Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het drukquote:Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
fipo!
Hey, beetje lief doen tegen Maricha ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het druk
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zit er eentje continue "Nieuwe topics" te F5-en... O, wat heeft ze het druk
Wel regelmatig FiPo, maar nooit een topic openen...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:07 schreef Maricha het volgende:
fipo!
Ja, anders zetten we SHOT YOU DOWN BANG BANG op..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey, beetje lief doen tegen Maricha ja!
[/slijmbal]
Geen idee hoe dat gaat en daar heb ik dan net geen tijd voor om me in te verdiepen tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 16 april 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel regelmatig FiPo, maar nooit een topic openen...
Werd je daar niet extreem nerveus van?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:the Who
![]()
Dit intro is lange tijd m'n ringtone geweest
Nee. Andere mensen daarentegen wel, maar dan hebben we het over volk met Crazy Frog-achtige ringtones, dus die neem ik niet al te serieus.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Werd je daar niet extreem nerveus van?
Nummer is fantastisch, maar die intro, daar word ik ook wel nerveus van.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Andere mensen daarentegen wel, maar dan hebben we het over volk met Crazy Frog-achtige ringtones, dus die neem ik niet al te serieus.
En dit is gewoon een classic!
Ik zou er denk ik alleen maar extreem nerveus van worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:24 schreef Sersjee het volgende:the Who
![]()
Dit intro is lange tijd m'n ringtone geweest
Yo Yo !quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond mensen![]()
![]()
Alphabeat
Ik ook, maar ben nu echt al op. Van het weekend naar de RAIquote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Sersjee het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rustig aan vandaag, heb m'n energie de komende dagen hard nodig...
Komt zo!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt die nog of heb ik hem net gemist? Zet geluid nu net aan
Komt zometeenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt die nog of heb ik hem net gemist? Zet geluid nu net aan
Doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe cd van The Kooks gehoord? zo ja: is het wat? of kan ik me de moeite van het binnenhalen besparen?
Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Aha, een oudje van Amy. Leuk !
deze draaide Giel dinsdag ook
Ach, beetje mixed feelingsquote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidsepleinquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, beetje mixed feelings![]()
Blij dat de lampjes nog geen kampioen zijn (ik moet trouwens binnenkort naar Eindhoven toe..) maar vind het aan de ene kant wel jammer dat Grunn heeft verloren van Ajax. Had liever gezien dat Huntelaar de 1 - 2 had gemaakt..
Tot morgen Maricha und Michiel
Donequote:
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Bansheesquote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Junkie XL van gister, die was "one louder" waardig
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remixquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Banshees
Oh ja die heb ik ook gehoord gisteren, erg lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remix
Doeiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Dames en heren, muziek liefhebbers van den lage landen....
nnndoei
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidseplein
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.Mijn seizoenskaart van Ajax heb ik toch al verhuurd dus ik kan alleen maar de kroeg in, wat wel 10 keer gezelliger is dan in het stadionquote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =
Ik zou gokken op de AGRquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.
Ik stem Rob naar de uren van michiel en michiel naar de lunch uren, dan kan ik tenminste 6 uur op rij 3fm luisteren met ook nog een Cortonquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa The Gossip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\\
Riemen vast en here we go !!!!!!!!!![]()
WAT EEN PLAAT![]()
Standing in the way of control![]()
Ben nooit bij AGR geweest, maar het was gezellig op de Cauberg toen de Tour langs kwamquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.Mijn seizoenskaart van Ajax heb ik toch al verhuurd dus ik kan alleen maar de kroeg in, wat wel 10 keer gezelliger is dan in het stadion![]()
Zoals het nu is vind ik eigenlijk best wel goed, maar Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag. Hij heeft nu toch wat meer ruimte om nieuwe platen te draaien.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:28 schreef TheZapster het volgende:
Ik stem Rob naar de uren van michiel en michiel naar de lunch uren, dan kan ik tenminste 6 uur op rij 3fm luisteren met ook nog een Corton
Eensquote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag.
Corton toen hij inviel voor claudia was fantastisch, die propte er echt gewoon een slayer tussen in de middag, en stenders i nde avond is heerlijk tot nu toequote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals het nu is vind ik eigenlijk best wel goed, maar Rob in de avond bevalt mij eigenlijk beter dan overdag. Hij heeft nu toch wat meer ruimte om nieuwe platen te draaien.
Nieuwe van Anouk? vrees het ook.... Gelukkig duurt het nog even tot de plaat officieel uitkomt (12 mei).quote:
Geweldig! dat is Corton die doet dat gewoon. Rudy viel een keer in voor Rob en die draaide toen de Hoosiers en dat is ook een plaat die je eigenlijk nooit overdag hoort. Ik mag dat soort acties wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef TheZapster het volgende:
Corton toen hij inviel voor claudia was fantastisch, die propte er echt gewoon een slayer tussen in de middag, en stenders i nde avond is heerlijk tot nu toe
Kraak & Smaak ging het overquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe van Anouk? vrees het ook.... Gelukkig duurt het nog even tot de plaat officieel uitkomt (12 mei).
Had de radio even niet aan maar zou die plaat nu nog Megahit worden? dan lopen ze wel een beetje achter de feiten aan..quote:
Je weet over welke zender we het hebben hèquote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had de radio even niet aan maar zou die plaat nu nog Megahit worden? dan lopen ze wel een beetje achter de feiten aan..
Ach, ik heb een aantal maanden geleden besloten dat dit weekeinde toch niet meer belangrijk was, dus gaan wij nu de trappen in het huis renoveren, wat inhoudt dat wij naar een bungalowpark vluchten omdat wij de trappen even niet kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidseplein
hehe heb een vermoedenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet over welke zender we het hebben hè![]()
Rob weer uit z'n dak![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef DaMook het volgende:
Mijn ouders hebben een appartementje in Winterberg gekocht![]()
.
Nee, doen mijn ouders goedquote:
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, doen mijn ouders goed. Ik baalde al wel dat ik dit jaar niet op vakantie kon omdat ik net mijn appartement gekocht had. De kans dat ik nu toch kan gaan is wel ineens een stuk groter
.
Sauerland (Duitsland).quote:Op donderdag 17 april 2008 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Winterberg is in het oosten van nederland toch ? Ik schaam me voor mijn topografie en luiheid om op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |