Leaselaarzen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heeft u ook lieslaarzen? Nee, ik verkoop alleen laarzen.
Werk is eik sowieso slecht.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat in combinatie met werk is zeer slecht voor de mensen om mij heen.
Jepquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What Goes Around Comes Around? Die is mooi inderdaad
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begrijp die Casema reclame op de TV met die polen ook nog steeds niet
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Tjeempie. De undecover afluister agentjes zitten in een kabelbusje (Casema). Normaliter zou die daar inderdaad dagen kunnen staan, maar Casema niet, dat is zo geïnstalleerd. De Russen hebben dus meteen door dat er iets niet klopt, de baas dan, want de schlemiel die het opmerkt had de connectie nog niet gemaakt.
Ik vind een aantal nummers v an History ook nog erg goed en Blood on the Dancefloor vond ik ook een goeie plaat...Beetje jammer dat er maar 4 nieuwe nummers op die cd stonden (5 was een aftreksel van 4)...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Michael Jackson was écht goed tot ie zich tot hermafrodiet liet ombouwen.
Vanaf Bad ging het hard berafwaarts
Oh, is het weer zoverquote:
Gelukkig is het storender dat ik het net heb uitgelegdquote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh jaSorry
Zover dacht ik niet na...
Kutreclame
Kooks
On-ge-loof-lijkquote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wát?! Hebben ze dit nummer van Amy Wijnkut opnieuw uitgebracht?
Hoera, dat gaat natuurlijk weer grijsgedraaid worden. Maarja altijd beter dan die verkrachting van Valerie. Helemaal die alternatieve unplugged versie. Valerie -e -e -eh
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begrijp die Casema reclame op de TV met die polen ook nog steeds niet
Ho ho! Ben rete blij dat ze In The Morning (Razorlight) nog een keer hebben uitgebracht. Kon niet geloven dat het de eerste keer niet aansloeg en die jankplaat America wel. En bij Amy zijn er ook echt wel beter platen dan wat er dood is gedraaid. Of het nodig is, dat weet ik niet, want ze staat al genoeg op de spreekwoordelijke kaart, maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
On-ge-loof-lijk.
Is het nou zo lastig om eens wat NIEUWS uit te brengen?
En als een nummer de eerste keer niet aanslaat, is dat niet zonder reden. Blijkbaar zitten mensen er niet op te wachten. Probeer het hen dan niet nog een keer door de strot te duwen![]()
![]()
![]()
.
Heel erg simpel inderdaad maar blijft wel erg goed hangen. Moet eerlijk zeggen dat JT best wel toffe platen heeft gemaakt. Cry Me a river en Rock your body vind ik bijvoorbeeld ook best tof om te horen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Jep
Lekker simpel nummertje ook...4 akkoorden en that's it
Dat nummer staat en valt gewoon duidelijk bij de tekst en de achtergrond beat
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dadelijk ff een grote bos bloemen voor onze secretaresse halen
.
Hé, ben jij er ook nog. Tof.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef on_air het volgende:
Dit bericht ben ik 100% met je eensquote:Op donderdag 17 april 2008 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg simpel inderdaad maar blijft wel erg goed hangen. Moet eerlijk zeggen dat JT best wel toffe platen heeft gemaakt. Cry Me a river en Rock your body vind ik bijvoorbeeld ook best tof om te horen.![]()
You Know I'm No Good opnieuw uitgebracht?! ben daar niet blij mee want die plaat vind ik nu nog wel tof, juist omdat de plaat niet heel vaak op de radio is te horen. Maar ook dat zal dus nu veranderen
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit bericht ben ik 100% met je eens
+ 0.2quote:De cijfers (%):
01. Radio 538 - 11,3 (11,1)
02. Radio 2 - 10,2 (11,6)
03. Skyradio - 9,3 (9,6)
04. Radio 3FM - 7,5 (7,3)
voor de mensen in Slotervaart die buiten liepen: sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 12:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey! Jackie Wilson said!
Dexy's![]()
Origineel van Van Morrison![]()
![]()
zoiets drromde ik vannachtquote:Op donderdag 17 april 2008 12:20 schreef borisz het volgende:
OMFG Amy Wijnhuis zal morgen dan wel weer....
Moeten we Amy weer 300x per uur aanhoren
waren ze weer bezig ?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets drromde ik vannacht![]()
en iets met een kernoorlog
ja, ik heb niet zo best geslapen
Amsterdam schijnt de beste woonplaats te zijn van de 50 grootste gemeentesquote:Op donderdag 17 april 2008 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor de mensen in Slotervaart die buiten liepen: sorry
sterker nog, ze zijn nog steeds bezigquote:
En de bos is goed ontvangenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de bos is goed ontvangen. 't Kost een paar tientjes, maaaaar dan heb je ook wat
. Helemaal de tyfus gesleept
.
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Goed man, je weet nooit waar het goed voor is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |