Ook leuk !quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk in de auto terug als ik van vrienden afkom
nope staat niet op de playlist.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:27 schreef Flatus het volgende:
Word sam sparro - Black and gold wel eens gedraaid op 3 fm?
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
Ik ben er wel, maar kwam erachter dat de stats niet kloppen
Dus heb het druk
Dat zou 40 topics schelen...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoerenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Ja, zoiets zal het wel zijnquote:
Scheelt je dus wel een boel werk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoeren
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liepquote:
Dat was vast op verzoekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
Hm... da's toch geen autorijmuziek?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Nog bedankt voor Mad World. Doet het goed in de auto.
Beetje jammer inderdaad !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |