quote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
MM luistercijfers(tijdvak MA-VR 1900-2200)
10 jaar en ouder 5,4%, vorig jaar 5,9%.
20-49 jaar 7,4%, vorig jaar 7,5%.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:26 schreef on_air het volgende:
IN DE AUTO. Autoradio. Radio in de auto..
Daar dus, luisteren, in de auto, al rijdend. Dus autorijmuziek gaarne.
Bedankt.
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.quote:
Falco?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
IK heb zin om ee nandere Deutsche Schallplate aan te vragen
Ik dacht dat het weekend kaarten waren..quote:Op donderdag 17 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.
Maar ik ben allang blij dat ik dagkaarten voor de zaterdag heb. Het optreden ga ik dus iig niet missen.
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:Goede goede goede request
Moest ik even kwijt...
Hopelijk....quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:Mr. Brightside in the mix!
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n vette plaat.
9 minuten versie?
Ik heb hier zo'n beetje onbeperkt en geen burenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?
Toch weer one louder, dat is meer dan niet!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dusquote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch weer one louder, dat is meer dan niet!
Ze zijn niet thuis, maar anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dus
En met zo'n plaat als dit doe je je buren alleen maar een plezier door je radio hard te zetten
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt nietquote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dus
En met zo'n plaat als dit doe je je buren alleen maar een plezier door je radio hard te zetten
Dartpijl is zeker ook geen goed ideequote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt niet
De volgende keer dus maar een laptop meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt niet
Je kunt de magische pen ook als dartpijl gebruiken...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan met je ogen dicht en met vinger eentje aanwijzen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAL!!!!!
zo ik ben binnen
zo ik ben binnen
zo ik ben binnen
Goede Avondquote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
zo ik ben binnen
* Sirolf ziet TheVulture in de trein stappen naar Rotterdam (daar zit LLiNKquote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Rudy's blog staat... interessant nieuws voor je
zo ik ben binnen
Ja, doet ze eerst een 3, daarna wou ze een 5 doen, ging ze weer terug naar 3, en weer naar 5.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Weekend DNA filmpje met Annemieke al gezien?
Wel geinig enzo !
Nu had ik er weleens van gehoord, maar afgelopen zondag tijdens het 3 op reis programma, hadden ze het over het Sziget festival! 7 dagen lang!!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.
Maar ik ben allang blij dat ik dagkaarten voor de zaterdag heb. Het optreden ga ik dus iig niet missen.
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[.Ja, doet ze eerst een 3, daarna wou ze een 5 doen, ging ze weer terug naar 3, en weer naar 5.
Heel komisch.
Ik ook niet, anders.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...
Annemic in bikiniquote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig enzo !
Geen close-ups?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig enzo !
Ik ben wel eens van de 10 meter plank gesprongenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...
Piemelsquote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet TheVulture in de trein stappen naar Rotterdam (daar zit LLiNK).
Daar hoef je ook geen Nostradamus voor te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zat al op die reactie te wachten....
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld; maar ben je homo?
(Als je zo op rudy reageert, ga ik dat wel denken)
daar hebben we op fok! SCH al voorquote:Op donderdag 17 april 2008 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]scherp +1
Ja ik ben homo
maar ik ben geen relnicht
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Straks komt trouwens Elizabethtown op Net5. Weet iemand of dat een goede film is? Regisseur is per slot van rekening Cameron "Almost Famous" Crowe.
Ok, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]scherp +1
Ja ik ben homo
maar ik ben geen relnicht
Wel bijna gelukkig, nog een halve dag "echt" werken en dan lekker weekend houden! Vrijdag een beetje rustig, zaterdag kaarten voor 14 juni scooren en dan in de avond op naar Amsterdam de RAI en gaan tot de volgende ochtend...quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Hmm, ik voel me vandaag een beetje Duffy, vooral nu ik Mercy..
(En het is nog geeneens vrijdag!)
14 juni?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel bijna gelukkig, nog een halve dag "echt" werken en dan lekker weekend houden! Vrijdag een beetje rustig, zaterdag kaarten voor 14 juni scooren en dan in de avond op naar Amsterdam de RAI en gaan tot de volgende ochtend...
Inqontrol is toch zaterdag ?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel bijna gelukkig, nog een halve dag "echt" werken en dan lekker weekend houden! Vrijdag een beetje rustig, zaterdag kaarten voor 14 juni scooren en dan in de avond op naar Amsterdam de RAI en gaan tot de volgende ochtend...
Morgen Beeldende Vorming, Nederlands, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Wiskunde en Natuurkunde, en dan nog een pallet huiswerk van die dag..quote:Op donderdag 17 april 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:
Defqon. En ik denk dat ik 14 juli bedoel.... Toch Juni... En dan heb ik mijn dance feestjes weer gehad voor dit jaar, onee in Augustus op terrein van de baas nog Decibel!quote:
Over 1,5 uur weeeeeeeekend!quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Hmm, ik voel me vandaag een beetje Duffy, vooral nu ik Mercy..
(En het is nog geeneens vrijdag!)
Nu ik nog.'quote:
Ik gebruik One of These days als loopje..quote:Op donderdag 17 april 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
Toch opvallend. Kraak en Smaak staan op het punt om de wereld te veroveren, maar hier in Nederland krijg je nog heel wat verdwaasde blikken als van een aangespoelde walvis die net een mentholsigaret heeft gerookt als je hun naam laat vallen.
Tsja, ligt een beetje eraan waarmee radiostations je doodgooien... Als 't niet gedraaid wordt, weet men ook niet beter..... Gelukkig draait 3FM 't nu wel wat meer.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
Toch opvallend. Kraak en Smaak staan op het punt om de wereld te veroveren, maar hier in Nederland krijg je nog heel wat verdwaasde blikken als van een aangespoelde walvis die net een mentholsigaret heeft gerookt als je hun naam laat vallen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf 'm zo leuk vinden, die plaat van Leaf![]()
![]()
![]()
papadapapa papadapapapa papapadapapaquote:
Over Krezip gesproken, Armin van Buuren heeft een plaat opgenomen met Jaq van Krezip.quote:
Kippenvel!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige live-versie van I would Stay
Morgen ook luisteren naar MoveYourAss met Rudy ?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige live-versie van I would Stay
Ik ga mijn geld inzetten op....quote:Op donderdag 17 april 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen ook luisteren naar MoveYourAss met Rudy ?
Playlist staat inmiddels online.. !
Leuk dat Mark Ronson - Stop Me (opnieuw uitgebracht) ook op de lijst staat.
Durf trouwens aan de hand van de playlist niet te gokken wat de Meeeeeeeeeegahit is... Naja, zet mijn geld dan toch maar op de leuke plaat van Alphabeat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik ga mijn geld inzetten op....Jup, die zou het inderdaad ook wel kunnen zijn.. Hoop het niet !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remix van de Rudy's Guilty pleasure is ook wel vet.
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
De Rudy's Guilty Pleasure is trouwens wel vet. Of niet borisz?
Waarschijnlijk in de auto terug als ik van vrienden afkomquote:Op donderdag 17 april 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen ook luisteren naar MoveYourAss met Rudy ?
Ook leuk !quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk in de auto terug als ik van vrienden afkom
nope staat niet op de playlist.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:27 schreef Flatus het volgende:
Word sam sparro - Black and gold wel eens gedraaid op 3 fm?
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
Ik ben er wel, maar kwam erachter dat de stats niet kloppen
Dus heb het druk
Dat zou 40 topics schelen...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoerenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Ja, zoiets zal het wel zijnquote:
Scheelt je dus wel een boel werk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoeren
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liepquote:
Dat was vast op verzoekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
Hm... da's toch geen autorijmuziek?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Nog bedankt voor Mad World. Doet het goed in de auto.
Beetje jammer inderdaad !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
GMTAquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
De meerwaarde van de stelling van de dag is mij ook nog niet helemaal duidelijk geworden. Dat geldt trouwens ook voor dat andere trieste item wat grappig zou moeten zijn maar wat het eigenlijk niet is.. Draai nou maar gewoon muziek want dat is vaak wel erg goed !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
Plaat staat in elk geval op de playlist van MYA, maar daar staat de plaat al weken op... Leuke plaat hoor maar om het nu nog Megahit te maken vind ik wat aan de late kant.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Als Rob zich gisteren goed versprak wordt het Kraak en Smaak volgens mij. En dat zou me niks verbazen.
Leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heeft 3FM voor het eerst sinds jaren een Eurovisie-songfestival inzending op de playlist staan: Sebastien Tellier met Divine is de Franse inzending van dit jaar![]()
Het is een geweldige plaatquote:
Die is oud genoeg om nog megahit te worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Who gives a fuck... liever deze dan de zoveelste Kane, Anouk of Krezipquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is oud genoeg om nog megahit te worden ja
You're on a holiday, and you don't hear this song on repeat!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
hey hey hey
Sinds wanneer draaien ze Volbeat op de radio in Nederlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Das irritantquote:
Mwa... werd wakker met de de vader en vriend van Alain Clark en daarna kwam Lenny Kravitz... pluspunt was de Megahit en de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit schijnt heel vet te zijn want de 3FM-jocks hebben een goede smaak, aldus Giel Beelen. Ben benieuwd !quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Radionerd het volgende:
Goedemorgen mensen, altijd lekker wakker worden met Giel!
We weten het vanmiddag rond half 6, hoop op een lekker rocknummerquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa... werd wakker met de de vader en vriend van Alain Clark en daarna kwam Lenny Kravitz... pluspunt was de Megahit en de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit schijnt heel vet te zijn want de 3FM-jocks hebben een goede smaak, aldus Giel Beelen. Ben benieuwd !
Goedemorgen
zijn we gewend van 3fmquote:Op donderdag 17 april 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Plaat staat in elk geval op de playlist van MYA, maar daar staat de plaat al weken op... Leuke plaat hoor maar om het nu nog Megahit te maken vind ik wat aan de late kant.
Nee, kan niet streamen, dat is geblokkeerd. Vandaar dat ik ook al tijden weg ben hier, kan helaas nergens luisteren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou toch niet zo zijn dat die mast eruit ligt?
Is online luisteren geen (tijdelijk) idee
Ze draaien het wel eens ja, bij C&S meerdere malen gehoord.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Maar kan ik nu begrijpen dat 3FM Volbeat draait??
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwelijke collega's die over mij dromen in een ballet-pakje zijn nooit grappig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft gewoon niet tof hè?.
HEE ROEL!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Leuk.voor.je.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef t-x-m het volgende:
Cewl, gistermiddag in de studio's geweest, Paul, Giel en Rob gezienBest gezellig daar
Wat mij bijster minimaal positief stemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
tja niet alleen giel bepaald de megahitquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
* Glacier kan de nieuwe Madonna wel waarderen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tja niet alleen giel bepaald de megahit
Alleen de platenmaatschappijen bepalen de MHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ruim een jaar oudquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Maar zo oud is die Sad man's tongue toch nog niet van Volbeat
Ik dacht dat dat de nieuwe single wasquote:
Het album is geloof ik vorig jaar februari of maart uitgebracht. Heb laatst wel die live-dvd van ze gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
*schopt*quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:10 schreef on_air het volgende:
Kan iemand me schoppen? Ik vind dit nummer van Gwen namelijk (nog steeds) leuk/aanhoorbaar.
Platen zijn wel steengoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
De meeste dingen klinken niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zetten
Wie???quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Discooooooooo!
Bah, ik hoorde net die vogelverschrikker alweer
Idd.. triestquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.
HAHAquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:45 schreef on_air het volgende:
[..]
GMTA.
Ook precies in het NL willen neerpennen.
Totaal geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.
Zou niet eens heel gek zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef buckfast83 het volgende:
eigenlijk zouden we moeten kunnen stemmen voor een zwarte lijst
nummers die een maand lang niet meer worden gedraaid ofzo...
Het grootste werk is al gedaan, gewoon de website van Sirolf bezoeken en je weet genoegquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou niet eens heel gek zijn.
Of een muziekredactie die ook even kijkt welke nummers ze een dag (of uur....) eerder hebben gedraaid om HERHALING te voorkomen.
Jij dacht dat men benieuwd was naar de mening van de luisteraar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef buckfast83 het volgende:
eigenlijk zouden we moeten kunnen stemmen voor een zwarte lijst
nummers die een maand lang niet meer worden gedraaid ofzo...
Idd. Helaas heeft de muziekredactie óf niet zelf zo'n systeem óf hebben ze de site van sirolf nog niet ontdekt. Óf weten ze gewoon niet beterquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het grootste werk is al gedaan, gewoon de website van Sirolf bezoeken en je weet genoeg
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Ik kies deze middag niet voor de vogelverschrikker, ondanks zijn muziekkeuze.
Hij begint met Acda en De Munnikquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Ik kies deze middag niet voor de vogelverschrikker, ondanks zijn muziekkeuze.
Dat vodje dan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vogelverschrikker? Zelfs een vogel kijkt om 'm heen.
En dat verschrikkelijke kinderliedje van Mika *ril*quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij begint met Acda en De Munnik, ik ga even de deur uit.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je van The Last Shadow Puppets? Weergaloos!
Hoop ik ook opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef Radionerd het volgende:
We weten het vanmiddag rond half 6, hoop op een lekker rocknummer
quote:Op het laatste moment is bekend geworden dat Anouk is toegevoegd aan de line-up van de 3FM Awards op 26 april
Weergaloos is idd het goede woordquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
Wat vind je van The Last Shadow Puppets? Weergaloos!
Doe mij dan maar nummer 1quote:Het weekend kan bijna beginnen! Last van een vrijdagmiddagdip? Laat een van deze nummers je eruit halen...
Strike - U sure do
Doop - Doop
Black Box - Strike it up
Rabradio.nl
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nieuw contract (onbepaalde tijd)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ik twijfelde nog, maar nu weet ik zeker dat ik niet ga.
Dat was voor mij ook de reden om de cam maar uit te zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:49 schreef jmac het volgende:
Durft Dolf niet meer in beeld ofzo
Hele tijd die golfkar in beeld
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van Rabbering inderdaad.
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaienquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En vooral niet als ie ook nog de vier niet blonden gaat draaien.
*radio 2 op heeft staanquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaien.
Daarom luister ik nu KinkFM met nu de nieuwe Pete Murrayquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaien.
Luister ik ook al wekenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daarom luister ik nu KinkFM met nu de nieuwe Pete Murray
Krijg ik hier niet goed doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*radio 2 op heeft staan
top 100 jaren '70
TOF!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Angela Groothuizen vanavond te gast in het Ekstra Weekend !
Vind ik persoonlijk allemaal goede platen, maargoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
Luister ik ook al weken. Bevalt goed!
Al hoor ik Alice in Chains ook wel een paar keer per week voorbij komen.. EN Adele en verdorie ook "Smells like teen spirit". Maar verder niets dan lof
.
Aan de 'andere kant' de radio wat harder zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krijg ik hier niet goed door. En aan de andere kant van de verdieping (lees: 6 meter verderop
) wel
.
Ik hoop het !quote:
Adele? En jij kunt serieus nog naar "smells like.." luisteren ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk allemaal goede platen, maargoed
Minder.. muziek is wel okay, maar grappig is het niet echt vind ik.quote:Wat vind je van de middagshow van KinkFM? Arjen Grolleman's avondland dus
Hai Cossie!quote:
Ik had het kunnen weten! verwacht er zelf namelijk ook niet heel erg veel van.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
Ik bedoelde meer van.. Angela Groothuizen... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Yeah, beter dan ooit!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Cossie!alles kits achter je rits!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |