Maar dan wel in Maastricht aubquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn al dood
Tijd voor fc limburg.
Idd. Ik mis al jaren de derby tussen Roda en MVVquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wanneer promoveert mvv nou weer eens? Ik mis mijn jaarlijkse weekendje Maastricht nu toch al een hele tijd
Als dat nieuwe promotie-degradatie systeem wordt ingevoerd dan ben je zo van Fortuna af.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn al dood
Tijd voor fc limburg.
Nog heel wat meer clubs denk ik, zoals bijv een haarlem.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat nieuwe promotie-degradatie systeem wordt ingevoerd dan ben je zo van Fortuna af.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben er vandoor... nog veel plezier
quote:
Daar staat wel iets tegenover, Veenstra!quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
On_air, bedankt weer voor de vrijdagavondfoto! :-)
Wanneer mag ze langskomen als bankgaste?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:18 schreef MichielV het volgende:
On_air, bedankt weer voor de vrijdagavondfoto! :-)
Checkquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang 't niet de hele tijd over WIDM gaat....
Namelijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar staat wel iets tegenover, Veenstra!
Jammer, had zij misschien moeten dokkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja. Meteen dreigen met advocaten en dat soort gezeik i.p.v. netjes vragen of ik de foto's wilde verwijderen. Een aanklacht voor het fotograferen van een van onze garages (die tevens als kunstwerk bekend staat) heb ik toch maar niet ingediend. Vond m'n baas niet nodig.
Een Ekstra Weekend BBQquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |