Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Aha, een oudje van Amy. Leuk !
deze draaide Giel dinsdag ook
Ach, beetje mixed feelingsquote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Blij met winst van Ajax hans of iets minder blij omdat Groningen verloren heeft ?
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidsepleinquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, beetje mixed feelings![]()
Blij dat de lampjes nog geen kampioen zijn (ik moet trouwens binnenkort naar Eindhoven toe..) maar vind het aan de ene kant wel jammer dat Grunn heeft verloren van Ajax. Had liever gezien dat Huntelaar de 1 - 2 had gemaakt..
Tot morgen Maricha und Michiel
Donequote:
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Bansheesquote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Junkie XL van gister, die was "one louder" waardig
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remixquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die nieuwste single ? Die is erg lekker ja, cover van Sioux and the Banshees
Oh ja die heb ik ook gehoord gisteren, erg lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, ze draaide Moby go - Enjoy the Silence remix
Doeiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Dames en heren, muziek liefhebbers van den lage landen....
nnndoei
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =quote:Op woensdag 16 april 2008 21:59 schreef TheZapster het volgende:
Ene kant ben ik heel blij andere kant niet, ik zat er aan te denken om zondag naar limburg te gaan voor de Amstel Gold Race maar laat dat nu toch maar schieten en ga de kroeg in op het Leidseplein
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.Mijn seizoenskaart van Ajax heb ik toch al verhuurd dus ik kan alleen maar de kroeg in, wat wel 10 keer gezelliger is dan in het stadionquote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt, maar ze zijn nog altijd in de race! Zondag is een mooie dag om de Amstel Gold Race te houden want het schijnt mooi weer te worden. Limburg =
Ik zou gokken op de AGRquote:Op woensdag 16 april 2008 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik twijfel ook wel heeeeeel erg, verwacht persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt en ik ben nog nooit bij de AGR geweest dus tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |