Een significant deel van dit lijstje zal zo wel gedraaid worden... Past prima bij de kneusjesquote:Op donderdag 17 april 2008 15:47 schreef on_air het volgende:
[..]
James Blunt? Jeroen van der Boom? Marco Borsato? Sieb? Rob de Nijs?
WIE? WIE?
Die hijgstem vooralquote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef on_air het volgende:
Deze samenzang heeft ook wel iets licht erotisch... of het is gewoon haar hijgstem. Kan ook.
Ik ga zo oo kweer naar KX, zit nu op kinkfm omdat ik die Mark vd Akker niet kan uitstaanquote:
We kunnen het hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Honden die terug lopen na een verhuizing. Volgens mij ben je in de war met katten Lantinga
idd, hij is zelf tenslotte een hond.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
We kunnen het hem niet kwalijk nemen
De grap is meestal leuk bedacht, maar de uitvoering zooo slechtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:49 schreef Stienn het volgende:
Whehe, die Jochem dopvleugel wil die z'n spin terug van de jumbo
Verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Nick & Simon ? gelukkig zometeen de M - M show
Was dat niet Alain Clark?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummeren het lijkt zooooo veel op dat HI nummer wat ze eerst hadden.
"het is vrijdag en we komen samen, sms al die namen en vergeet niet die ene dame..."
Nee, nou misschien ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |