quote:Op donderdag 17 april 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
MM luistercijfers(tijdvak MA-VR 1900-2200)
10 jaar en ouder 5,4%, vorig jaar 5,9%.
20-49 jaar 7,4%, vorig jaar 7,5%.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:26 schreef on_air het volgende:
IN DE AUTO. Autoradio. Radio in de auto..
Daar dus, luisteren, in de auto, al rijdend. Dus autorijmuziek gaarne.
Bedankt.
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.quote:
Falco?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
IK heb zin om ee nandere Deutsche Schallplate aan te vragen
Ik dacht dat het weekend kaarten waren..quote:Op donderdag 17 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.
Maar ik ben allang blij dat ik dagkaarten voor de zaterdag heb. Het optreden ga ik dus iig niet missen.
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:Goede goede goede request
Moest ik even kwijt...
Hopelijk....quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:Mr. Brightside in the mix!
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n vette plaat.
9 minuten versie?
Ik heb hier zo'n beetje onbeperkt en geen burenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?
Toch weer one louder, dat is meer dan niet!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu baal je dat je maar 1 louder hebt, of niet?
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dusquote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch weer one louder, dat is meer dan niet!
Ze zijn niet thuis, maar anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dus
En met zo'n plaat als dit doe je je buren alleen maar een plezier door je radio hard te zetten
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt nietquote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij staat ie nu op 30... 20 louder dus
En met zo'n plaat als dit doe je je buren alleen maar een plezier door je radio hard te zetten
Dartpijl is zeker ook geen goed ideequote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt niet
De volgende keer dus maar een laptop meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nog even over mijn pc scherm.....dat zit vast (kan geen kant op, zit muurvast!).....dus daar werkt de pen echt niet
Je kunt de magische pen ook als dartpijl gebruiken...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan met je ogen dicht en met vinger eentje aanwijzen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAL!!!!!
zo ik ben binnen
zo ik ben binnen
zo ik ben binnen
Goede Avondquote:Op donderdag 17 april 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
zo ik ben binnen
* Sirolf ziet TheVulture in de trein stappen naar Rotterdam (daar zit LLiNKquote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op Rudy's blog staat... interessant nieuws voor je
zo ik ben binnen
Ja, doet ze eerst een 3, daarna wou ze een 5 doen, ging ze weer terug naar 3, en weer naar 5.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Weekend DNA filmpje met Annemieke al gezien?
Wel geinig enzo !
Nu had ik er weleens van gehoord, maar afgelopen zondag tijdens het 3 op reis programma, hadden ze het over het Sziget festival! 7 dagen lang!!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had heel graag bij de bbq willen zijn. Foo Fighters zijn echt mega-goed en ik had wel een biertje met Dave Grohl willen drinken. Dankzij Nirvana ben ik immers van rock gaan houden.
Maar ik ben allang blij dat ik dagkaarten voor de zaterdag heb. Het optreden ga ik dus iig niet missen.
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...quote:Op donderdag 17 april 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[.Ja, doet ze eerst een 3, daarna wou ze een 5 doen, ging ze weer terug naar 3, en weer naar 5.
Heel komisch.
Ik ook niet, anders.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...
Annemic in bikiniquote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig enzo !
Geen close-ups?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig enzo !
Ik ben wel eens van de 10 meter plank gesprongenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! maar die van 10 meter lijkt mij echt gruwelijk hoor, dat zou ik niet snel doen...
Piemelsquote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet TheVulture in de trein stappen naar Rotterdam (daar zit LLiNK).
Daar hoef je ook geen Nostradamus voor te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zat al op die reactie te wachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |