Ik ben denk ik de enige die het niet zo'n leuk iets vondquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
kheb gister bij een vriend van me de trial van cloning clyde gespeeld, ik vond het superzodra me xbox terug is koop ik em denk ik
co-opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
kheb gister bij een vriend van me de trial van cloning clyde gespeeld, ik vond het superzodra me xbox terug is koop ik em denk ik
Co-op kan zeker weten. Deathmatch heb ik geen idee van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:58 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje.. kun je met GRAW op de 360 ook gewoon 2-player offline multiplayeren? Co-op of deathmatch ofzo?
Ah mooi, ik bedoel gewoon naast elkaar op de bank en niet LAN ofzo he, neem aan dat je dat wel snapte though.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Co-op kan zeker weten. Deathmatch heb ik geen idee van.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ah mooi, ik bedoel gewoon naast elkaar op de bank en niet LAN ofzo he, neem aan dat je dat wel snapte though.
Die site............ pikt het complete artikel van IGN af en durft dan de IGN plaatjes op hun site nog te link blockenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:07 schreef taart het volgende:
Dead Rising shit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
andere screens en video's
Voor je 'Gamer Profile' bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je nou eigenlijk wel of niet custom gamerpics gebruiken?
Burnout Revenge is 1 van mijn favoriete Live games. Heb er al veel tijd ingestoken, moet binnenkort weer een spelen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef NX het volgende:
[..]
Voor je 'Gamer Profile' bedoel je ?
Nee, volgens mij nog steeds niet... Je kunt wel een tweede gebruiken die alleen te zien is door de mensen in je friendslist.
Maar het klopt dat wanneer de camera uitkomt, dat je daarmee een pic kan shooten en die als tweede gamerpic kan gebruiken (dus alleen voor je vrienden lijst...)...
//EDIT
Gisteren GOLD LIVE gehaald, en wat is dat toch vermakelijk! MP
Gisternacht Burnout Revenge gespeeld, gaaf en hilarisch hoe die Amies lullen...
UHUH! Online is leuk en lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
Burnout Revenge is 1 van mijn favoriete Live games. Heb er al veel tijd ingestoken, moet binnenkort weer een spelen denk ik.
Moet nog 2 levels dan heb ik Hard ook uitgespeeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Uitgespeeld; PREY, geweldig game, alleen maar lof hier!![]()
[..]
Cherokee Skill?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet nog 2 levels dan heb ik Hard ook uitgespeeld.
Pfff...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |