Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het drukquote:Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
fipo!
Hey, beetje lief doen tegen Maricha ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het druk
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het druk
Wel regelmatig FiPo, maar nooit een topic openen...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
fipo!
Ja, anders zetten we SHOT YOU DOWN BANG BANG op..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey, beetje lief doen tegen Maricha ja!
[/slijmbal]
Geen idee hoe dat gaat en daar heb ik dan net geen tijd voor om me in te verdiepen tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 16 april 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel regelmatig FiPo, maar nooit een topic openen...
Werd je daar niet extreem nerveus van?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:the Who
![]()
Dit intro is lange tijd m'n ringtone geweest
Nee. Andere mensen daarentegen wel, maar dan hebben we het over volk met Crazy Frog-achtige ringtones, dus die neem ik niet al te serieus.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Werd je daar niet extreem nerveus van?
Nummer is fantastisch, maar die intro, daar word ik ook wel nerveus van.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Andere mensen daarentegen wel, maar dan hebben we het over volk met Crazy Frog-achtige ringtones, dus die neem ik niet al te serieus.
En dit is gewoon een classic!
Ik zou er denk ik alleen maar extreem nerveus van worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:the Who
![]()
Dit intro is lange tijd m'n ringtone geweest
Yo Yo !quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond mensen![]()
![]()
Alphabeat
Ik ook, maar ben nu echt al op. Van het weekend naar de RAIquote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Sersjee het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rustig aan vandaag, heb m'n energie de komende dagen hard nodig...
Komt zo!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt die nog of heb ik hem net gemist? Zet geluid nu net aan
Komt zometeenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt die nog of heb ik hem net gemist? Zet geluid nu net aan
Doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe cd van The Kooks gehoord? zo ja: is het wat? of kan ik me de moeite van het binnenhalen besparen?
Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Aha, een oudje van Amy. Leuk !
deze draaide Giel dinsdag ook
Ach, beetje mixed feelingsquote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidsepleinquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, beetje mixed feelings![]()
Blij dat de lampjes nog geen kampioen zijn (ik moet trouwens binnenkort naar Eindhoven toe..) maar vind het aan de ene kant wel jammer dat Grunn heeft verloren van Ajax. Had liever gezien dat Huntelaar de 1 - 2 had gemaakt..
Tot morgen Maricha und Michiel
Donequote:
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Bansheesquote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Junkie XL van gister, die was "one louder" waardig
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remixquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Banshees
Oh ja die heb ik ook gehoord gisteren, erg lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remix
Doeiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Dames en heren, muziek liefhebbers van den lage landen....
nnndoei
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidseplein
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.Mijn seizoenskaart van Ajax heb ik toch al verhuurd dus ik kan alleen maar de kroeg in, wat wel 10 keer gezelliger is dan in het stadionquote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =
Ik zou gokken op de AGRquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.
Ik stem Rob naar de uren van michiel en michiel naar de lunch uren, dan kan ik tenminste 6 uur op rij 3fm luisteren met ook nog een Cortonquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa The Gossip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\\
Riemen vast en here we go !!!!!!!!!![]()
WAT EEN PLAAT![]()
Standing in the way of control![]()
Ben nooit bij AGR geweest, maar het was gezellig op de Cauberg toen de Tour langs kwamquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.Mijn seizoenskaart van Ajax heb ik toch al verhuurd dus ik kan alleen maar de kroeg in, wat wel 10 keer gezelliger is dan in het stadion![]()
Zoals het nu is vind ik eigenlijk best wel goed, maar Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag. Hij heeft nu toch wat meer ruimte om nieuwe platen te draaien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef TheZapster het volgende:
Ik stem Rob naar de uren van michiel en michiel naar de lunch uren, dan kan ik tenminste 6 uur op rij 3fm luisteren met ook nog een Corton
Eensquote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag.
Corton toen hij inviel voor claudia was fantastisch, die propte er echt gewoon een slayer tussen in de middag, en stenders i nde avond is heerlijk tot nu toequote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals het nu is vind ik eigenlijk best wel goed, maar Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag. Hij heeft nu toch wat meer ruimte om nieuwe platen te draaien.
Nieuwe van Anouk? vrees het ook.... Gelukkig duurt het nog even tot de plaat officieel uitkomt (12 mei).quote:
Geweldig! dat is Corton die doet dat gewoon. Rudy viel een keer in voor Rob en die draaide toen de Hoosiers en dat is ook een plaat die je eigenlijk nooit overdag hoort. Ik mag dat soort acties wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef TheZapster het volgende:
Corton toen hij inviel voor claudia was fantastisch, die propte er echt gewoon een slayer tussen in de middag, en stenders i nde avond is heerlijk tot nu toe
Kraak & Smaak ging het overquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe van Anouk? vrees het ook.... Gelukkig duurt het nog even tot de plaat officieel uitkomt (12 mei).
Had de radio even niet aan maar zou die plaat nu nog Megahit worden? dan lopen ze wel een beetje achter de feiten aan..quote:
Je weet over welke zender we het hebben hèquote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had de radio even niet aan maar zou die plaat nu nog Megahit worden? dan lopen ze wel een beetje achter de feiten aan..
Ach, ik heb een aantal maanden geleden besloten dat dit weekeinde toch niet meer belangrijk was, dus gaan wij nu de trappen in het huis renoveren, wat inhoudt dat wij naar een bungalowpark vluchten omdat wij de trappen even niet kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidseplein
hehe heb een vermoedenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet over welke zender we het hebben hè![]()
Rob weer uit z'n dak![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef DaMook het volgende:
Mijn ouders hebben een appartementje in Winterberg gekocht![]()
.
Nee, doen mijn ouders goedquote:
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, doen mijn ouders goed. Ik baalde al wel dat ik dit jaar niet op vakantie kon omdat ik net mijn appartement gekocht had. De kans dat ik nu toch kan gaan is wel ineens een stuk groter
.
Sauerland (Duitsland).quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaaldquote:
1 2 3 4 5 | Bestemming : Winterberg (D, 59955) Afstand : 258.6 km Reisduur : 02:39 Brandstof kosten : Gemiddeld ¤ 42.66 benzine |
Vanaf mn ouders (Achterhoek) is het te doen om een dagje Winterberg te doen. Toch ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaald. Skieen kan ik iig beamen
. De zomeractiviteiten binnenkort ook wel waarschijnlijk
.
[ code verwijderd ]
Regelmatig een weekendje of weekje heen denk ik.
Ah, Sauerland. Ik kom er ook af en toe (familie heeft een klein bungalowparkje in Leiberg, dat ligt 50 km ten noorden van Winterberg) en is inderdaadl wel een mooie omgeving.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaald. Skieen kan ik iig beamen
. De zomeractiviteiten binnenkort ook wel waarschijnlijk
.
[ code verwijderd ]
Regelmatig een weekendje of weekje heen denk ik.
Grappige is dat 'ie reeds eerder veel gedraaid is, omdat 3FM dacht dat het de nieuwe single zou worden. Uiteindelijk is dat toen Relax geworden.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:Lollipop
Nu maar hopen dat ie niet kapot gedraaid gaat worden.
wishful thinking
En iedereen heeft ook nog even gedacht dat Love Today de nieuwe single zou worden. Die hebben we zelfs nog voor Maricha aangevraagd toen ze een jaar producer van MetMichiel was.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat 'ie reeds eerder veel gedraaid is, omdat 3FM dacht dat het de nieuwe single zou worden. Uiteindelijk is dat toen Relax geworden.
* Sirolf gaat naar bed, moet er om 7 uur weer uit voor een projectoplevering.
Voor Maricha hebben we toen gewoon een track van het album gekozen, zonder rekening te houden met mogelijke singles.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En iedereen heeft ook nog even gedacht dat Love Today de nieuwe single zou worden. Die hebben we zelfs nog voor Maricha aangevraagd toen ze een jaar producer van MetMichiel was.Weltrusten
Vanaf hier ook welquote:Op donderdag 17 april 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanaf mn ouders (Achterhoek) is het te doen om een dagje Winterberg te doen. Toch ben ik er nog nooit geweest.
Ik ben er ooit in de winter 1x geweest, was zeker mooi, om te skieen iigquote:Op donderdag 17 april 2008 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Sauerland. Ik kom er ook af en toe (familie heeft een klein bungalowparkje in Leiberg, dat ligt 50 km ten noorden van Winterberg) en is inderdaadl wel een mooie omgeving.
Morning!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Had ik gister ook Cos
Wel een auto waar de achterkant van op een andere rijstrook lagDat was wel bizar!
Maar gelukkig kon ik doorrijden toen ik er voorbij wasKijkersfile is heel erg irritant, maar ook weer prettig want je kan wel ff checken wat er aan de hand is
Wat betreft humeur deze stralende edoch koude ochtend.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoewel John. natuurlijk fantastisch was.
Heeft Cos iets principieels tegen film muziek? Iris, Love Fool...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft Cos iets principieels tegen film muziek? Iris, Love Fool...
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Wel tegen Iris, maar heeeeeeeeeelemaal niets tegen Cardigans. Integendeel. Hè, cos?
ZIe ook z'n last.fm lijstje
.
O, hoiquote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Wel tegen Iris, maar heeeeeeeeeelemaal niets tegen Cardigans. Integendeel. Hè, cos?
ZIe ook z'n last.fm lijstje
.
dan moet je tegenwoordig knielen voor Allahquote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde graag een Egyptenaar nadoen.
Daar staat trouwens ook Kaplaarzen opquote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
Mijn eerste dubbelcdverzamelaar best of '92. John Secada.
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je tegenwoordig knielen voor Allah
Houd je niet van Fijne Rrrrrubberen KAPLAARZEN?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar staat trouwens ook Kaplaarzen op. Over dieptepunten gesproken.
Die hele cd is een dieptepunt.
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Houd je niet van Fijne Rrrrrubberen KAPLAARZEN?
Of ben je meer van de Rode schoentjes? Balschoentjes?
Doe er een leuk zuidwestertje bij!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.
Da's ook weer binnenkort hè? Ergens in de tweede helft van mei?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Maricha hebben we toen gewoon een track van het album gekozen, zonder rekening te houden met mogelijke singles.
Dat in combinatie met werk is zeer slecht voor de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over de muzikale kwaliteit van de Arbeidsvitaminen vandaag.
Leaselaarzen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.
Werk is eik sowieso slecht.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat in combinatie met werk is zeer slecht voor de mensen om mij heen.
Jepquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What Goes Around Comes Around? Die is mooi inderdaad
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begrijp die Casema reclame op de TV met die polen ook nog steeds niet
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.
Ik vind een aantal nummers v an History ook nog erg goed en Blood on the Dancefloor vond ik ook een goeie plaat...Beetje jammer dat er maar 4 nieuwe nummers op die cd stonden (5 was een aftreksel van 4)...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson was écht goed tot ie zich tot hermafrodiet liet ombouwen.
Vanaf Bad ging het hard berafwaarts
Oh, is het weer zoverquote:
Gelukkig is het storender dat ik het net heb uitgelegdquote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh jaSorry
Zover dacht ik niet na...
Kutreclame
Kooks
On-ge-loof-lijkquote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wát?! Hebben ze dit nummer van Amy Wijnkut opnieuw uitgebracht?
Hoera, dat gaat natuurlijk weer grijsgedraaid worden. Maarja altijd beter dan die verkrachting van Valerie. Helemaal die alternatieve unplugged versie. Valerie -e -e -eh
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begrijp die Casema reclame op de TV met die polen ook nog steeds niet
Ho ho! Ben rete blij dat ze In The Morning (Razorlight) nog een keer hebben uitgebracht. Kon niet geloven dat het de eerste keer niet aansloeg en die jankplaat America wel. En bij Amy zijn er ook echt wel beter platen dan wat er dood is gedraaid. Of het nodig is, dat weet ik niet, want ze staat al genoeg op de spreekwoordelijke kaart, maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
On-ge-loof-lijk.
Is het nou zo lastig om eens wat NIEUWS uit te brengen?
En als een nummer de eerste keer niet aanslaat, is dat niet zonder reden. Blijkbaar zitten mensen er niet op te wachten. Probeer het hen dan niet nog een keer door de strot te duwen![]()
![]()
![]()
.
Heel erg simpel inderdaad maar blijft wel erg goed hangen. Moet eerlijk zeggen dat JT best wel toffe platen heeft gemaakt. Cry Me a river en Rock your body vind ik bijvoorbeeld ook best tof om te horen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Jep
Lekker simpel nummertje ook...4 akkoorden en that's it
Dat nummer staat en valt gewoon duidelijk bij de tekst en de achtergrond beat
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dadelijk ff een grote bos bloemen voor onze secretaresse halen
.
Hé, ben jij er ook nog. Tof.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef on_air het volgende:
Dit bericht ben ik 100% met je eensquote:Op donderdag 17 april 2008 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg simpel inderdaad maar blijft wel erg goed hangen. Moet eerlijk zeggen dat JT best wel toffe platen heeft gemaakt. Cry Me a river en Rock your body vind ik bijvoorbeeld ook best tof om te horen.![]()
You Know I'm No Good opnieuw uitgebracht?! ben daar niet blij mee want die plaat vind ik nu nog wel tof, juist omdat de plaat niet heel vaak op de radio is te horen. Maar ook dat zal dus nu veranderen
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit bericht ben ik 100% met je eens
+ 0.2quote:De cijfers (%):
01. Radio 538 - 11,3 (11,1)
02. Radio 2 - 10,2 (11,6)
03. Skyradio - 9,3 (9,6)
04. Radio 3FM - 7,5 (7,3)
voor de mensen in Slotervaart die buiten liepen: sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey! Jackie Wilson said!
Dexy's![]()
Origineel van Van Morrison![]()
![]()
zoiets drromde ik vannachtquote:Op donderdag 17 april 2008 12:20 schreef borisz het volgende:
OMFG Amy Wijnhuis zal morgen dan wel weer....
Moeten we Amy weer 300x per uur aanhoren
waren ze weer bezig ?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets drromde ik vannacht![]()
en iets met een kernoorlog
ja, ik heb niet zo best geslapen
Amsterdam schijnt de beste woonplaats te zijn van de 50 grootste gemeentesquote:Op donderdag 17 april 2008 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor de mensen in Slotervaart die buiten liepen: sorry
sterker nog, ze zijn nog steeds bezigquote:
En de bos is goed ontvangenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de bos is goed ontvangen. 't Kost een paar tientjes, maaaaar dan heb je ook wat
. Helemaal de tyfus gesleept
.
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Goed man, je weet nooit waar het goed voor is
.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef on_air het volgende:
Take me down to the paradise city!
Toch stukken minder dan Sweet Child O' Mine, Welcome To The Jungle of Mr. Brownstone.quote:
En als toetje Leafquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Maar nee hoor, kiezen ze weer die verschrikkelijke Snow Patrol uit uit dat lijstje![]()
![]()
Ik zit eik alweer een uur op die Wijnkelder te wachten.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat't nu weer tijd is voor Leaf
Die hebben ze 10 minuten voor het laatst gedraaid dus het moet wel weer
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit eik alweer een uur op die Wijnkelder te wachten.
Nog niet vandaag. Zal ie zo het uur wel mee openen dan..... gokje...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?
Het is dan ook gewoon een vette plaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:30 schreef on_air het volgende:
Merk wel dat ik onbewust mee zit te wiebelen op Estelle en haar megahit.
Hoewel ik dat opzich heel bewust nog niet vind.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een vette plaat.
No no no yes yes yes
Jup ! helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef on_air het volgende:
Hoewel ik dat opzich heel bewust nog niet vind.
Toen ze nog goed waren en leuk vooral (y). Classic.
Bagger plaat.. misschien leuk voor kleine kids maar ik vind dit by far de slechtste plaat van die Mika figuur. Vorige single van hem was al niet veel soeps maar het wordt volgens mij steeds minder met hem.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer die Lollipop?
Ik heb dat met In This World van Mobyquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef buckfast83 het volgende:
Zo'n mooi, depri nummer
een van de weinige nummers die me nog 'n beetje raken.
go moby!
We're All Made of Stars.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby heeft een hoop kutnummers gemaakt. Wat een waardeloos gezanik is dit toch.
Draai dan Honey of Bodyrock. Of hij had een paar terug nog een goed rocknummer, ben titel kwijt.
Alain Clark? Van Velzen?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?
Een significant deel van dit lijstje zal zo wel gedraaid worden... Past prima bij de kneusjesquote:Op donderdag 17 april 2008 15:47 schreef on_air het volgende:
[..]
James Blunt? Jeroen van der Boom? Marco Borsato? Sieb? Rob de Nijs?
WIE? WIE?
Die hijgstem vooralquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef on_air het volgende:
Deze samenzang heeft ook wel iets licht erotisch... of het is gewoon haar hijgstem. Kan ook.
Ik ga zo oo kweer naar KX, zit nu op kinkfm omdat ik die Mark vd Akker niet kan uitstaanquote:
We kunnen het hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Honden die terug lopen na een verhuizing. Volgens mij ben je in de war met katten Lantinga
idd, hij is zelf tenslotte een hond.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
We kunnen het hem niet kwalijk nemen
De grap is meestal leuk bedacht, maar de uitvoering zooo slechtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:49 schreef Stienn het volgende:
Whehe, die Jochem dopvleugel wil die z'n spin terug van de jumbo
Verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Nick & Simon ? gelukkig zometeen de M - M show
Was dat niet Alain Clark?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummeren het lijkt zooooo veel op dat HI nummer wat ze eerst hadden.
"het is vrijdag en we komen samen, sms al die namen en vergeet niet die ene dame..."
Nee, nou misschien ook.quote:
quote:
Omdat ie nu wel op single is uitgebracht.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
Wat draaien ze op eens weer veel Lollipop, van Mika..
Geen van beide, pen werkt niet op een pc schermquote:Op donderdag 17 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Wordt de winnaar van de Pinkpopkaarten met de magische pen geselecteerd of moet je de snelste zijn?
Eindelijk is hij op single uit! Blij blijquote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
Wat draaien ze op eens weer veel Lollipop, van Mika..
Nu alleen Love Today nog en dan is bijna het hele album op single uitgekomen, opvallende prestatie voor Mika.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Eindelijk is hij op single uit! Blij blij![]()
Gewoon een kwestie van je scherm horizontaal neerleggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen van beide, pen werkt niet op een pc scherm
Stiekem was ik blij dat hij een tijdje weg was (Lollipop, dan).quote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Laat het enthousiasme niet teveel blijken door 'm veel te draaien....quote:Op donderdag 17 april 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Of een Wacom aansluitenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van je scherm horizontaal neerleggen.
Laat die pen dan maar op mijn naam vallen...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van je scherm horizontaal neerleggen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:21 schreef on_air het volgende:
We luisteren in de radio even verder! Doe maar dingen draaien waar je ligt bounced en hard blêrend mee kunt rijden.
Vorig jaar was iedereen in de ban van NoordpoolFM.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
MM luistercijfers(tijdvak MA-VR 1900-2200)
10 jaar en ouder 5,4%, vorig jaar 5,9%.
20-49 jaar 7,4%, vorig jaar 7,5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |