quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaaldquote:
1 2 3 4 5 | Bestemming : Winterberg (D, 59955) Afstand : 258.6 km Reisduur : 02:39 Brandstof kosten : Gemiddeld ¤ 42.66 benzine |
Vanaf mn ouders (Achterhoek) is het te doen om een dagje Winterberg te doen. Toch ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaald. Skieen kan ik iig beamen
. De zomeractiviteiten binnenkort ook wel waarschijnlijk
.
[ code verwijderd ]
Regelmatig een weekendje of weekje heen denk ik.
Ah, Sauerland. Ik kom er ook af en toe (familie heeft een klein bungalowparkje in Leiberg, dat ligt 50 km ten noorden van Winterberg) en is inderdaadl wel een mooie omgeving.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Idd, niet zo heel ver over de grens in duitsland. In de winter een prettig skie gebied en in de zomer goed om lekker te wandelen en te mountainbiken (heb ik net uit een folder gehaald. Skieen kan ik iig beamen
. De zomeractiviteiten binnenkort ook wel waarschijnlijk
.
[ code verwijderd ]
Regelmatig een weekendje of weekje heen denk ik.
Grappige is dat 'ie reeds eerder veel gedraaid is, omdat 3FM dacht dat het de nieuwe single zou worden. Uiteindelijk is dat toen Relax geworden.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:Lollipop
Nu maar hopen dat ie niet kapot gedraaid gaat worden.
wishful thinking
En iedereen heeft ook nog even gedacht dat Love Today de nieuwe single zou worden. Die hebben we zelfs nog voor Maricha aangevraagd toen ze een jaar producer van MetMichiel was.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat 'ie reeds eerder veel gedraaid is, omdat 3FM dacht dat het de nieuwe single zou worden. Uiteindelijk is dat toen Relax geworden.
* Sirolf gaat naar bed, moet er om 7 uur weer uit voor een projectoplevering.
Voor Maricha hebben we toen gewoon een track van het album gekozen, zonder rekening te houden met mogelijke singles.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En iedereen heeft ook nog even gedacht dat Love Today de nieuwe single zou worden. Die hebben we zelfs nog voor Maricha aangevraagd toen ze een jaar producer van MetMichiel was.Weltrusten
Vanaf hier ook welquote:Op donderdag 17 april 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanaf mn ouders (Achterhoek) is het te doen om een dagje Winterberg te doen. Toch ben ik er nog nooit geweest.
Ik ben er ooit in de winter 1x geweest, was zeker mooi, om te skieen iigquote:Op donderdag 17 april 2008 01:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Sauerland. Ik kom er ook af en toe (familie heeft een klein bungalowparkje in Leiberg, dat ligt 50 km ten noorden van Winterberg) en is inderdaadl wel een mooie omgeving.
Morning!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Had ik gister ook Cos
Wel een auto waar de achterkant van op een andere rijstrook lagDat was wel bizar!
Maar gelukkig kon ik doorrijden toen ik er voorbij wasKijkersfile is heel erg irritant, maar ook weer prettig want je kan wel ff checken wat er aan de hand is
Wat betreft humeur deze stralende edoch koude ochtend.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoewel John. natuurlijk fantastisch was.
Heeft Cos iets principieels tegen film muziek? Iris, Love Fool...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft Cos iets principieels tegen film muziek? Iris, Love Fool...
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Wel tegen Iris, maar heeeeeeeeeelemaal niets tegen Cardigans. Integendeel. Hè, cos?
ZIe ook z'n last.fm lijstje
.
O, hoiquote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Wel tegen Iris, maar heeeeeeeeeelemaal niets tegen Cardigans. Integendeel. Hè, cos?
ZIe ook z'n last.fm lijstje
.
dan moet je tegenwoordig knielen voor Allahquote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde graag een Egyptenaar nadoen.
Daar staat trouwens ook Kaplaarzen opquote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef on_air het volgende:
Mijn eerste dubbelcdverzamelaar best of '92. John Secada.
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je tegenwoordig knielen voor Allah
Houd je niet van Fijne Rrrrrubberen KAPLAARZEN?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar staat trouwens ook Kaplaarzen op. Over dieptepunten gesproken.
Die hele cd is een dieptepunt.
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Houd je niet van Fijne Rrrrrubberen KAPLAARZEN?
Of ben je meer van de Rode schoentjes? Balschoentjes?
Doe er een leuk zuidwestertje bij!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |