quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Leuk.voor.je.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef t-x-m het volgende:
Cewl, gistermiddag in de studio's geweest, Paul, Giel en Rob gezienBest gezellig daar
Wat mij bijster minimaal positief stemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
tja niet alleen giel bepaald de megahitquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
* Glacier kan de nieuwe Madonna wel waarderen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tja niet alleen giel bepaald de megahit
Alleen de platenmaatschappijen bepalen de MHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ruim een jaar oudquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Maar zo oud is die Sad man's tongue toch nog niet van Volbeat
Ik dacht dat dat de nieuwe single wasquote:
Het album is geloof ik vorig jaar februari of maart uitgebracht. Heb laatst wel die live-dvd van ze gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
*schopt*quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:10 schreef on_air het volgende:
Kan iemand me schoppen? Ik vind dit nummer van Gwen namelijk (nog steeds) leuk/aanhoorbaar.
Platen zijn wel steengoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
De meeste dingen klinken niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |