quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef on_air het volgende:
Take me down to the paradise city!
Toch stukken minder dan Sweet Child O' Mine, Welcome To The Jungle of Mr. Brownstone.quote:
En als toetje Leafquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Maar nee hoor, kiezen ze weer die verschrikkelijke Snow Patrol uit uit dat lijstje![]()
![]()
Ik zit eik alweer een uur op die Wijnkelder te wachten.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat't nu weer tijd is voor Leaf
Die hebben ze 10 minuten voor het laatst gedraaid dus het moet wel weer
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit eik alweer een uur op die Wijnkelder te wachten.
Nog niet vandaag. Zal ie zo het uur wel mee openen dan..... gokje...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?
Het is dan ook gewoon een vette plaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:30 schreef on_air het volgende:
Merk wel dat ik onbewust mee zit te wiebelen op Estelle en haar megahit.
Hoewel ik dat opzich heel bewust nog niet vind.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een vette plaat.
No no no yes yes yes
Jup ! helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef on_air het volgende:
Hoewel ik dat opzich heel bewust nog niet vind.
Toen ze nog goed waren en leuk vooral (y). Classic.
Bagger plaat.. misschien leuk voor kleine kids maar ik vind dit by far de slechtste plaat van die Mika figuur. Vorige single van hem was al niet veel soeps maar het wordt volgens mij steeds minder met hem.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer die Lollipop?
Ik heb dat met In This World van Mobyquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef buckfast83 het volgende:
Zo'n mooi, depri nummer
een van de weinige nummers die me nog 'n beetje raken.
go moby!
We're All Made of Stars.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby heeft een hoop kutnummers gemaakt. Wat een waardeloos gezanik is dit toch.
Draai dan Honey of Bodyrock. Of hij had een paar terug nog een goed rocknummer, ben titel kwijt.
Alain Clark? Van Velzen?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Is die andere jankerd al geweest, heb ik ook al een tijdje niet gehoord?
Een significant deel van dit lijstje zal zo wel gedraaid worden... Past prima bij de kneusjesquote:Op donderdag 17 april 2008 15:47 schreef on_air het volgende:
[..]
James Blunt? Jeroen van der Boom? Marco Borsato? Sieb? Rob de Nijs?
WIE? WIE?
Die hijgstem vooralquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef on_air het volgende:
Deze samenzang heeft ook wel iets licht erotisch... of het is gewoon haar hijgstem. Kan ook.
Ik ga zo oo kweer naar KX, zit nu op kinkfm omdat ik die Mark vd Akker niet kan uitstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |