niet ingediend. Vond m'n baas niet nodigquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, ik vind dat soort geneuzel echt zo triest...En dan ook nog eens moeten dokken, damn.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef on_air het volgende:
*trauma*
Mijn moeder die erop stond dat we met z'n allen Sex Met Angela keken... want het was zo belangrijk en goed dat er zo open over gepraat werd.
Daar ben ik me toch op een slecht feest geweest. Werd het eindelijk opgeleukt met een striptease, was er niets van te zien. En dan moet je nagaan dat ik met mijn 1.95m overal overheen kon kijken en de dames op een podium stonden. Ik denk dat ze een beetje over de grond hebben liggen rollen.quote:
Lang leve je moederquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Hoewel, misschien dat ik daarom nu wel een perverted mind (a joy forever) heb.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ben ik me toch op een slecht feest geweest. Werd het eindelijk opgeleukt met een striptease, was er niets van te zien. En dan moet je nagaan dat ik met mijn 1.95m overal overheen kon kijken en de dames op een podium stonden. Ik denk dat ze een beetje over de grond hebben liggen rollen.
Op vrijdagavond zo'n opmerking maken terwijl ik net je pix heb zitten kijken...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Hoewel, misschien dat ik daarom nu wel een perverted mind (a joy forever) heb.
Een hele pallet!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
Volgens Edwin zijn er slechts 86 uuropeners gemaakt? Volgens mij wel véééééél meer!
Ik hoop Volendam. RKC is echt zo`n anticlubquote:
Koninklijke Nederlandse Maffia Bondquote:En hier in Maastricht nu een wedstrijd zonder publiek...
Ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op vrijdagavond zo'n opmerking maken terwijl ik net je pix heb zitten kijken...
Daar gaat dit programma ook niet omquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef TheZapster het volgende:
Muziek is niet echt denderend tot nu toe vanavond
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volendam, gok ik.
En hier in Maastricht nu een wedstrijd zonder publiek...
Het kan nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
MVV is op sterven na dood.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
Jammer, heb me er vaak genoeg vermaakt toen ze nog eredivisie speeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |