Doe mij dan maar nummer 1quote:Het weekend kan bijna beginnen! Last van een vrijdagmiddagdip? Laat een van deze nummers je eruit halen...
Strike - U sure do
Doop - Doop
Black Box - Strike it up
Rabradio.nl
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nieuw contract (onbepaalde tijd)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ik twijfelde nog, maar nu weet ik zeker dat ik niet ga.
Dat was voor mij ook de reden om de cam maar uit te zettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:49 schreef jmac het volgende:
Durft Dolf niet meer in beeld ofzo
Hele tijd die golfkar in beeld
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van Rabbering inderdaad.
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaienquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En vooral niet als ie ook nog de vier niet blonden gaat draaien.
*radio 2 op heeft staanquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaien.
Daarom luister ik nu KinkFM met nu de nieuwe Pete Murrayquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
Oeh, gelukkig gemist. Echt ongelovelijk dat 3FM maar steeds dezelfde afgezaagde rommel blijft draaien.
Luister ik ook al wekenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daarom luister ik nu KinkFM met nu de nieuwe Pete Murray
Krijg ik hier niet goed doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*radio 2 op heeft staan
top 100 jaren '70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |