Da's ook weer binnenkort hè? Ergens in de tweede helft van mei?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Maricha hebben we toen gewoon een track van het album gekozen, zonder rekening te houden met mogelijke singles.
Dat in combinatie met werk is zeer slecht voor de mensen om mij heen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over de muzikale kwaliteit van de Arbeidsvitaminen vandaag.
Leaselaarzen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.
Werk is eik sowieso slecht.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat in combinatie met werk is zeer slecht voor de mensen om mij heen.
Jepquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What Goes Around Comes Around? Die is mooi inderdaad
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begrijp die Casema reclame op de TV met die polen ook nog steeds niet
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.
Ik vind een aantal nummers v an History ook nog erg goed en Blood on the Dancefloor vond ik ook een goeie plaat...Beetje jammer dat er maar 4 nieuwe nummers op die cd stonden (5 was een aftreksel van 4)...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson was écht goed tot ie zich tot hermafrodiet liet ombouwen.
Vanaf Bad ging het hard berafwaarts
Oh, is het weer zoverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |