Twas hier gepost inderdaad dat artikel.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het ook laatst gelezen, volgens mij op Eurogamer.
Ik zal eens gaan zoeken.
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toch laatst een artikel gelezen, ging over een test met een shooter pc vs console.. console bleef winnen. Maw, zit tussen je oren dat muis gedoe.
Je hebt je console gedraaid terwijl je zat te gamen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef Aneurism het volgende:
Ok niet cool...
Heb sinds gisteren zaterdag oblivion binnen via marktplaats, ik spelen gisteren. Niets aan de hand.
Nu zet ik hem aan vandaag, hoor raar geluid en krijg wanneer de game laad de melding dat de disc dirty is... Nu kijk ik op de cd, die gisteren perfect eruit zag want daar let je natuurlijk op, en enorme circel! precies een cirkel alsof het erin gesneden is...
Heeft iemand hier al eens over gehoord? Heb zelf direct een mail gestuurd naar xbox360 support... Maar ik wil die game ook terug! Ga geen andere games proberen nu...
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Paar dagen later..
tvp
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Aneurism het volgende:
Nope niets gedaan, enige wat ik gedaan heb is hem opengemaakt nadat ik de meldingen kreeg en het rare geluid had gehoord.
Lag je dvd wel netjes in de lade? Niet dat ie scheef lag ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De dvd speler was ook schoon? Er zat dus niks hards tussen de lade en de dvd?
slechte tvp dit
Niet echt, ga morgen eens kijken op zolder of ik nog een cd heb die ik nooit gebruik...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb je geen oude of mislukte CD-r liggen ofzo, kan je iig testen of ie het weer doet...
heb je je hotmail acount op nederland staan?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:34 schreef Mordreth het volgende:
Potver.. koop ik 2100 punten bij de mediamarkt.. tik die code in.. foute code geeft ie aan. Na een stuk of wat keer proberen maar naar de helpdesk gebeld. Nu gaan ze er mee bezig maar ze weten niet hoelang het duurt omdat dit een nieuw (?) probleem is. Die vent heeft de code gechecked en het moet gewoon kloppen.... erg vaag.
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhoudenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Over een week al, schurft das snel. Naja, hopelijk heb ik weer internet tegen die tijd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Te moeilijk? ik heb zelf zeer weinig ervaring met tactical shooters en met shooters op consoles uberhaupt, maar ik vond GR:AW op normal goed te doen (Hard daarintegenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil het spel wel ruilen, maar niet voor Graw (te moeilijk). Ik weet niet of je nog andere spellen hebt die je wil ruilen.
Het wordt een voetbalgame met een hoop grote competities en teams evenals een groot aantal landen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil FIFA 2007 info
Damn man, dan zit ik nog in Frankrijkquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Jij wil die demo van Saints Row he NX. Luister wij krijgen de engelse OXM en die komt pas 3 augustus uit.. daar zit wel een demo van SR bij, maar de demo staat 1 aug al op XBL
Mog ff duren.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Damn heb ik eindelijk wat te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef HyperViper het volgende:
Dead or alive 4 demo online.
Bestel bij dimplus, die leveren de demo discquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef NX het volgende:
[..]
1 augustus is over een week, ik weet niet of ik dat nog kan volhouden
Wat is OXM? en met wie bedoel je 'wij'? Bedoel je in Nederland, is dat een tijdshrift?
En bij de demo disc zit er extra content op, dat zou ik graag willen zien
Ik heb mn hotmail account op amerika en kon wel updatenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je je hotmail acount op nederland staan?
dus niet op het buitenland? vriend van mij had namelijk hetzelfde probleem, die MS punten zijn regio verbonden...
Ik denk dat Atari daar weinig aan kan doen, ligt meer aan de invoer en het belastingsysteem lijkt me.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
http://www.nl.atari.com/index.php?pg=form
Voor de mensen die hun mening willen geven over het prijsverschil van Testdrive tussen:
30-40 Dollar in de US
60-65 Euro in Europa
Mijn mailtje hebben ze. hoe meer hoe beter?
Zo,... die laat ik mooi liggen !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
Lumines Live filmpje: http://www.gamevideos.com/video/id/4726
ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
Heb alvast 1000 punten gekocht voor Streetfighter.... zal wel de enige zijn die dat spel koopt maar toch.....
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door jequote:
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderwegquote:
je hebt nog tot 1 november om te oefenenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi,... dan kan ik mijn ass even laten kicken door je
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ook, tis toch meer een spel voor onderweg
Tis een lekker simpel spel voor onderweg, die je kan spelen wanneer je maar wilt en voor spellen op een console maak ik graag meer tijd vrij en dan is zo'n spel voor mij gewoon niet interessant genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist....En wat maakt het een spel voor onderweg? En zorgt dat ervoor dat het thuis niks aan is?
Bij Mohammed op de hoek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef donald_dick het volgende:
waar kan je momenteel de goodkoopste xbox360 premium halen?
Dat kanquote:
Ja dta heb ik ook een beetje.. ik ben bang dat ie extreem kort gaat worden.. beetje overhyped zal zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan. GoW lijkt me gewoon een standaard third person shooter met mooie graphics.
Je vergist je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat kan. GoW lijkt me gewoon een standaard third person shooter met mooie graphics.
Geweldige sitequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://objection.4camp.net/go.php?n=293156
Hehe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geweldige site
http://objection.4camp.net/go.php?n=293258
Is het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet.. bij halo had ik dat ook al.. zo'n gevoel van "ja, dit gaat dat stapje hoger worden"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo vertrouw je blind op Penny Arcade impressies
Wat is er dan zo speciaal aan de game?
We zullen zien.. ik verwacht meer meegeslepen te worden dan normaal..sowieso mis ik het "quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
met mooiere graphics en gekke beesten.
Killzone was the bomb nigga!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
Oh jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
Owjaquote:
Om mijn aanlooppret te verpesten is een slechte review nodig eigenlijk en niet de meningen van mensen hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Blijf van mijn GoW aanlooppret af !![]()
Die was dan ook weer leukquote:
alle games zijn eigenlijk een copy van pongquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja
Zoals SR een copy is van GTA natuurlijk
Prey een copy van Doom
Kameo een copy van Mario Bros.
En PGR3 een copy van Gran Tourismo
Here we go againquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh ja
Zoals SR een copy is van GTA natuurlijk
Prey een copy van Doom
Kameo een copy van Mario Bros.
En PGR3 een copy van Gran Tourismo
quote:BIG announcement coming next week!
Mooi, want Kill_Switch was een tof spel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
het is gewoon
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef Sjotime het volgende:
Spel lijkt me geweldig !
Omdat schieten op Aliens leuk isquote:
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.quote:
Oh ja dat.. tis niet orgineel hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.
Kom nou, zo een high budget game met zo'n ervaren team, wereldgraphics en volgens het gros van de journalisten op e3 wereldgameplay weet je gewoon dat het iets bijzonders gaat worden. Of je vindt het natuurlijk stoer om te zeggen dat jij em niet leuk vindt omdat de rest dat wel vindt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Okeee dat is zo maar dat heb ik wel vaker gedaan.
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom nou, zo een high budget game met zo'n ervaren team, wereldgraphics en volgens het gros van de journalisten op e3 wereldgameplay weet je gewoon dat het iets bijzonders gaat worden. Of je vindt het natuurlijk stoer om te zeggen dat jij em niet leuk vindt omdat de rest dat wel vindt.
![]()
PA niet. vandaar mijn enthousiasme.. plus die dudes van gamekings vonden het vet. en die zeggen gewoon wat ze vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Met die wereldgameplay zal het wel meevallen hoor. Het gros van die journalisten zijn waarschijnlijk verblind door de technologie (en hype) van het spel.
Ik snap absoluut niet wat mensen in Saint's Row zien enige wat ik wel weet is dat GoW met wat awards voor best spel van de E3 naar huis is gegaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik heb alleen nog niks gezien waarbij ik dacht WOW
. Games die dat wel deden bij mij waren bijvoorbeeld Oblivion, San Andreas, Ninja Gaiden, HalfLife 2, Saints Row...
Ze zitten deze game te hypen alsof het de beste game word van 2006, maar ik snap dat gewoon niet helemaal.
Ja ik heb allang uitgelegd wat er goed is aan SRquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik snap absoluut niet wat mensen in Saint's Row zien enige wat ik wel weet is dat GoW met wat awards voor best spel van de E3 naar huis is gegaan
ik kan me er wel in vindenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja JJ![]()
Het ziet er echt moddervet uit!!! Bloed spat op het beeldscherm!! Een orgie van geweld!!!
Dat zegt wel veel over de gameplay
Je mag het best nog een keer uitleggen maar wat maakt SR dan zo speciaal?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik heb allang uitgelegd wat er goed is aan SR.
Ik wil wel weten wat er dan zo speciaal is aan GoW en tot nu toe heb ik nog niet 1 reden gehoord behalve "je schiet op aliens"
Gast, ik heb het nu toch niet over Saints Row of wel dan? Ik vraag me gewoon af wat er zo goed aan GoW is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag het best nog een keer uitleggen maar wat maakt SR dan zo speciaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |