Ook leuk !quote:Op donderdag 17 april 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk in de auto terug als ik van vrienden afkom
nope staat niet op de playlist.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:27 schreef Flatus het volgende:
Word sam sparro - Black and gold wel eens gedraaid op 3 fm?
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
Ik ben er wel, maar kwam erachter dat de stats niet kloppen
Dus heb het druk
Dat zou 40 topics schelen...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoerenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, mijn stats mag je er wel uit laten hoor.. hehe.
Ja, zoiets zal het wel zijnquote:
Scheelt je dus wel een boel werk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Dan kan ik de 3fm-stats bijna handmatig invoeren
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liepquote:
Dat was vast op verzoekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
Hm... da's toch geen autorijmuziek?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Nog bedankt voor Mad World. Doet het goed in de auto.
Beetje jammer inderdaad !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Hmm, inderdaad, erg jammer dat Annemic alleen van zo'n grote afstand gefilmt is toen ze in bikini rond liep
GMTAquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
De meerwaarde van de stelling van de dag is mij ook nog niet helemaal duidelijk geworden. Dat geldt trouwens ook voor dat andere trieste item wat grappig zou moeten zijn maar wat het eigenlijk niet is.. Draai nou maar gewoon muziek want dat is vaak wel erg goed !quote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik luister nog, maar kan niet zoveel met dit geleuter op de late avond
Plaat staat in elk geval op de playlist van MYA, maar daar staat de plaat al weken op... Leuke plaat hoor maar om het nu nog Megahit te maken vind ik wat aan de late kant.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Als Rob zich gisteren goed versprak wordt het Kraak en Smaak volgens mij. En dat zou me niks verbazen.
Leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heeft 3FM voor het eerst sinds jaren een Eurovisie-songfestival inzending op de playlist staan: Sebastien Tellier met Divine is de Franse inzending van dit jaar![]()
Het is een geweldige plaatquote:
Die is oud genoeg om nog megahit te worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Who gives a fuck... liever deze dan de zoveelste Kane, Anouk of Krezipquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is oud genoeg om nog megahit te worden ja
You're on a holiday, and you don't hear this song on repeat!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
hey hey hey
Sinds wanneer draaien ze Volbeat op de radio in Nederlandquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ik nog een Megahit mag voorstellen: Volbeat - Sad man's tongue![]()
![]()
![]()
Das irritantquote:
Mwa... werd wakker met de de vader en vriend van Alain Clark en daarna kwam Lenny Kravitz... pluspunt was de Megahit en de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit schijnt heel vet te zijn want de 3FM-jocks hebben een goede smaak, aldus Giel Beelen. Ben benieuwd !quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Radionerd het volgende:
Goedemorgen mensen, altijd lekker wakker worden met Giel!
We weten het vanmiddag rond half 6, hoop op een lekker rocknummerquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa... werd wakker met de de vader en vriend van Alain Clark en daarna kwam Lenny Kravitz... pluspunt was de Megahit en de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit schijnt heel vet te zijn want de 3FM-jocks hebben een goede smaak, aldus Giel Beelen. Ben benieuwd !
Goedemorgen
zijn we gewend van 3fmquote:Op donderdag 17 april 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Plaat staat in elk geval op de playlist van MYA, maar daar staat de plaat al weken op... Leuke plaat hoor maar om het nu nog Megahit te maken vind ik wat aan de late kant.
Nee, kan niet streamen, dat is geblokkeerd. Vandaar dat ik ook al tijden weg ben hier, kan helaas nergens luisteren.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou toch niet zo zijn dat die mast eruit ligt?
Is online luisteren geen (tijdelijk) idee
Ze draaien het wel eens ja, bij C&S meerdere malen gehoord.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Maar kan ik nu begrijpen dat 3FM Volbeat draait??
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwelijke collega's die over mij dromen in een ballet-pakje zijn nooit grappig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft gewoon niet tof hè?.
HEE ROEL!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef borisz het volgende:
Het kan ook zijn dat Marco B megahit wordt, die heeft ook een nieuwe single uit.
Leuk.voor.je.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef t-x-m het volgende:
Cewl, gistermiddag in de studio's geweest, Paul, Giel en Rob gezienBest gezellig daar
Wat mij bijster minimaal positief stemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
tja niet alleen giel bepaald de megahitquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:31 schreef Radionerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, Giel heeft namelijk een andere smaak volgens mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:37 schreef Glacier het volgende:
* Glacier kan de nieuwe Madonna wel waarderen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tja niet alleen giel bepaald de megahit
Alleen de platenmaatschappijen bepalen de MHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ruim een jaar oudquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Maar zo oud is die Sad man's tongue toch nog niet van Volbeat
Ik dacht dat dat de nieuwe single wasquote:
Het album is geloof ik vorig jaar februari of maart uitgebracht. Heb laatst wel die live-dvd van ze gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
*schopt*quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:10 schreef on_air het volgende:
Kan iemand me schoppen? Ik vind dit nummer van Gwen namelijk (nog steeds) leuk/aanhoorbaar.
Platen zijn wel steengoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de nieuwe single was
De meeste dingen klinken niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
Wel grappig dat ze iedere keer wat anders weet neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |