quote:vrij naar "Smurf"
Bah!
Help
Daaaaaaaaarrreee...Plonsch
Jonge Honden?
Heeft zelfs die foto van vorige week geen directe uitnodiging opgeleverd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef on_air het volgende:
Moet ik dan echt aan de Hyves om me aan te melden als Bankgast? Dat ik in een poll kom.
Ga zo weer richting A'dam, terwijl ik nu zo dichtbij ze om de hoek zit dan ik net zo goed direct erheen kan lopen.
Die zie ik het ook nog wel worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef borisz het volgende:
* borisz bereidt zich alvast op Wijnhuis voor als megahit, dan kan het alleen maar meevallen
WEEKEND
Je verwacht het niet he? En ik dacht dat dat al opdringerig was, maar goed, blijkbaar moet je echt leuren. Of mazzel hebben. Ga maar richting het Amsterdamse. Tot straks aan de andere kant van de lijn!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft zelfs die foto van vorige week geen directe uitnodiging opgeleverd?![]()
En Michiel reageerde nog wel aardig enthousiast, dacht ik zo... tssss....quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he? En ik dacht dat dat al opdringerig was, maar goed, blijkbaar moet je echt leuren. Of mazzel hebben. Ga maar richting het Amsterdamse. Tot straks aan de andere kant van de lijn!
What's new......quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Kraak en Smaak dus MEE-GAA-HIT. Leuke plaat!
Maar wel ERG laat...
Haha, yeah! Springenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef TheZapster het volgende:
Vampire Weekend - A punk op kxradio![]()
Goh wat wordt ik vrolijk van dit liedje
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kraak & Smaak dus.
Je zou inderdaad denken dat een megahit iets vernieuwends zou zijn maar dat geldt allang niet meer bij 3fmquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Kraak en Smaak dus MEE-GAA-HIT. Leuke plaat!
Maar wel ERG laat...
Nou, dat beloofd wat!quote:bezig met Bengaals-Chinese vazen, obscure telefoontjes en nog obscuurdere telefoontjes... vanavond in de uuropeners van EkStra Weekend!
Dat inspireerde ons!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef TheZapster het volgende:
Oeeeeeeeeeeh wat een heerlijke weekendplaat op kxradio.
SL2 - On a ragga tip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
't is pas weekend op het moment dat Michiel en Gerard dat zeggen!quote:
De keuzes zijn soms wat poppy idd..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:44 schreef -Hans- het volgende:
Janet Jackson - All For You een disco classic? uuhhm, okay...
Komen die plaatjes al niet elke dag voorbij dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Eerst Insomnia en dan Born Slippy... We worden verwend
Ben je nog nuchter?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef TheZapster het volgende:
Ik begin gewoon die versie van fall out boy - beat it nog aardig te vinden
jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Stonden er altijd al blauwe stoelen in de 3FM Studio
Ik hoef niet te vragen wat je van die Hendrix-cover door Vedder vindt denk ik?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef purplerose het volgende:
alleen op wansmaak woensdag bij rabbering toch?
Nee, hoef je niet te vragenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen wat je van die Hendrix-cover door Vedder vindt denk ik?.
Bijna Ekstra weekend dus dan zet je die mooie foto weer online, toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:57 schreef on_air het volgende:. ... Have any dreams you'd like to sell, dreams of loneliness like a heart beat drives you mad.
.
Ik zing gewoon door.
uuhhm okay! was mij nog niet eerder opgevallenquote:
geef nie hoor beeb!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! was mij nog niet eerder opgevallen![]()
Hej TV! vanavond weer Rudy
Ook Domien is in de studio !
Oja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna Ekstra weekend dus dan zet je die mooie foto weer online, toch?
Dat overkomt mij nou nooitquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef on_air het volgende:
Krijg net een pakketje, is het de CSI Wii game! Die heb ik gewonnen. Whehe. Alleen je naam invullen ergens en voila. Was het alweer vergeten
.
Hoest met de lijn dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
geef nie hoor beeb!
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Stonden er altijd al blauwe stoelen in de 3FM Studio
ja hartstikke goedquote:
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooitquote:
woei ! plaatje staat al onlinequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooit.
Dat heb je heul niet nodig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
woei ! plaatje staat al online![]()
![]()
40 uur werken? doe even normaal zeg ! waar moet dan de vrije tijd vandaan komen?
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef on_air het volgende:
Krijg net een pakketje, is het de CSI Wii game! Die heb ik gewonnen. Whehe. Alleen je naam invullen ergens en voila. Was het alweer vergeten
.
En toch vond ik de zwarte stoelen er qua kleur beter bij passen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteit![]()
Ekstra weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |