Te duur, te rommelig, te gering assortiment, waardeloze website en te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. Verder naaiacties zoals die tweedehands games en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef Retarded het volgende:
ben wel benieuwd waarom jullie dat vinden. Ik weet als geen ander dat niet iedere FRS een goede winkel is... sterker nog, ik heb filialen gezien waar ik nooit van mn leven zou willen werken. Maar ik heb daarintegen ook erg mooie en goede winkels gezien...
Wat ik nog het ergste vind van de meeste winkels is dat ze alle cd's/dvd's uit de hoesjes halenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Te duur, te rommelig, te gering assortiment, waardeloze website en te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. Verder naaiacties zoals die tweedehands games en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was.
Dat doen zo'n beetje alle winkels, behalve de internet winkels.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat ik nog het ergste vind van de meeste winkels is dat ze alle cd's/dvd's uit de hoesjes halen
Ja daarom zijn de meeste normale winkels kut door van nieuwe games meteen 2e hands games te maken met bijbehorende krassen en verkreukte boekjesquote:Op maandag 24 juli 2006 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat doen zo'n beetje alle winkels, behalve de internet winkels.
Ik heb hier een komkommer liggen met je naam eropquote:
kom maar brengen danquote:Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hier een komkommer liggen met je naam erop
onzin zeg, ik haal die stickers er ALTIJD zonder problemen af.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:46 schreef Wessiej het volgende:
Of niet te vergeten Bart Smit die een stickertje met '59' op de voorkant plakt en wanneer je die er afhaalt scheurt heel dat plastic eraf.
Heb dat spel ook terplekke geweigerd.
quote:Games en films komen al geleidelijk dichter bij elkaar de afgelopen paar jaar. Steeds vaker zien we filmsterren die stemmen vertolken in games. Zo zagen we onlang in Oblivion Patrick Stewart en Sean Bean. Ook Saints Row heeft een prachtige line-up van Hollywood acteurs weten aan te trekken om de stemmen in de game te vertolken.
Michael Clarke Duncan, speelde in films als The Green Mile, Sin City, The Island en DareDevil. Ook vertolke hij al stemmen in games als SOCOM II, Star Trek: Klingon Academy en Soldier of Fortune.
David Carradine, speelde in een hoop films waarvan Kill Bill vol. I en II toch wel de bekendste zijn. Het wordt zijn eerste game.
Tia Carrere, speelde in True Lies en deed voice overs voor beide Lila & Stitch films. Ze deed 10 jaar geleden al een stem in de game The Daedalus Encounter.
Daniel Dae Kim, bekend van series als Lost, Angel en 24. Zijn stem verleende hij al aan 24: The Game en Tenchu san.
Andere acteurs die ook hun stemmen verlenen zijn oa Mila Kunis (Family Guy), Keith David (Halo 2), Freddy Rodríguez (Poseidon), Michael Rapaport (Deep Blue Sea) en Joaquim de Almeida (24).
Als het op de stemmen aankomt hoeven we ons dus geen zorgen te maken dat er geen kwaliteit in huis is.
Kijk, natuurlijk willen alle winkeliers zoveel mogelijk geld verdienen. Anders begin je immers geen winkel. Ik vind alleen dat het bij de FRS er zo dik bovenop ligt. Uiteindelijk voel ik me altijd genaaid. Door acties die veranderen wanneer ze te populair worden tot aan (te) hoge prijzen voor games, DVD’s en CD’s.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Retarded het volgende:
Te duur, in vergelijking met webwinkels mischien wel. Mediamarkt koopt enorm in voor een lagere prijs, dus tja... Maar zoals ik al eerder zei: Free-ID of ANWB
te rommelig, dat verschilt dus heel erg per winkel. Ik weet dat veel winkels een zooitje zijn, maar er zijn ook erg overzichtelijke en mooie winkels
te gering assortiment, wat betreft cd's misschien. DVD's altijd genoeg op voorraad en ook veel te bestellen. Games hangt er een beetje tussenin... kwestie van vraag en aanbod
waardeloze website alsof iemand daar ooit nog iets besteld
te jong ongeïnteresseerd personeel dat nergens verstand van heeft. ik hoop niet dat je mij hierop aanspreekt
Verder naaiacties zoals die tweedehands games je hoeft ze niet in te leveren... wie wil, die mag... ik zou het ook NOOIT doen, maargoed.. ik pluk er zelf wel wat vruchten van gelukkig![]()
en opeens ¤ 10 moeten betalen voor je Free ID kaart terwijl hij eerst gratis was. iedereen kwam opeens masaal zo'n kaart halen... en dat is steeds 10% minder marge voor ons... terrecht dat het veranderde, maar ons hoofdkantoor had er eerder aan moeten denken
goed, ik ga niet alle winkels verdedigen... maar ik erger me gewoon aan het feit dat ik een prachtige winkel heb die een goede omzetplus laat zien sinds ik er sta, en dat mijn winkeltje dan meegenomen wordt in de meningen over FRS....
En dat zal altijd zo blijven zolang je winkel een FRS is. Maar ik neem aan dat je ook genoeg voordelen uit de franchise haalt...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Retarded het volgende:
maar ik erger me gewoon aan het feit dat ik een prachtige winkel heb die een goede omzetplus laat zien sinds ik er sta, en dat mijn winkeltje dan meegenomen wordt in de meningen over FRS....
Dank U!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreef kepler het volgende:
kappen nou met over winkels pratenopen er ander gewoon een nieuw topic over ofzo
dit is het 360 topic
geen idee, volgens mij is er geen officiële, want dan zou MS het toch zelf moeten uitbrengen???quote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef NX het volgende:
[..]
Dank U!
En nu mijn vraag beantwoorden
Is de XBOX MAGAZINE de zogenaamde "officiele"?
*HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE*quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal van de demo![]()
mooie kikkersquote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=T7XmLOxuFsY&search=Saints%20Row
Cool er zitten kikkers in Saint's Row, nu ga ik hem zeker halenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=T7XmLOxuFsY&search=Saints%20Row
O fuck nee, daar gaan we weerquote:
Ja, je hebt gelijk maar ik had ergens gelezen dat het de "officiele" Xbox Magazine was... hmmmquote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij is er geen officiële, want dan zou MS het toch zelf moeten uitbrengen???
Jup, kan alletwee. Ik maak gewoon een ultra geile blanke hunk. Hij moet wel een beetje op mij lijken natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Word lachen dat SR
Maar je hebt een character build er in zitten.,... waarom maakt iedereen een blanke aan.. je kan toch wel een neger aanmaken hoop ik?
Ik heb het Prey themaquote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xboxdynasty.de/html/specials/dash/index.php
Hier trouwens nog toffe achtergronden voor je 360
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Cool er zitten kikkers in Saint's Row, nu ga ik hem zeker halen
bij Dimplus.nl krijg je die pre-order kit als je de game preordert bij hun, dat heb ik dan ook gedaan. Waarschijnlijk krijg ik hem wel na 1 augustus maar fuck it er zitten nog free gamer pics en themes bijquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef NX het volgende:
[..]
O fuck nee, daar gaan we weer![]()
Maar MMARSU, misschien weet jij dat, hoe kan men aan de demo disc komen? Is dat voor een aantal geselecteerd mensen, of wordt het straks gratis meegegeven met een taart pak vla![]()
[..]
Ja, je hebt gelijk maar ik had ergens gelezen dat het de "officiele" Xbox Magazine was... hmmm
Toch maar eens aanschaffen, eens effe kijken of het daadwerkelijk zo interessant is
Aha, tis allemaal duidelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
bij Dimplus.nl krijg je die pre-order kit als je de game preordert bij hun, dat heb ik dan ook gedaan. Waarschijnlijk krijg ik hem wel na 1 augustus maar fuck it er zitten nog free gamer pics en themes bij. Kost me verder niks ( alleen aanbetaling van 5 euro ).
Ja ik ook Gijs......... maar ja... check de OP titelquote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ben wel klaar met screenshots en filmpjes van Dead Rising..ik wil het spel.
Intro al gezien?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ben wel klaar met screenshots en filmpjes van Dead Rising..ik wil het spel.
Dat met die helikopter? Dat heb ik gespeeld Gijsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intro al gezien?
Nee, een intro, geen speelbaar stukquote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat met die helikopter? Dat heb ik gespeeld Gijs
Neem een voorbeeld aan SR! Genoeg manieren om aan geld te komen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Wessiej het volgende:
SR ziet er echt cool uit.
Wherez the money when you need it.
is een coole game wel een beetje weird afentoe maar ziet er fantastisch uit gewoon toppie de moeite waard mijn mening dan héquote:Op maandag 24 juli 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
Niet dat ik een luie hufter ben ofzo, maar hoe is prey, wie heeft het volledige spel al gespeelt?
Dat weird gedeelte is bij mij alleen maar positief... Tis een uber vet spel en ik heb er echt niet 6uur over gedaan om het uit te spelen...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:04 schreef shakazulutje het volgende:
[..]
is een coole game wel een beetje weird afentoe maar ziet er fantastisch uit gewoon toppie de moeite waard mijn mening dan hé![]()
Cool spel, tikkie aan de korte kantquote:Op maandag 24 juli 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
Niet dat ik een luie hufter ben ofzo, maar hoe is prey, wie heeft het volledige spel al gespeelt?
Ik moest op een gegeven moment rustig stil gaan staan om me te oriënteren. Ik was totaal het overzicht kwijtquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool spel, tikkie aan de korte kant
Ik speel hem nu weer, maar dan op hard.. hij is echt mooi gemaakt, de wereld waar je in loopt sick.. soms weet je echt niet hoe of waar je loopt.
MP is ook goed te doen, maar mis wat instellingen. Verwend door Halo2 denk ik
iddquote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moest op een gegeven moment rustig stil gaan staan om me te oriënteren. Ik was totaal het overzicht kwijt
Niet te lang knoppen inhouden en niet te veel richting aangeven.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Iemand die topspin speelt?
Weet diegene misschien hoe je als je RT ingedrukt houd hoe je de bal dan in kan houden?
Misschien typ je het op de verkeerde plek in, dat had ik de eerste keer ook. Ga anders ff naar download Geometry wars in XBL marketplace, en waar je dan kan kiezen uit full version of trial version druk dan op Xquote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Potver.. koop ik 2100 punten bij de mediamarkt.. tik die code in.. foute code geeft ie aan. Na een stuk of wat keer proberen maar naar de helpdesk gebeld. Nu gaan ze er mee bezig maar ze weten niet hoelang het duurt omdat dit een nieuw (?) probleem is. Die vent heeft de code gechecked en het moet gewoon kloppen.... erg vaag.
Net even geprobeerd en het werkt niet. Dat knopje X had ik ook al eerder geprobeerd (maar dan gewoon in een ander menuquote:Op maandag 24 juli 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien typ je het op de verkeerde plek in, dat had ik de eerste keer ook. Ga anders ff naar download Geometry wars in XBL marketplace, en waar je dan kan kiezen uit full version of trial version druk dan op X
Beter je best doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Atuniel het volgende:
Ik begrijp maar niet hoe die achievment in PGR3 online proffesional behaald moet worden.
Heb alles er voor gedaan.. en nog steeds niks.. ik heb zelfs meerdere keren gedaan wat je moet doen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal nog es een achievment bij jou halen dan
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
ik geloof niet dat oblivion mijn game is![]()
quote:
Paar dagen later..quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.
Best wel te doen he.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool spel, tikkie aan de korte kant
Ik speel hem nu weer, maar dan op hard.. hij is echt mooi gemaakt, de wereld waar je in loopt sick.. soms weet je echt niet hoe of waar je loopt.
MP is ook goed te doen, maar mis wat instellingen. Verwend door Halo2 denk ik
Nee Ben er werkzaam, freelance..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef NX het volgende:
[..]
Dank U!
En nu mijn vraag beantwoorden
Is de XBOX MAGAZINE de zogenaamde "officiele"?
Geen bullshit, muis + keyboard mikt gewoon veel soepeler, alleen raak je vanzelf gewend aan een controller.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef Atuniel het volgende:
KUCHBullshitKUCHEKUCHE
Heb ze een mail gestuurd, op mijn eigen subtiele wijze...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:46 schreef gijsje79 het volgende:
Volle pond betalen voor TDUvergeet dat maar.
Aha... bestaat er dan een officiele xbox magazine?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nee Ben er werkzaam, freelance..
Wil je dat? M$ die geld dokt voor een hoog cijfer van een game uit een door hen aangekochte developer?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:02 schreef NX het volgende:
[..]
Aha... bestaat er dan een officiele xbox magazine?
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Geen bullshit, muis + keyboard mikt gewoon veel soepeler, alleen raak je vanzelf gewend aan een controller.
Bron?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.
Twas hier gepost inderdaad dat artikel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het ook laatst gelezen, volgens mij op Eurogamer.
Ik zal eens gaan zoeken.
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.
Je hebt je console gedraaid terwijl je zat te gamen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef Aneurism het volgende:
Ok niet cool...
Heb sinds gisteren zaterdag oblivion binnen via marktplaats, ik spelen gisteren. Niets aan de hand.
Nu zet ik hem aan vandaag, hoor raar geluid en krijg wanneer de game laad de melding dat de disc dirty is... Nu kijk ik op de cd, die gisteren perfect eruit zag want daar let je natuurlijk op, en enorme circel! precies een cirkel alsof het erin gesneden is...
Heeft iemand hier al eens over gehoord? Heb zelf direct een mail gestuurd naar xbox360 support... Maar ik wil die game ook terug! Ga geen andere games proberen nu...
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Paar dagen later..
tvp
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Aneurism het volgende:
Nope niets gedaan, enige wat ik gedaan heb is hem opengemaakt nadat ik de meldingen kreeg en het rare geluid had gehoord.
Lag je dvd wel netjes in de lade? Niet dat ie scheef lag ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?
slechte tvp dit
Niet echt, ga morgen eens kijken op zolder of ik nog een cd heb die ik nooit gebruik...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb je geen oude of mislukte CD-r liggen ofzo, kan je iig testen of ie het weer doet...
heb je je hotmail acount op nederland staan?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Potver.. koop ik 2100 punten bij de mediamarkt.. tik die code in.. foute code geeft ie aan. Na een stuk of wat keer proberen maar naar de helpdesk gebeld. Nu gaan ze er mee bezig maar ze weten niet hoelang het duurt omdat dit een nieuw (?) probleem is. Die vent heeft de code gechecked en het moet gewoon kloppen.... erg vaag.
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhoudenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Over een week al, schurft das snel. Naja, hopelijk heb ik weer internet tegen die tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Te moeilijk? ik heb zelf zeer weinig ervaring met tactical shooters en met shooters op consoles uberhaupt, maar ik vond GR:AW op normal goed te doen (Hard daarintegenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.
Het wordt een voetbalgame met een hoop grote competities en teams evenals een groot aantal landen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil FIFA 2007 info
Damn man, dan zit ik nog in Frankrijkquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Mog ff duren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Damn heb ik eindelijk wat te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Bestel bij dimplus, die leveren de demo discquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Ik heb mn hotmail account op amerika en kon wel updatenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je je hotmail acount op nederland staan?
dus niet op het buitenland? vriend van mij had namelijk hetzelfde probleem, die MS punten zijn regio verbonden...
Ik denk dat Atari daar weinig aan kan doen, ligt meer aan de invoer en het belastingsysteem lijkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
http://www.nl.atari.com/index.php?pg=form
Voor de mensen die hun mening willen geven over het prijsverschil van Testdrive tussen:
30-40 Dollar in de US
60-65 Euro in Europa
Mijn mailtje hebben ze. hoe meer hoe beter?
Zo,... die laat ik mooi liggen !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
Lumines Live filmpje: http://www.gamevideos.com/video/id/4726
ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
Heb alvast 1000 punten gekocht voor Streetfighter.... zal wel de enige zijn die dat spel koopt maar toch.....
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door jequote:
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderwegquote:
je hebt nog tot 1 november om te oefenenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door je
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderweg
Tis een lekker simpel spel voor onderweg, die je kan spelen wanneer je maar wilt en voor spellen op een console maak ik graag meer tijd vrij en dan is zo'n spel voor mij gewoon niet interessant genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?
Bij Mohammed op de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef donald_dick het volgende:
waar kan je momenteel de goodkoopste xbox360 premium halen?
Dat kanquote:
Ja dta heb ik ook een beetje.. ik ben bang dat ie extreem kort gaat worden.. beetje overhyped zal zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan. GoW lijkt me gewoon een standaard third person shooter met mooie graphics.
Je vergist je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan. GoW lijkt me gewoon een standaard third person shooter met mooie graphics.
Geweldige sitequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://objection.4camp.net/go.php?n=293156
Hehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geweldige site
http://objection.4camp.net/go.php?n=293258
Is het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet.. bij halo had ik dat ook al.. zo'n gevoel van "ja, dit gaat dat stapje hoger worden"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo vertrouw je blind op Penny Arcade impressies
Wat is er dan zo speciaal aan de game?
We zullen zien.. ik verwacht meer meegeslepen te worden dan normaal..sowieso mis ik het "quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
met mooiere graphics en gekke beesten.
Killzone was the bomb nigga!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
Oh jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
Owjaquote:
Om mijn aanlooppret te verpesten is een slechte review nodig eigenlijk en niet de meningen van mensen hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Blijf van mijn GoW aanlooppret af !![]()
Die was dan ook weer leukquote:
alle games zijn eigenlijk een copy van pongquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja
Zoals SR een copy is van GTA natuurlijk
Prey een copy van Doom
Kameo een copy van Mario Bros.
En PGR3 een copy van Gran Tourismo
Here we go againquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja
Zoals SR een copy is van GTA natuurlijk
Prey een copy van Doom
Kameo een copy van Mario Bros.
En PGR3 een copy van Gran Tourismo
quote:BIG announcement coming next week!
Mooi, want Kill_Switch was een tof spel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef Sjotime het volgende:
Spel lijkt me geweldig !
Omdat schieten op Aliens leuk isquote:
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.quote:
Oh ja dat.. tis niet orgineel hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.
Kom nou, zo een high budget game met zo'n ervaren team, wereldgraphics en volgens het gros van de journalisten op e3 wereldgameplay weet je gewoon dat het iets bijzonders gaat worden. Of je vindt het natuurlijk stoer om te zeggen dat jij em niet leuk vindt omdat de rest dat wel vindt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom nou, zo een high budget game met zo'n ervaren team, wereldgraphics en volgens het gros van de journalisten op e3 wereldgameplay weet je gewoon dat het iets bijzonders gaat worden. Of je vindt het natuurlijk stoer om te zeggen dat jij em niet leuk vindt omdat de rest dat wel vindt.
![]()
PA niet. vandaar mijn enthousiasme.. plus die dudes van gamekings vonden het vet. en die zeggen gewoon wat ze vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Met die wereldgameplay zal het wel meevallen hoor. Het gros van die journalisten zijn waarschijnlijk verblind door de technologie (en hype) van het spel.
Ik snap absoluut niet wat mensen in Saint's Row zien enige wat ik wel weet is dat GoW met wat awards voor best spel van de E3 naar huis is gegaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik heb alleen nog niks gezien waarbij ik dacht WOW
. Games die dat wel deden bij mij waren bijvoorbeeld Oblivion, San Andreas, Ninja Gaiden, HalfLife 2, Saints Row...
Ze zitten deze game te hypen alsof het de beste game word van 2006, maar ik snap dat gewoon niet helemaal.
Ja ik heb allang uitgelegd wat er goed is aan SRquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik snap absoluut niet wat mensen in Saint's Row zien enige wat ik wel weet is dat GoW met wat awards voor best spel van de E3 naar huis is gegaan
ik kan me er wel in vindenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja JJ![]()
Het ziet er echt moddervet uit!!! Bloed spat op het beeldscherm!! Een orgie van geweld!!!
Dat zegt wel veel over de gameplay
Je mag het best nog een keer uitleggen maar wat maakt SR dan zo speciaal?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb allang uitgelegd wat er goed is aan SR.
Ik wil wel weten wat er dan zo speciaal is aan GoW en tot nu toe heb ik nog niet 1 reden gehoord behalve "je schiet op aliens"
Gast, ik heb het nu toch niet over Saints Row of wel dan? Ik vraag me gewoon af wat er zo goed aan GoW is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag het best nog een keer uitleggen maar wat maakt SR dan zo speciaal?
Idd, gisteren zei een andere gozer bij de helpdesk dat ook.. nieuw adres aangemaakt en het was opgelostquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je je hotmail acount op nederland staan?
dus niet op het buitenland? vriend van mij had namelijk hetzelfde probleem, die MS punten zijn regio verbonden...
Gefrustreerd ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, ik heb het nu toch niet over Saints Row of wel dan? Ik vraag me gewoon af wat er zo goed aan GoW is.
Als je wil weten wat mij zo tof lijkt aan SR kijk je hier maar :
Zegt geen reet over het spel zelfquote:
Eigenlijk geen dingen dus waarvan je nu al kan zeggen of ze het spel ook daadwerkelijk goed maken.quote:
Mwah ik zeg niet dat het niks is, ik heb er alleen zelf nog niks bijzonders van gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef Retuobak het volgende:
Wat men speciaal vindt aan Gears of War:
Het cameraperspectief werkt goed
De guns voelen fijn aan
De sfeer wordt perfect neergezet
Het verhaal zit degelijk in elkaar voor een actietitel
De game is helemaal in buddysfeer opgezet wat de manier waarop je het speelt origineel maakt en tevens co-op faciliteert
En zo kun je nog wel meer zaken opnoemen.
Persoonlijk is het mijn ding niet, maar ik snap best dat een hoop mensen er naar uitkijken. En je kunt moeilijk zeggen dat het niks bijzonders is wanneer werkelijk IEDEREEN tot Kojima aan toe lyrisch was over de titel @ E3. Dit in tegenstelling tot het maar matig ontvangen Saint's Row om een veel aangehaald voorbeeld te noemen.
ja.. en dat zie ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het allebei niet echt bijzonder
Dead Rising, dat is pas een speciaal spel!
Als zelfs OXM extreem terughoudend is over SR, en ondanks dat de game al gold is reviewexemplaren voor mags achtergehouden worden dan ben ik huiverig. Want vorige keren dat reviewexemplaren achtergehouden werden voor de bladen waren bijvoorbeeld games als Driv3r en Enter The Matrixquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik zeg niet dat het niks is, ik heb er alleen zelf nog niks bijzonders van gezien. Ik denk dat ik een beetje het gevoel heb bij GoW wat jullie ( Tain en Retuobak ) hebben bij Saints Row. Overigens is veel pers ook positief over SR
Redelijk, ik vraag telkens wat er zo speciaal is aan GoW en jij blijft maar doorgaan dat je Saints Row niks vind, dat snap ik nu onderhand welquote:
Waar heb je dat nou weer vandaan? Ik las dat OXM best positief was over de game. En dat van die reviewexemplaren heb ik al helemaal nergens gehoord en ik speur het web vaak af naar nieuwtjes over SR.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als zelfs OXM extreem terughoudend is over SR, en ondanks dat de game al gold is reviewexemplaren voor mags achtergehouden worden dan ben ik huiverig. Want vorige keren dat reviewexemplaren achtergehouden werden voor de bladen waren bijvoorbeeld games als Driv3r en Enter The Matrix
Vreemdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Retuobak het volgende:
De OXM podcast heb ik dat vandaan
En dat van de reviewexemplaren komt uit 1up yours, die weten dat immers van hun collega's bij EGM die in hetzelfde gebouw zitten.
Die vinden genoeg leuk hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Die gasten van 1up yours vinden niks leuk
Maar wel Prey en Psychonauts niks vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Retuobak het volgende:
Man, als sommigen zelfs nog van Chromehounds kunnen genieten dan zou ik dat absoluut niet beweren
Dus omdat SOMMIGEN die 2 games niet goed vonden zijn ze direct afgeschreven?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wel Prey en Psychonauts niks vinden.
Die homo vindt de Wii niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dus omdat SOMMIGEN die 2 games niet goed vonden zijn ze direct afgeschreven?
Niet iedereen hoeft jouw smaak te hebben hoor
Either way vinden ze genoeg nieuw spul super, dus je zeurt wmb om niks
Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef Sjotime het volgende:
Mensen smaken verschillen.......who cares.... zolang iedereen maar aan zijn of haar portie games komt
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan wasquote:
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan was. Verder heeft idd iedereen z'n eigen smaak/mening en die mag hij natuurlijk altijd geven
Je speelt vanuit het perspectief van de tegenstander? This is new to me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
(2nd person heerst)
Co-op is idd vet, de graphics zijn idd erg mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)
SR vind ik persooonlijk niet zo, mede omdat die game de grootste kloon uit de geschiedenis van klonen is..... wil niet zeggen dat het niet cool is hoor... ga de demo ook downen, maar om dat spel nu bijzonder te noemen?
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
Online gangwars spelen vind ik wel bijzonder eerlijk gezegd....
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
Okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
3rd person dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje resident evil 4 achtig over de schouder dus
[afbeelding]
Who cares manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Tain het volgende:
Nu gaat iedereen zeker denken dat een shouldercam 2nd person is
jij bent vast de leukste thuisquote:
http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9quote:I can assure you that we have not withheld anything from anyone. THQ's PR department decides who and when members of the press get copies for preview-review. This is just another one of those rumors. I think the trolls are running out of arguments...
Resident evil 4 op de gamecubequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:08 schreef wc-eend het volgende:
was dat?
Mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
kabouter, statement van Volition :
[..]
http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9
Rofl, ik kan al aan je ondertitel zien wat voor mannetje jij bentquote:
Uiteraard, als de stijl/sfeer je niet aanstaat is de game zowieso al minder interessant, dat heb ik dus ook bij GoW. Betekent voor mij ook niet dat ik hem niet tof zou vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Retuobak het volgende:
Tja weet je wat het gewoon is met Saint's Row voor mij. Ik vind het in de basis prima dat ze GTA klonen, ik ben helemaal fan van de algemene opzet ervan en ik moedig meer games in dat genre ook volledig aan. De problemen die ik met de game heb stammen deels uit de setting (volledig in de stad en gangsta-style. Ook het thema zal constant op het vorderen van de belangen van je straatbende liggen voor zover ik weet). En tevens het feit dat er features missen die ik gewoon erg kan waarderen in GTA (denk aan vliegtuigen, motoren, quads, heli's, parachutesprongen etc.).
En de verbeteringen op het gebied van controle zal ik als PC GTA gamer niet gaan merken omdat het imho sowieso een achteruitgang zal zijn (heb GTA altijd kut vinden spelen met een controller, nofi)
Dit hoeft niet te betekenen dat er niks aan is, maar dit maakt me gewoon beduidend minder enthousiast dan ik er anders voor zou zijn.
Maar voor boten en motoren tja dat is jammer idd, maar ik kan er wel mee levenquote:"Last but not least, after we were told that there was no ability to fly aircrafts in the game due to the DVD drive’s inability to stream the environment fast enough in full 720p resolution. We asked Jacques Hennequet (Producer for Saint’s Row), “If the Xbox 360 Hard Drive was standard across both SKU’s, would flying aircrafts in the game have been a reality?”, Jacques simply answered “Yes”. While he completely understands why MS made the decision to not include a hard drive in the Core System, I think he felt somewhat disappointed, as it could have opened up much more possibilities within the gameplay for Volition’s first Xbox 360 title."
quote:Tia Carrere: I've done some animation and some games, and I have to say, I found this script to be really compelling. It's better than some of the movies I've done.
Ja goed, dat is een afweging die je moet maken. Grafische kwaliteit vs. features.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Dat er geen vliegtuigen inzitten heb ik ook een verklaring voor.
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef wc-eend het volgende:
SR wordt denk ik een vermakelijke game tot GTA weer komt, paar nieuwe feats in SR en dingetjes.. kan wel leuk worden.. vooral die insurance fraud
Behalve Jack Thompsonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Dat hoop ik ook. Ze moeten iedergeval met wat beters komen dan GTA:SA want daarmee hebben ze niet eens mijn haren door de war geblazen. En dat hele gangsta sfeertje mogen ze nu ook wel weer eens dumben, die periode hebben we nu ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
GUN
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ziet er alleen uit als een xbox spel
Precies, dat is 2nd person. Een tijdje geleden (paar jaar) heb ik eens iets gelezen over een game die zo'n perspectief zou hebben, maar dat was volgens mij en hoaxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.quote:
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....quote:
Meteen nemenquote:
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....
Boeit me ook niet
Nee,............ wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?
met twee maanden vervroeging dus volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt toch 2 oktober uit?
welk spelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
met twee maanden vervroeging dus volgende week![]()
nee johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War
maandje eerder dus als het gelijk valt met die tourquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
Gigantour
Een metalgebeuren dat in elk geval Noord Amerika door toert. Gesponsord door X360 en GoW en die zou al bij de start van die tour uitkomen. Begin september dus.
red dead revolver,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |