nope staat niet op de playlist.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:27 schreef Flatus het volgende:
Word sam sparro - Black and gold wel eens gedraaid op 3 fm?
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
Ik ben er wel, maar kwam erachter dat de stats niet kloppen
Dus heb het druk
Dat zou 40 topics schelen...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoerenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Ja, zoiets zal het wel zijnquote:
Scheelt je dus wel een boel werk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoeren
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liepquote:
Dat was vast op verzoekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
Hm... da's toch geen autorijmuziek?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Nog bedankt voor Mad World. Doet het goed in de auto.
Beetje jammer inderdaad !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
GMTAquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
De meerwaarde van de stelling van de dag is mij ook nog niet helemaal duidelijk geworden. Dat geldt trouwens ook voor dat andere trieste item wat grappig zou moeten zijn maar wat het eigenlijk niet is.. Draai nou maar gewoon muziek want dat is vaak wel erg goed !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
Plaat staat in elk geval op de playlist van MYA, maar daar staat de plaat al weken op... Leuke plaat hoor maar om het nu nog Megahit te maken vind ik wat aan de late kant.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Als Rob zich gisteren goed versprak wordt het Kraak en Smaak volgens mij. En dat zou me niks verbazen.
Leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heeft 3FM voor het eerst sinds jaren een Eurovisie-songfestival inzending op de playlist staan: Sebastien Tellier met Divine is de Franse inzending van dit jaar![]()
Het is een geweldige plaatquote:
Die is oud genoeg om nog megahit te worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Who gives a fuck... liever deze dan de zoveelste Kane, Anouk of Krezipquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is oud genoeg om nog megahit te worden ja
You're on a holiday, and you don't hear this song on repeat!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
hey hey hey
Sinds wanneer draaien ze Volbeat op de radio in Nederlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |