Dan ga ik lekker niet meewerkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef H.Flick het volgende:
Als iedereen gewoon dit topic blijft zeggen wordt het vanzelf correct Nederlands.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Je zal Test Drive maar voor 40-60 euro hebben gepreorderd
losers![]()
quote:
quote:Test Drive Unlimited krijgt aantrekkelijk prijskaartje
Nieuws | 20 juli 2006 - Test Drive Unlimited voor de Xbox 360 zal een adviesprijs krijgen van 39,95 dollar (dat is omgerekend 29,89 euro). Tevens zullen er op Live Marketplace maandelijks 'car packs' te downloaden zijn. Deze 'car packs' zullen beschikken over een stuk of zes auto's en verschillende radiostations. Deze radiostations hebben elk een eigen genre en beschikken over de tien tot twintig nummers. De eerste downloads zullen zo'n zes weken na de lancering van het spel verschijnen.
Bruno Bonnell, voorzitter en directeur van Atari verklaarde de keuze voor deze lage prijs:
"Innovation should be available to everyone, not a privilege for those can afford high price tags. Our GamersFirst program demonstrated the positive impact of flexibility in pricing. We believe it is our mission to deliver triple-A games that are accessible to the masses. As such, we are offering Test Drive Unlimited - a game that is being positively touted and recognized by the media - for $39.95, and furthermore, will continue users' experiences past launch by featuring new cars and free music for download."
Het is te hopen dat deze aanpak van Atari slaagt, want zoals bekend heeft het bedrijf het erg moeilijk. Vorige maand was Atari nog gedwongen persoon te ontslaan vanwege tegenvallende inkomsten, zoals je hier kunt lezen.
En jij denkt serieus dat het spel ook voor ¤29,- in de winkels ligt?quote:
Ik denk eerder de prijs van Table Tennis. Dus tussen de ¤30 en ¤35. Vind ik niet erg...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bananenman het volgende:
En jij denkt serieus dat het spel ook voor ¤29,- in de winkels ligt?
Dat wordt minstens ook ¤40,-.
Stond ook al in het aparte topic over TDU...quote:Met dank aan jorienvdherik voor het melden van dit nieuws op het Fok!Forum
Ruilen tegen GR:AW?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
ik geloof niet dat oblivion mijn game is![]()
Koop d'r dan maar gelijk 2100 points bij..quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat het spel ook voor ¤29,- in de winkels ligt?
Dat wordt minstens ook ¤40,-.
Zo matig, als ik een spel koop, wil ik het hele spel kopen, niet het hele spel waar ze gedeeltes uit gesloopt hebben om later los erbij te verkopen.quote:Atari gokt er op dat ze vooral geld zullen verdienen met downloadable premium content.
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.quote:
owkay.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.
bij zuiderpark moet je dan 10 procent betalen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed, als je hem voor die prijs reserveert maakt het toch niet uit, cancel je dat toch gewoon
Kneuzenwinkel zeg ik jequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij zuiderpark moet je dan 10 procent betalen ofzo
Nope.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
poging twee:
Weet iemand waar ik deze kan krijgen
[afbeelding]
voor minder dan 80 euro?
Ja ben blij dat ik die heb geruild met iemandquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Zodra Condemned afgeprijst is ga ik het halen. Wat ziet dat er vet uit! (en scary as hell)
Mwah best wel,quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef Erwtensoep het volgende:
De volle 60 euro is het niet waard of wel?
of tegen Dead or alive 4quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
vraag over een paar dagen nog meer eens, mischien dat ik het toch leuk ga vinden.
4 ook hierquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dank je, DOA 3 ligt hier ook stof te happen na 2 keer spelen.
bij bol staat ie zelfs voor 62Equote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk eerder de prijs van Table Tennis. Dus tussen de ¤30 en ¤35. Vind ik niet erg...![]()
Deel 1 was een heerlijke game, kom maar op met deel 2quote:
Wow, 10%, dat is op een game van 65 euro 6,5 euro korting. Bij Zuiderpark krijg je vrijwel altijd 10-15 euro korting. Dat boeit het me niet dat ze maar eens per week of zo versturen. Ze zijn vaak zoveel goedkoper dat dat het me wel waard is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneuzenwinkel zeg ik je
Dynabyte FTW
10% korting op alle games
Dynabyte is een kutzaak. Spreek het maar eens op z'n Duits uit, met de Duitse y.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneuzenwinkel zeg ik je
Dynabyte FTW
10% korting op alle games
Ik ook, maar deel 2 is te erg. Je kijkt/speelt gewoon met plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:47 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is een game die ik zeker ga halen, heb me echt vermaakt met deel 1.
je kan het hele spel spelen hoor. Alleen als je meer auto's of muziek wil hebben dan kan je dat later nog downloadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Koop d'r dan maar gelijk 2100 points bij..
[..]
Zo matig, als ik een spel koop, wil ik het hele spel kopen, niet het hele spel waar ze gedeeltes uit gesloopt hebben om later los erbij te verkopen.
Tuurlijk als je het 6 weken later binnenkrijgtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, 10%, dat is op een game van 65 euro 6,5 euro korting. Bij Zuiderpark krijg je vrijwel altijd 10-15 euro korting. Dat boeit het me niet dat ze maar eens per week of zo versturen. Ze zijn vaak zoveel goedkoper dat dat het me wel waard is.
Betrapt! Vast een apeldoornerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Juist, dat klinkt zo belachelijk dat ik uit principe nog geen kabeltje daar aan wil schaffen. Overigens, hier zit exact 1 deur verder Nedgame. Die hebben in elk geval altijd alles.
Ik ben denk ik de enige die het niet zo'n leuk iets vondquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
kheb gister bij een vriend van me de trial van cloning clyde gespeeld, ik vond het superzodra me xbox terug is koop ik em denk ik
co-opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
kheb gister bij een vriend van me de trial van cloning clyde gespeeld, ik vond het superzodra me xbox terug is koop ik em denk ik
Co-op kan zeker weten. Deathmatch heb ik geen idee van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje.. kun je met GRAW op de 360 ook gewoon 2-player offline multiplayeren? Co-op of deathmatch ofzo?
Ah mooi, ik bedoel gewoon naast elkaar op de bank en niet LAN ofzo he, neem aan dat je dat wel snapte though.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Co-op kan zeker weten. Deathmatch heb ik geen idee van.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ah mooi, ik bedoel gewoon naast elkaar op de bank en niet LAN ofzo he, neem aan dat je dat wel snapte though.
Die site............ pikt het complete artikel van IGN af en durft dan de IGN plaatjes op hun site nog te link blockenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:07 schreef taart het volgende:
Dead Rising shit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
andere screens en video's
Voor je 'Gamer Profile' bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je nou eigenlijk wel of niet custom gamerpics gebruiken?
Burnout Revenge is 1 van mijn favoriete Live games. Heb er al veel tijd ingestoken, moet binnenkort weer een spelen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef NX het volgende:
[..]
Voor je 'Gamer Profile' bedoel je ?
Nee, volgens mij nog steeds niet... Je kunt wel een tweede gebruiken die alleen te zien is door de mensen in je friendslist.
Maar het klopt dat wanneer de camera uitkomt, dat je daarmee een pic kan shooten en die als tweede gamerpic kan gebruiken (dus alleen voor je vrienden lijst...)...
//EDIT
Gisteren GOLD LIVE gehaald, en wat is dat toch vermakelijk! MP
Gisternacht Burnout Revenge gespeeld, gaaf en hilarisch hoe die Amies lullen...
UHUH! Online is leuk en lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Burnout Revenge is 1 van mijn favoriete Live games. Heb er al veel tijd ingestoken, moet binnenkort weer een spelen denk ik.
Moet nog 2 levels dan heb ik Hard ook uitgespeeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Uitgespeeld; PREY, geweldig game, alleen maar lof hier!![]()
[..]
Cherokee Skill?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet nog 2 levels dan heb ik Hard ook uitgespeeld.
Pfff...quote:
Ik hoef de game ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef twi het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die echt totaal niet wacht op Street Fighter.
Vind het nog steeds een doodzonde dat Hoopworld op een dood spoor lijkt te zitten. Dat had ik echt direct gekocht.
Ik ook niet heel echt, was vroeger ook al een watje met SFII...Mijn vriendin is wel een stuk beter, ze wil hem graag hebben dus ik moet er toch aan geloven.quote:
Street Fighter + Widescreen hoeft van mij niet. Lekker retro zo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet heel echt, was vroeger ook al een watje met SFII...Mijn vriendin is wel een stuk beter, ze wil hem graag hebben dus ik moet er toch aan geloven.
Overigens zie ik geen widescreen in die plaatjes. Bijzonder crappy.
Ach het voordeel is dat je niet dood kan gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef NX het volgende:
[..]
Pfff...Ben net klaar, dus dat zit er niet in... Misschien over een tijdje...
Vraagje: ik heb ongelooflijk veel lag tijdens het spelen van PREY, het is dan bijna niet meer speelbaar... Heeft iemand anders dit ook? Want ik heb dit probleem niet met bijvoorbeeld Burnout...
De voice-acting is wat kut van die vrouwkes, maar de sfeer is primaquote:
Vond het al zo raar, ik dacht hier is iets mis mee... De intro is voor de rest super, je zou denken dat het een horror game wordt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De voice-acting is wat kut van die vrouwkes, maar de sfeer is prima
Wat stom, helemaal niet aan gedacht... Ga ik zeker doen, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:13 schreef gijsje79 het volgende:
Lag heb ik af en toe niet ontzettend veel.
En anders host zelf een game.
Street Fighterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erm nee maar het is handig om een play and charge kit te kopen voor je controller zodat je geen batterijen hoeft te kopen, gewoon stekkertje in je controller tijdens het gamen en hij laad vanzelf opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:20 schreef Batman2k het volgende:
ik ga straks een 360 premium halen. is er nog iets waar ik op moet letten ?
hé twi denk je er nog steeds zo over?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:19 schreef twi het volgende:
Ik zit echt niet te wachten op draadloze controllers. Batterijen, brrrrrr. Of accu's die na een jaar niet meer op te laden zijn
ok thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee maar het is handig om een play and charge kit te kopen voor je controller zodat je geen batterijen hoeft te kopen, gewoon stekkertje in je controller tijdens het gamen en hij laad vanzelf op
De draadloze controller van de X360 is GODquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:00 schreef quantas het volgende:
[..]
hé twi denk je er nog steeds zo over?![]()
3 weken wachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:02 schreef SToRM81 het volgende:
Pfff....ik zit nu al 3 weken te wachten op Tomb Raider en ondertussen staat mn 360 stof te happen.
Saint's Row en Dead Rising lijken me ook wel goed![]()
Wij allemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ja, ga m'n posthistorie maar doorspitten, zal vast nog meer domme dingen gezegd hebben
Agh, ik probeer het alweer te vergetenquote:
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease let it be true enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Star Wars game??
http://www.youtube.com/watch?v=AC3bqyq9QQY
Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease let it be true enzo
liefst een jedi knight game , die waren heerlijk op de pc
Dat ziet er wel heel erg tof uit!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Star Wars game??
http://www.youtube.com/watch?v=AC3bqyq9QQY
tis pre vis he dat staat erbij, dus gewoon pre rendert om te kijken van hoe het eruit komt te zien als ze het in een game stoppen, maar damn hier kan ik warm voor lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou dit lijkt daar BEHOORLIJK opEn het is opzekers next gen !!
heb et al gelezen.. lijkt me coole game!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef Sjotime het volgende:
Hands-on de SP van Saints Row !
http://www.gamespot.com/x(...)ews.html?sid=6154496
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me een prutgame worden waar ik ab-so-luut geen interesse in heb. Dus je bent niet de enige
Vind het grappig om te zien, maar het is een verschriiikkelijke kloon inderdaad. Het enige nieuwe is MP, maar ja... wie weet wordt het wel cool....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik twijfel nog steeds over SR. Het is gewoon allemaal zo gejat... en multiplayer interesseert me eigenlijk totaal niet.
nee MMaRsu niet die vind het geweldigquote:
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef twi het volgende:
Zelfs het lettertype komt me bekend voor van de GTA serie. Ik bedoel, hoe cheap-ass en schaamteloos moet je zijn als bedrijf om een game zo te klonen?
Dries vindt het ook tof.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee MMaRsu niet die vind het geweldig
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
Die Stryders zijn zo fucking creepy (de grote dan, niet de kleine).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
Zo dat Half Life ziet er goed uit man
www.xboxyde.com/news_3215_en.html
Saints Row heeft niet hetzelfde lettertype als GTA.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hebben alle FPS'en ook hetzelfde lettertype?
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zeggen dat elke FPS na wolfenstein ook een kloon is. GTA 3 heeft gewoon een nieuw genre gecreeerd (free roaming action game) en nu komen er dus steeds verschillende games in dat genre.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]Geld rekenen voor halve episodes..... Vuile bloedzuigers...
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heeft FEAR ook hetzelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Niet als ze boven de opgegeven adviesprijs zitten. Dat is dan hun fout. Of ze storten het prijsverschil terug.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij zuiderpark moet je dan 10 procent betalen ofzo
vind het sowieso bullshit dat ik moet betalen voor picture packs en themes...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:18 schreef Chrizs het volgende:
wildboys is nu te koop op marketplace.
content is goedkoper geworden
Picture Pack 1 – 80 - Points
Picture Pack 2 – 80 - Points
Brazil Video Part 1 – 80 Points
Brazil Video Part 2 – 80 Points
Kenya Video Part 1 – 80 Points
Kenya Video Part 2 – 80 Points
Costa Rica Video Part 1 – 80 Points
Costa Rica Video Part 2 – 80 Points
[..]
bij bol staat ie zelfs voor 62E
Wellesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
Nee ok, ze hebben alles voor 1% getweaked waardoor alleen superscherpzienden verschil zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Saints row heeft niet dezelfde lettertype, dezelfde omgevingen, dezelfde vijanden, hetzelfde ALLES.
Jezus, het is zo simpel zeg.
ze waren ermee bezig iig zeiden ze laatstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vind het sowieso achterlijk dat je nog steeds geen custom gamerpic kan nemen. Geld vangen en geen controle hebben op obscene userpics zal de reden wel zijn, maar het blijft kut. Op MSN kan je ook elk icoon wat je wilt gebruiken.
Het lijkt enorm op het lettertype van GTA. Het is niet alleen dat de omgeving hetzelfde is, het is ook dat de omgeving dezelfde uitstraling heeft. Alsof SR een verbeterde GTA engine gebruikt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef -Dries- het volgende:
Ok, laten we ze ff langs gaan.
Zelfde lettertype? Dat is gewoon niet waar. Als je dat niet ziet ben je gewoon dom.
Zelfde omgevingen. Wel, sommige spellen spelen zich af in een stad. En tja, steden lijken soms eenmaal op elkaar weet je. Dus dan is het een beetje logisch dat het er hetzelfde uitziet. Het is hetzelfde als spel X in een kantoor gebouw afspeelt en spel Y ook en dan zeggen: OMG!! Dat hebben ze van spel X gejat jonguuuh!!
Dezelfde vijanden. Half life had aliens. Prey heeft aliens. DAMN! Prey heeft dat echt zwaar gejat van half life man!! Ongelofelijk
Zo denken jullie.
XDquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
SR zal voor 85% hetzelfde spelen als GTA.
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
XD
Gelukkig spelen FEAR, HL2, Doom3, etc niet allemaal hetzelfde. En PGR 3 en elk andere willekeurig racespel spelen gelukkig ook niet hetzelfde!
SR zit gewoon in hetzelfde genre als GTA, dusja, dan zou het best stiekempjes misschien wel eens kunnen dat het op elkaar lijkt.
overigens knap dat je dat nu al kunt vaststellen zonder de game ooit gespeeld te hebben.
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
net als in het echte leven is de eerste indruk nogal belangrijk bij games...
Als de eerste indruk ruk is dan is het moeilijk om het naar goed te draaien
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inderdaad, die games spelen niet allemaal hetzelfde. Forza Motorsport speelt weer totaal anders dan PGR3 en weer totaal anders dan WipEout.
Niet zo heel knap overigens, er zijn inmiddels zo veel gameplay filmpjes dat je wel heel blind meot zijn om niet te zien dat die games vrijwel identiek zijn.
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraaitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het er kut uitzien, mening nog niet bijgedraait
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Das gewoon een verschil van mening, ik vond het meteen supervet.![]()
[..]
Maar het principe is wel hetzelfde; racen. Wel, hetzelfde principe zit ook in alle games in het free-roaming genre. Je weet wel, mensen doodrijden, schieten, auto's opblazen dat soort shit![]()
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als we op principe gaan kijken is het zelfs een kloon van Pong. Je bestuurt en moet winnen![]()
Het gaat veel verder dan het principe in dit geval. Games moeten zich onderscheiden om succesvol te worden tegenwoordig. Wat ik van SR zie is het gewoon een schaamteloze kopie.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat moet jij weten wat je ervan vindt.
Laat mensen het dan ook kut vinden als ze het zelf moeten weten wat ze ervan vinden...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Nee, mij trekt het wel aan.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef gijsje79 het volgende:
Command & Conquer 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwah niet mee eens, vond alle delen primaquote:
quote:Originally Posted by dejay
I noticed the moon was a crescent. Do the phases of the moon change over the course of a month? I'd be really impressed with the level of detail if that were the case.
Dat soort kleine details kan ik waarderenquote:Yes, the moon has phases.
Nee, tuurlijk is het niet automatisch kut. Sterker nog, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Probleem is dat ik GTA SA al niks vondquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Zeg dat dan meteen, das tenminste een goede reden om dit spel niks te vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk is het niet automatisch kut. Sterker nog, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Probleem is dat ik GTA SA al niks vond
Waarom, ik wil discussie, anders verveel ik me maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, das tenminste een goede reden om dit spel niks te vinden
Daar zijn we fanboys voor, om continu ongefundeerd te dissen. Daar leven we voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef NX het volgende:
Vind het tot nu toe er zeer goed uitzien en verwacht ook dat het een super spel zal worden...
Ben een GTA fan, altijd al geweest... Maar jullie fanboys zitten te zeuren om niets...
Wacht nou gewoon tot volgend jaar, dan kunnen jullie verder met jullie gediss...
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar zijn we fanboys voor, om continu ongefundeerd te dissen. Daar leven we voor![]()
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 03:49 schreef Hellrazor het volgende:
is de xbox360 regiovrij ?
Okay, dus deel 1 moeten we dan nog uitzitten en dan wordt deel 2 leuk? k!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
Haha lol, iedereen hier SR dissen terwijl het lovende reacties krijgt van de pers dat dit gewoon dik beter is dan GTA tot nu toe is geweest. Oke geen vliegtuigen e.d, maar waarschijnlijk wel in deel 2. Ze hadden gewoonweg niet genoeg tijd voor die dingen.
Noem eens een paar specifieke zakenquote:En ja het doet alles wat GTA doet maar dan 10x beter
135 euroquote:Op zondag 23 juli 2006 01:59 schreef kipknots het volgende:
http://www.techeblog.com/files/360_not_selling.jpg
De xbox 360 (waarschijnlijk core) is afgeprijst naar 19,800 Yen in Japan, omgerekend 135 euro. Ik vraag me af hoe lang Microsoft dit nog gaat proberen.
Hoe groot wil jij GTAIV dan hebben? 400km²?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Okay, dus deel 1 moeten we dan nog uitzitten en dan wordt deel 2 leuk? k!
[..]
Noem eens een paar specifieke zaken
En kom niet met controls, die zijn sowieso ruk met een controller wmb in GTA.
Enne, ik vond GTA:SA super, maar dit vind ik niet leuk denk ik, en ik zal je vertellen waarom:
-Ik had een hekel aan de gangsta setting in GTA:SA, daar was het 20% van de game, hier 100%
-Ik vond klooien met vliegtuigen, motoren en heli's een van de leukste dingen in de game, deze ontbreken in Saint's Row
-Ik vond de wereld nog steeds TE KLEIN, Saint's Row is KLEINER of all things.
-Ik vond de variatie in de wereld super, Saint's Row is een stad. Wow.
En ga zo maar door.
2-3 keer GTA:SA zou een leuk begin zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 09:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe groot wil jij GTAIV dan hebben? 400km²?
Hoe groot was SA?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2-3 keer GTA:SA zou een leuk begin zijn
Geen idee, niet supergroot iig.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:23 schreef Morthill het volgende:
Hoe groot was SA?
Tja dan moet je deze game niet halen, ik vond het gangsta gebeuren namelijk wel vetquote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
Ik had een hekel aan de gangsta setting in GTA:SA, daar was het 20% van de game, hier 100%
Klopt dit ontbreekt idd, maar het zal mijn speelplezier iig niet bedervenquote:-Ik vond klooien met vliegtuigen, motoren en heli's een van de leukste dingen in de game, deze ontbreken in Saint's Row
Mwah, ik heb geen zin om een halfuur van punt a naar punt b te rijdenquote:-Ik vond de wereld nog steeds TE KLEIN, Saint's Row is KLEINER of all things.
Ik heb liever 1 goed uitgewerkte stad dan een heleboel verschillende gebieden die niet allemaal even goed uitgewerkt zijn ( San Fierroquote:-Ik vond de variatie in de wereld super, Saint's Row is een stad. Wow.
En ga zo maar door.
Maargoed serieus gast, zit je nou gewoon het spel af te zeiken om maar gewoon wat te zeiken? Niemand zegt toch dat je dit spel moet gaan halen, wacht gewoon de demo af en zeik dan lekker verderquote:* A fully dynamically lit world: Car headlights and muzzle flashes light up the world of Saint's Row.
* Next Gen shaders allow the creation, in real-time, of effects previously reserved for movies.
* Pedestrians react to your actions and remember who you are. Fail to represent, and other gang members will lose respect for you. Bling up your latest car, wear expensive clothes and women will flock to you.
* Freeform game play gives you increased choices: Purchase an item at a store, or rob the cashier at gunpoint and run away with the cash, unless you prefer to break in at nigh for a full-scale robbery.
* Ragdoll physics allow for real-time reactions of the game characters and objects to impacts, be it combat or collisions.
* Extensive car damage modeling means vehicles bend and crumple when they hit obstacles and an incredible level of detail in the breakdown of components when vehicles explode etc...
* On line gameplay offers unique challenges and rewards.
als ik dit zo lees wordt het volgens mij best een leuke game! ik ben blij geweest met alle GTA delen (zelfs 1 vond ik al helemaal geweldig) dus elk spel die ongeveer deze mogelijkheden heeft ben ik al blij mee!quote:* A fully dynamically lit world: Car headlights and muzzle flashes light up the world of Saint's Row.
* Next Gen shaders allow the creation, in real-time, of effects previously reserved for movies.
* Pedestrians react to your actions and remember who you are. Fail to represent, and other gang members will lose respect for you. Bling up your latest car, wear expensive clothes and women will flock to you.
* Freeform game play gives you increased choices: Purchase an item at a store, or rob the cashier at gunpoint and run away with the cash, unless you prefer to break in at nigh for a full-scale robbery.
* Ragdoll physics allow for real-time reactions of the game characters and objects to impacts, be it combat or collisions.
* Extensive car damage modeling means vehicles bend and crumple when they hit obstacles and an incredible level of detail in the breakdown of components when vehicles explode etc...
* On line gameplay offers unique challenges and rewards.
physics:quote:Op zondag 23 juli 2006 09:46 schreef rival het volgende:
wat wordt bedoeld met physics? wat ik lees over dat mensen je herinneren e.d. is dus een beetje zoals in godfather?
oftewel physics zorgen ervoor dat alles reageert zoals het in het echt ook zou doen (althans dat is de bedoeling, dit niveau wordt nog lang niet gehaald)quote:Physics (from the Greek, φύσις (phúsis), "nature" and φυσικός (phusikós), "natural"), the most fundamental natural science, is concerned with the underlying principles of the natural world. Physics deals with the elementary constituents of the Universe (e.g. matter, energy, space, and time) and their interactions, as well as the analysis of systems which are best understood in terms of these fundamental principles.
Jij wel, regelmatigquote:Op zondag 23 juli 2006 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
Tja dan moet je deze game niet halen, ik vond het gangsta gebeuren namelijk wel vet. Ik ga toch ook geen games hypen waarvan de setting mij niet bevalt? Niemand zegt dat je het leuk moet vinden.
Ach ja, ik heb liever meer variatie qua voertuigen, wachten op SR II dan idd.quote:Klopt dit ontbreekt idd, maar het zal mijn speelplezier iig niet bederven. Hier zitten iig physics in, en je kunt wel heli's neerschieten e.d. Ik ga met de physics iig een hoop plezier beleven.
Dat hoeft dan ook nooit, of even close in GTA:SA.quote:Mwah, ik heb geen zin om een halfuur van punt a naar punt b te rijden.
Ik vond alle gebieden prima uitgewerkt tbhquote:Ik heb liever 1 goed uitgewerkte stad dan een heleboel verschillende gebieden die niet allemaal even goed uitgewerkt zijn ( San Fierro, desert
)
Voor mij niet dus.quote:En ja ik kom wel met controls, aangezien dat gewoon een groot pluspunt is tov GTA.
Onbelangrijkquote:Character customisation
Whoopeequote:physics
Kan best leuk zijnquote:multiplayer
Het feit dat ik GTA:SA PC een van de beste games van vorig jaar vond moet je toch enige indicatie geven van hoe ik over graphics denkquote:graphics
Leuke featurequote:je eigen mp3 speler op zak
Verklaar je naderquote:activities
Had GTA:SA PC ook nietquote:geen laadtijden ( ook niet als je naar winkels gaat )
Ik wacht ook de demo af, en ik zeik zeker niet om het zeiken. Dat doe ik alleen als ik Morthill of RichardF pissig wil krijgen.quote:Maargoed serieus gast, zit je nou gewoon het spel af te zeiken om maar gewoon wat te zeiken? Niemand zegt toch dat je dit spel moet gaan halen, wacht gewoon de demo af en zeik dan lekker verder. En ja de demo staat op easy dus dat is iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Ook zijn framerate en screentearing problemen uit de demo allang gefixt ( e3 build ).
Waarom heb je dat nog niet gedaan vandaagquote:Dat doe ik alleen als ik Morthill of RichardF pissig wil krijgen.
Omdat ik origineler wilde zijn dan KotOR afkraken.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan vandaag, zoveel kansen gehad al
Tsja, dat was wel te makkelijk geweest jaquote:Op zondag 23 juli 2006 09:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat ik origineler wilde zijn dan KotOR afkraken.
thnxquote:Op zondag 23 juli 2006 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
physics:
[..]
oftewel physics zorgen ervoor dat alles reageert zoals het in het echt ook zou doen (althans dat is de bedoeling, dit niveau wordt nog lang niet gehaald)
kan ik vanaf hier niet zien. (zit op me werrk is geblockt)quote:Op zondag 23 juli 2006 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
Eeeeh nee physics zijn dit :
http://www.xboxyde.com/stream_2798_en.html
Kijk hoe alles ontploft en hoe poppetjes neervallen.
quote:Hostage
Hostage is not like most activities in that there is no set location to trigger it. Anytime you hijack a vehicle with a passenger, there is a chance that you can initiate hostage. If you choose to initiate the activity (an onscreen prompt will tell you when you can do so), your mission is to drive as fast as you can for a set duration. During this time your notoriety will steadily rise, and if you slow down for too long, your hostage will escape the vehicle. However, if you can keep your car moving for the set amount of time, your hostage will pay you to release them. More passengers in the car means the pay off is higher, but the duration you need to drive around for is also longer.
quote:Hitman
Similar to Chop Shop, initiating the Hitman activity provides you with a list of targets, their general location, as well as instructions as to which weapon you need to kill them with. Since Hitman is a persistent activity, you may stumble on the location of one of your targets in the middle of a mission/activity/or stronghold. Keep an eye out on your mini map...if you are near your target they will be indicated on the mini map with a hitman icon. If at anytime you forget who your targets are you can check the hit list from the pause menu.
IGN heeft er een feature overquote:Insurance Fraud
Insurance Fraud has you throwing yourself in harms way for fun and profit. By pressing a button your character goes totally limp and any damage he would have received for falling, being hit by a car, or smacking into a solid object is turned into money. Hit multiple objects or perform your dangerous stunts in front of an audience for more cash! The activity timer only decreases when you 1st enter a scoring area so feel free to explore the whole city of Stilwater for some hilarious results (though you only can complete the activity by taking dives within designated scoring areas).
Mja maar dan toffer imo. Brandweerman spelen of taxichauffeur maakt niet echt veel verschilquote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Ah beetje variaties op de vigilante ed. missies uit GTA
Vigilante is wel super thoughquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mja maar dan toffer imo. Brandweerman spelen of taxichauffeur maakt niet echt veel verschil
hehe, ik heb het stukje gelezen.... nu weet ik het zeker....dit spel wil ik!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ff een paar voorbeelden van Activities, ik ga ze niet allemaal quoten das teveel werk.
[..]
[..]
[..]
IGN heeft er een feature over.
http://xbox360.ign.com/articles/720/720393p1.html
Pff en over de AI weten we nog niet zo heel veel, ik vind iig wel dat gang members en politie zich wel redelijk slim gedragen ( ze kruipen bv achter de deur van hun politiewagen als ze je willen neerschieten ).
Brengt deze game eigenlijk nog iets behalve betere graphics en nieuwe tricks?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tony Hawk Project 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay Trailer
Ziet er goed uit.
heb net de filpjes bekeken (ook voor et eerst dat er iets niet geblockt is hier) maar wat ik wel mis het automatische 'richten' wat gta wel heeft. vind ik een stuk prettiger werken dan wat ik hier zie.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van het GTA genre.. dit is GTA online... must have voor mij dus
Cool voor je.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
heb net de filpjes bekeken (ook voor et eerst dat er iets niet geblockt is hier) maar wat ik wel mis het automatische 'richten' wat gta wel heeft. vind ik een stuk prettiger werken dan wat ik hier zie.
ik bedoel, speel het niet met de muis ofzo....
dat had ik in het begin ook vaak. maar met de witte en zwarte knop (gewone xbox) kwam dat helemaal goed!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tja, ik lockte vaak de verkeerde mensen bijvoorbeeld
kwestie van wennen hoor, ok muis blijft makkelijker, maar je word vanzelf handig met een controllerquote:Op zondag 23 juli 2006 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat had ik in het begin ook vaak. maar met de witte en zwarte knop (gewone xbox) kwam dat helemaal goed!
op de heb ik absoluut geen problemen met zelf richten (muis) maar met een joypad vind ik het toch wel wat lastiger!
dat zeker! en het is voor mij ook geen reden om het spel niet te kopen. maar ik zou het wel prettiger vinden! (liever lui dan moe:P)quote:Op zondag 23 juli 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwestie van wennen hoor, ok muis blijft makkelijker, maar je word vanzelf handig met een controller
doe mij de keuze maar in het menu ofzo dan..ik mik namelijk liever zelf, headshots maken ftw enzo, en mensen uit autos knallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeker! en het is voor mij ook geen reden om het spel niet te kopen. maar ik zou het wel prettiger vinden! (liever lui dan moe:P)
Ziet er erg cool uit, alleen trek ik dit soort games nietquote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
N3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Filmpje
ik deed locken... en dan hoefde ik alleen nog een stukje naar boven voor de headshot.... ow ik ben zo lui!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe mij de keuze maar in het menu ofzo dan..ik mik namelijk liever zelf, headshots maken ftw enzo, en mensen uit autos knallen.
(niet dat ik saints row ga halen, maar toch)
ik trek ze wel, alleen ze zijn allemaal zo slechtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ziet er erg cool uit, alleen trek ik dit soort games niet
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik trek ze wel, alleen ze zijn allemaal zo slecht
Ja klopt..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Tain het volgende:
[..]
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellen
mwah meestal super slechte AI, Pop in/pop up en een te simpel combat systeemquote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Tain het volgende:
[..]
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellen
Als die game nu eens uit komtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
N3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Filmpje
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
*in SR kamp hoort*
nu al? het spel moet nog komenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een clan trouwens, join maar zodra je XBL hebt
Ja maar iedereen recruit al, ga binnenkort bezig met een forum e.dquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
nu al? het spel moet nog komen
is het trouwens multiplayer... of zo een mmopgr (whatever)
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar iedereen recruit al, ga binnenkort bezig met een forum e.d.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er is
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef Morthill het volgende:
[..]gelukkig beschouw je alleen jezelf zo
Tsja, ik own online ook met Table Tennis en Top Spin 2. (Ik verlies werkelijk nooit om een of andere reden). Maar ik speel dan ook weinig. Dus ik beschouw mezelf niet als de bestequote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!![]()
ook pes 5 toevallig? das echt me favo.. kannie wachten op 6! (verkapte uitdagingquote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, ik own online ook met Table Tennis en Top Spin 2. (Ik verlies werkelijk nooit om een of andere reden). Maar ik speel dan ook weinig. Dus ik beschouw mezelf niet als de beste
We gaan gewoon gang wars houden tegen andere clans en natuurlijk gewoon lekker fun gamenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er is
im in!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We gaan gewoon gang wars houden tegen andere clans en natuurlijk gewoon lekker fun gamen
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!![]()
Nope, daarin zuig ikquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
ook pes 5 toevallig? das echt me favo.. kannie wachten op 6! (verkapte uitdaging)
zodra ik topspin heb doen we wle een keer een potjequote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nope, daarin zuig ik(Iig, ik verlies standaard of speel gelijk tegen een vriend van me)
zodra ik tijd heb, primaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
zodra ik topspin heb doen we wle een keer een potje
ach... ik ga deze week op vakantie... dus ben er voorlopig ook nog niet! (kan je nog ff oefenen!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
zodra ik tijd heb, prima(ben niet bang, maar serieus, ik heb geen vrije dag in het vooruitzicht)
ben momenteel bezig met Prey en ik ga de komende week verhuizen, dus helaasquote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ach... ik ga deze week op vakantie... dus ben er voorlopig ook nog niet! (kan je nog ff oefenen!)
16 Augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een clan trouwens, join maar zodra je XBL hebt
Waar koop jij dat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:37 schreef Retarded het volgende:
Heb onlangs Dead or Alive 4 en Ghost Recon AW gekocht, en ik heb nog niet eens een 360Ze waren dan ook maar een tientje per stuk (2e hands). Mooi al een kleine verzameling opbouwen... kan ik straks meteen speuluh
mag je mij ook vertellen, want ik kreeg motogp 2ehands niet eens voor 30quote:
Zal wel de FRS zijn, daar werkt 'ie geloof ik. Dus iemand komt z'n spelletje inleveren, wordt afgezet door er 7,50 voor te krijgen, en de medewerker pikt de mooie mee voor zo'n bedrag. Degenen waar ze geen interesse in hebben leggen ze dan in 't schap voor 35 euroquote:
*klik*quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Krijg je maar 7,50 voor een tweede hands game?! Wat een afzetters.
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijsquote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Krijg je maar 7,50 voor een tweede hands game?! Wat een afzetters.
Dat sowiesoquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijs
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijs
Dan ben je gewoon een dommerandmongool en verdien je ook niet beter.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou zo...quote:Op zondag 23 juli 2006 16:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dommerandmongool en verdien je ook niet beter.
Het kan subtiel, maar agh, soms moet je gewoon hard zijnquote:
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?quote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 23 juli 2006 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
\
Ziet er wel heel erg mooi uit zeg
ff wat anders dan deel 2 weer!
Ja dat vond ik wel ja.. stukken eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
Ik dacht ook MP.. maar ik hoop het niet. Dan zou er immers geen excuus meer zijn om het spel te halen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef Sjotime het volgende:
Die SR discussie
Ik ga de demo iig wel downen.... even kijken wat het nu precies is. Wordt de demo SP of MP?
Dat is idd erg tof, vraag me af of dat ook een beetje speelbaar wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
goed of foute ervaring ?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
ik zou op een prijsverlaging wachten...hij is al een tijdje uit en maar 5 uur lang (koste mij 5 uur en 18 seconde van begin tot het eind)quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Als LotR uit is (bijna nu) dan ga ik denk ik Tombraider kopen
Cool, ik ga naar de Ardennen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef =HellFire= het volgende:
Hey gasten, alles goed? Zoals het er nu naar uitziet ga ik wellicht naar Barcelona in september.
Euhm het is dat ik nog niet echt het geduld heb gehad voor de game maar ziet er tot nu toe goed uitquote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
Er komt dus waarschijnlijk een demo van dit spel binnekort die goed is, hoorayquote:Test Drive® Unlimited (demo 2)
Ik zit inmiddels in het laatste level van de Good Campaign. Daarna moet ik die andere nog doen. Ben er nog wel even zoet mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef zatoichi het volgende:
Heb nog even gezoekt, maar kon er niets over vinden; vandaar dat ik hem hier tussenplemp:
Sinds vandaag kan ik maar 5 minuten mijn 360 aan hebben, en dan "verschuiven" de kleuren. Het ziet er heel vaag uit. Heeft dit iets te maken met de "red ring of death" verhalen die ik hoor? Hij is niet van de launch; maar twee weken later. Wel kut, want het speelt niet prettig Als alles naar groen/blauw en cyaan verschuift; het cga tijdperk hebben we toch wel gehad lijkt me.....
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef NX het volgende:
[..]
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzo) Je hebt em op PAL 60HZ staan...
Ga naar SYSTEM tabblad, click daar op DISPLAY, en dan PAL SETTINGS, je TV ondersteund waarschijnlijk alleen PAL 50HZ!
Succes!
//EDIT 1
Je hebt niet goed genoeg 'gezoekt'
Hahahaha... (sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doen
Maar goed hij staat al sinds ik dat ding heb op pal60, bovendien als ik hem op pal50 zet, dan geeft hij nauwelijks beeld meer (het enige wat ik zie is vooral zwart met wat witte strepen en een stipje rood en groen (kortom a en b). Maar goed zal eens kijken wat het oplevert; al ben ik bang dat ik dan dus helemaal niets meer kan vinden in het menu....
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef NX het volgende:
[..]
Hahahaha... (sorry, lach je niet uit, lach je alleen maar toe... funny)
Dat is ook geen probleem, als je de hele menu straks niet meer kunt vinden, we zullen je door de doolhof begeleiden![]()
Wat voor kabel gebruik je?
Ik heb een PREMIUM versie, en daar zat de HDTV CABLE van Microsoft bij, later heb ik de Advanced SCART Cable gekocht, speciaal voor de tv's die nog gebruik maken van de scart aansluiting... misschien een idee om die aan te schaffen en daarmee te testen (als dat toch niet helpt, kun je het weer meteen terug brengen, dus geld terug...)
Ik heb het gevoel dat het aan je kabel of aan je tv ligt, kan ook zijn dat er iets is verandert met je instellingen maar dat gebeurt niet zomaar...
//EDIT
Nog een tip;
- zet je xbox en tv uit
- koppel stroomtoever los
- koppel utp kabel los
- koppel beeld kabel los, aan beide zijde
Sluit daarna alles een voor een opnieuw aan en test het opnieuw...
No problemo... (X360quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.
Thnx voor het meedenken!
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Ik geloof dat ie al ergens op het forum is langsgekomen/quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Wessiej het volgende:
Is hier al dit filmpje van de nieuwe Star Wars voor de 360 gepost?
Zoniet, hier is die dan
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil voor de reis heen op vakantie een Xbox 360 blad kopen. Welke raden jullie me aan? (of is er maar één)
Ik heb niet zoveel met de tijdschriften van een console, ze zijn zelden objectief.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.
Dat mag ook wel, die andere is zo buggy als de pest.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komt dus waarschijnlijk een demo van dit spel binnekort die goed is, hooray.
tja... als klanten bij mij een Xbox 360 spel in willen leveren voor 10 euro korting op een ander spel, dan hoor je mij niet klagen. Ik mag spellen uiteraard weigeren net als alle andere gameshops, maar dat doe ik niet echt snel bij 360 spellenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel de FRS zijn, daar werkt 'ie geloof ik. Dus iemand komt z'n spelletje inleveren, wordt afgezet door er 7,50 voor te krijgen, en de medewerker pikt de mooie mee voor zo'n bedrag. Degenen waar ze geen interesse in hebben leggen ze dan in 't schap voor 35 euro
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ookquote:Op maandag 24 juli 2006 00:18 schreef Retarded het volgende:
[..]
tja... als klanten bij mij een Xbox 360 spel in willen leveren voor 10 euro korting op een ander spel, dan hoor je mij niet klagen. Ik mag spellen uiteraard weigeren net als alle andere gameshops, maar dat doe ik niet echt snel bij 360 spellenDOA3 en GRAW zijn beide ouder dan 2 maanden, dus kosten ze nog maar 12,50 2e hands. Korting voor mij eraf en dan blijft er nog een tientje over
Kan ze ook terug in de schap leggen natuurlijk, maar waarom zou ik
![]()
![]()
Maat van me kocht laatst King Kong voor 12,50 in een ander filiaal, en nam meteen Black voor me mee voor Xbox1... ook 12,50 .... speelt goed hoor![]()
Wanneer ben je daar ooit wat tegen gekomen dat toevalliger goedkoper is dan de andere shops, niet!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ook
Is dat niet de "officiele" XBOX MAGAZINE? Want zat er toevallig vandaag aan te denken om die aan te schaffen, kan ik lekker onder werktijd lezenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.
Ik heb ff wat sites gecheckt en het ding is echt 50 Hz. Toch kan ik me niet voorstellen dat een TV tegenwoordig géén 60 Hz ondersteuning heeft, want dat is toch redelijk essentieel voor de 360. Ik zou als ik jou was de menuutjes ff nalopen, of de handleiding raadplegen.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:25 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ga er straks 1 kopen maar ik heb een 50 HZ tv, dus er zal ook een nieuwe tv gekocht worden?
Echt vertieft, kheb een Grundig Elegance Flat 55 pas anderhalfjaar en ik moet nu een nieuwe gaan kopen![]()
Aangezien bij mijn plaatselijke FRS al drie maanden lang dezelfde twee tweedehands games in het schap liggen valt dat volgens mij ook nog wel mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:49 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ook
Ja maar nog niet bevestigd, ook niet of die voor 360 wel uitkomt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Wessiej het volgende:
Is hier al dit filmpje van de nieuwe Star Wars voor de 360 gepost?
Zoniet, hier is die dan
Ach reken er maar op dat het spel die deze tech gebruikt naar de 360 en PS3 gaat komenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar nog niet bevestigd, ook niet of die voor 360 wel uitkomt.
Ja dat doe ik ook welquote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach reken er maar op dat het spel die deze tech gebruikt naar de 360 en PS3 gaat komen
jahquote:Op zondag 23 juli 2006 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?
tja... tis altijd makkelijk om 200 winkels over 1 kam te scheren. En in vergelijking met Bart Smit, Intertoys en Dixons zijn wij niet duurder... sterker nog: met een ANWB pas of Free-ID krijg je 10% korting op games. Dan zijn we vaak goedkoper ook nog. Maargoed, dat terzijde...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef NX het volgende:
Niet alleen heeft het ruk prijen, FRS zelf is zelf RUK en niet een klein beetje...
net als in Delftquote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
De FRS is echt zo'n "gebrek aan beter" winkel waar je maar naartoe gaat omdat er geen fatsoenlijke gameswinkel of Media Markt in de buurt is. Leve importeren via webwinkels!![]()
ben wel benieuwd waarom jullie dat vinden. Ik weet als geen ander dat niet iedere FRS een goede winkel is... sterker nog, ik heb filialen gezien waar ik nooit van mn leven zou willen werken. Maar ik heb daarintegen ook erg mooie en goede winkels gezien...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
De FRS is echt zo'n "gebrek aan beter" winkel waar je maar naartoe gaat omdat er geen fatsoenlijke gameswinkel of Media Markt in de buurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |