Hoest met de lijn dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef purplerose het volgende:
geef nie hoor beeb!
* purplerose glas gingerale inschenkt, chocolate chip cookies erbij pakt, ok ik ben er klaar voor
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Stonden er altijd al blauwe stoelen in de 3FM Studio
ja hartstikke goedquote:
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooitquote:
woei ! plaatje staat al onlinequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Is pas de 2e keer dat zoiets me gebeurd. Je moet wel meedoen met dingen, anders gebeurt het nooit.
Dat heb je heul niet nodig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
woei ! plaatje staat al online![]()
![]()
40 uur werken? doe even normaal zeg ! waar moet dan de vrije tijd vandaan komen?
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik ook nog niet eerder gezien, zijn dus idd nieuw.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef on_air het volgende:
Krijg net een pakketje, is het de CSI Wii game! Die heb ik gewonnen. Whehe. Alleen je naam invullen ergens en voila. Was het alweer vergeten
.
En toch vond ik de zwarte stoelen er qua kleur beter bij passen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje van goede kwaliteit![]()
Ekstra weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |