Wie???quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Discooooooooo!
Bah, ik hoorde net die vogelverschrikker alweer
Idd.. triestquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.
HAHAquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:45 schreef on_air het volgende:
[..]
GMTA.
Ook precies in het NL willen neerpennen.
Totaal geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.
Zou niet eens heel gek zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef buckfast83 het volgende:
eigenlijk zouden we moeten kunnen stemmen voor een zwarte lijst
nummers die een maand lang niet meer worden gedraaid ofzo...
Het grootste werk is al gedaan, gewoon de website van Sirolf bezoeken en je weet genoegquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou niet eens heel gek zijn.
Of een muziekredactie die ook even kijkt welke nummers ze een dag (of uur....) eerder hebben gedraaid om HERHALING te voorkomen.
Jij dacht dat men benieuwd was naar de mening van de luisteraar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef buckfast83 het volgende:
eigenlijk zouden we moeten kunnen stemmen voor een zwarte lijst
nummers die een maand lang niet meer worden gedraaid ofzo...
Idd. Helaas heeft de muziekredactie óf niet zelf zo'n systeem óf hebben ze de site van sirolf nog niet ontdekt. Óf weten ze gewoon niet beterquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het grootste werk is al gedaan, gewoon de website van Sirolf bezoeken en je weet genoeg
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Ik kies deze middag niet voor de vogelverschrikker, ondanks zijn muziekkeuze.
Hij begint met Acda en De Munnikquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
Ik kies deze middag niet voor de vogelverschrikker, ondanks zijn muziekkeuze.
Dat vodje dan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Vogelverschrikker? Zelfs een vogel kijkt om 'm heen.
En dat verschrikkelijke kinderliedje van Mika *ril*quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij begint met Acda en De Munnik, ik ga even de deur uit.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je van The Last Shadow Puppets? Weergaloos!
Hoop ik ook opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef Radionerd het volgende:
We weten het vanmiddag rond half 6, hoop op een lekker rocknummer
quote:Op het laatste moment is bekend geworden dat Anouk is toegevoegd aan de line-up van de 3FM Awards op 26 april
Weergaloos is idd het goede woordquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef cosmick het volgende:
Wat vind je van The Last Shadow Puppets? Weergaloos!
Doe mij dan maar nummer 1quote:Het weekend kan bijna beginnen! Last van een vrijdagmiddagdip? Laat een van deze nummers je eruit halen...
Strike - U sure do
Doop - Doop
Black Box - Strike it up
Rabradio.nl
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nieuw contract (onbepaalde tijd)
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ik twijfelde nog, maar nu weet ik zeker dat ik niet ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |