Nee, tuurlijk is het niet automatisch kut. Sterker nog, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Probleem is dat ik GTA SA al niks vondquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En daardoor is het automatisch kut? En bovendien doet SR heel veel dingen die GTA verbeterd. Bijvoorbeeld de online modus
Zeg dat dan meteen, das tenminste een goede reden om dit spel niks te vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk is het niet automatisch kut. Sterker nog, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Probleem is dat ik GTA SA al niks vond
Waarom, ik wil discussie, anders verveel ik me maarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, das tenminste een goede reden om dit spel niks te vinden
Daar zijn we fanboys voor, om continu ongefundeerd te dissen. Daar leven we voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef NX het volgende:
Vind het tot nu toe er zeer goed uitzien en verwacht ook dat het een super spel zal worden...
Ben een GTA fan, altijd al geweest... Maar jullie fanboys zitten te zeuren om niets...
Wacht nou gewoon tot volgend jaar, dan kunnen jullie verder met jullie gediss...
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar zijn we fanboys voor, om continu ongefundeerd te dissen. Daar leven we voor![]()
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 03:49 schreef Hellrazor het volgende:
is de xbox360 regiovrij ?
Okay, dus deel 1 moeten we dan nog uitzitten en dan wordt deel 2 leuk? k!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
Haha lol, iedereen hier SR dissen terwijl het lovende reacties krijgt van de pers dat dit gewoon dik beter is dan GTA tot nu toe is geweest. Oke geen vliegtuigen e.d, maar waarschijnlijk wel in deel 2. Ze hadden gewoonweg niet genoeg tijd voor die dingen.
Noem eens een paar specifieke zakenquote:En ja het doet alles wat GTA doet maar dan 10x beter
135 euroquote:Op zondag 23 juli 2006 01:59 schreef kipknots het volgende:
http://www.techeblog.com/files/360_not_selling.jpg
De xbox 360 (waarschijnlijk core) is afgeprijst naar 19,800 Yen in Japan, omgerekend 135 euro. Ik vraag me af hoe lang Microsoft dit nog gaat proberen.
Hoe groot wil jij GTAIV dan hebben? 400km²?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Okay, dus deel 1 moeten we dan nog uitzitten en dan wordt deel 2 leuk? k!
[..]
Noem eens een paar specifieke zaken
En kom niet met controls, die zijn sowieso ruk met een controller wmb in GTA.
Enne, ik vond GTA:SA super, maar dit vind ik niet leuk denk ik, en ik zal je vertellen waarom:
-Ik had een hekel aan de gangsta setting in GTA:SA, daar was het 20% van de game, hier 100%
-Ik vond klooien met vliegtuigen, motoren en heli's een van de leukste dingen in de game, deze ontbreken in Saint's Row
-Ik vond de wereld nog steeds TE KLEIN, Saint's Row is KLEINER of all things.
-Ik vond de variatie in de wereld super, Saint's Row is een stad. Wow.
En ga zo maar door.
2-3 keer GTA:SA zou een leuk begin zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 09:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoe groot wil jij GTAIV dan hebben? 400km²?
Hoe groot was SA?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2-3 keer GTA:SA zou een leuk begin zijn
Geen idee, niet supergroot iig.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:23 schreef Morthill het volgende:
Hoe groot was SA?
Tja dan moet je deze game niet halen, ik vond het gangsta gebeuren namelijk wel vetquote:Op zondag 23 juli 2006 09:13 schreef Retuobak het volgende:
Ik had een hekel aan de gangsta setting in GTA:SA, daar was het 20% van de game, hier 100%
Klopt dit ontbreekt idd, maar het zal mijn speelplezier iig niet bedervenquote:-Ik vond klooien met vliegtuigen, motoren en heli's een van de leukste dingen in de game, deze ontbreken in Saint's Row
Mwah, ik heb geen zin om een halfuur van punt a naar punt b te rijdenquote:-Ik vond de wereld nog steeds TE KLEIN, Saint's Row is KLEINER of all things.
Ik heb liever 1 goed uitgewerkte stad dan een heleboel verschillende gebieden die niet allemaal even goed uitgewerkt zijn ( San Fierroquote:-Ik vond de variatie in de wereld super, Saint's Row is een stad. Wow.
En ga zo maar door.
Maargoed serieus gast, zit je nou gewoon het spel af te zeiken om maar gewoon wat te zeiken? Niemand zegt toch dat je dit spel moet gaan halen, wacht gewoon de demo af en zeik dan lekker verderquote:* A fully dynamically lit world: Car headlights and muzzle flashes light up the world of Saint's Row.
* Next Gen shaders allow the creation, in real-time, of effects previously reserved for movies.
* Pedestrians react to your actions and remember who you are. Fail to represent, and other gang members will lose respect for you. Bling up your latest car, wear expensive clothes and women will flock to you.
* Freeform game play gives you increased choices: Purchase an item at a store, or rob the cashier at gunpoint and run away with the cash, unless you prefer to break in at nigh for a full-scale robbery.
* Ragdoll physics allow for real-time reactions of the game characters and objects to impacts, be it combat or collisions.
* Extensive car damage modeling means vehicles bend and crumple when they hit obstacles and an incredible level of detail in the breakdown of components when vehicles explode etc...
* On line gameplay offers unique challenges and rewards.
als ik dit zo lees wordt het volgens mij best een leuke game! ik ben blij geweest met alle GTA delen (zelfs 1 vond ik al helemaal geweldig) dus elk spel die ongeveer deze mogelijkheden heeft ben ik al blij mee!quote:* A fully dynamically lit world: Car headlights and muzzle flashes light up the world of Saint's Row.
* Next Gen shaders allow the creation, in real-time, of effects previously reserved for movies.
* Pedestrians react to your actions and remember who you are. Fail to represent, and other gang members will lose respect for you. Bling up your latest car, wear expensive clothes and women will flock to you.
* Freeform game play gives you increased choices: Purchase an item at a store, or rob the cashier at gunpoint and run away with the cash, unless you prefer to break in at nigh for a full-scale robbery.
* Ragdoll physics allow for real-time reactions of the game characters and objects to impacts, be it combat or collisions.
* Extensive car damage modeling means vehicles bend and crumple when they hit obstacles and an incredible level of detail in the breakdown of components when vehicles explode etc...
* On line gameplay offers unique challenges and rewards.
physics:quote:Op zondag 23 juli 2006 09:46 schreef rival het volgende:
wat wordt bedoeld met physics? wat ik lees over dat mensen je herinneren e.d. is dus een beetje zoals in godfather?
oftewel physics zorgen ervoor dat alles reageert zoals het in het echt ook zou doen (althans dat is de bedoeling, dit niveau wordt nog lang niet gehaald)quote:Physics (from the Greek, φύσις (phúsis), "nature" and φυσικός (phusikós), "natural"), the most fundamental natural science, is concerned with the underlying principles of the natural world. Physics deals with the elementary constituents of the Universe (e.g. matter, energy, space, and time) and their interactions, as well as the analysis of systems which are best understood in terms of these fundamental principles.
Jij wel, regelmatigquote:Op zondag 23 juli 2006 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
Tja dan moet je deze game niet halen, ik vond het gangsta gebeuren namelijk wel vet. Ik ga toch ook geen games hypen waarvan de setting mij niet bevalt? Niemand zegt dat je het leuk moet vinden.
Ach ja, ik heb liever meer variatie qua voertuigen, wachten op SR II dan idd.quote:Klopt dit ontbreekt idd, maar het zal mijn speelplezier iig niet bederven. Hier zitten iig physics in, en je kunt wel heli's neerschieten e.d. Ik ga met de physics iig een hoop plezier beleven.
Dat hoeft dan ook nooit, of even close in GTA:SA.quote:Mwah, ik heb geen zin om een halfuur van punt a naar punt b te rijden.
Ik vond alle gebieden prima uitgewerkt tbhquote:Ik heb liever 1 goed uitgewerkte stad dan een heleboel verschillende gebieden die niet allemaal even goed uitgewerkt zijn ( San Fierro, desert
)
Voor mij niet dus.quote:En ja ik kom wel met controls, aangezien dat gewoon een groot pluspunt is tov GTA.
Onbelangrijkquote:Character customisation
Whoopeequote:physics
Kan best leuk zijnquote:multiplayer
Het feit dat ik GTA:SA PC een van de beste games van vorig jaar vond moet je toch enige indicatie geven van hoe ik over graphics denkquote:graphics
Leuke featurequote:je eigen mp3 speler op zak
Verklaar je naderquote:activities
Had GTA:SA PC ook nietquote:geen laadtijden ( ook niet als je naar winkels gaat )
Ik wacht ook de demo af, en ik zeik zeker niet om het zeiken. Dat doe ik alleen als ik Morthill of RichardF pissig wil krijgen.quote:Maargoed serieus gast, zit je nou gewoon het spel af te zeiken om maar gewoon wat te zeiken? Niemand zegt toch dat je dit spel moet gaan halen, wacht gewoon de demo af en zeik dan lekker verder. En ja de demo staat op easy dus dat is iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Ook zijn framerate en screentearing problemen uit de demo allang gefixt ( e3 build ).
Waarom heb je dat nog niet gedaan vandaagquote:Dat doe ik alleen als ik Morthill of RichardF pissig wil krijgen.
Omdat ik origineler wilde zijn dan KotOR afkraken.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan vandaag, zoveel kansen gehad al
Tsja, dat was wel te makkelijk geweest jaquote:Op zondag 23 juli 2006 09:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat ik origineler wilde zijn dan KotOR afkraken.
thnxquote:Op zondag 23 juli 2006 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
physics:
[..]
oftewel physics zorgen ervoor dat alles reageert zoals het in het echt ook zou doen (althans dat is de bedoeling, dit niveau wordt nog lang niet gehaald)
kan ik vanaf hier niet zien. (zit op me werrk is geblockt)quote:Op zondag 23 juli 2006 09:53 schreef MMaRsu het volgende:
Eeeeh nee physics zijn dit :
http://www.xboxyde.com/stream_2798_en.html
Kijk hoe alles ontploft en hoe poppetjes neervallen.
quote:Hostage
Hostage is not like most activities in that there is no set location to trigger it. Anytime you hijack a vehicle with a passenger, there is a chance that you can initiate hostage. If you choose to initiate the activity (an onscreen prompt will tell you when you can do so), your mission is to drive as fast as you can for a set duration. During this time your notoriety will steadily rise, and if you slow down for too long, your hostage will escape the vehicle. However, if you can keep your car moving for the set amount of time, your hostage will pay you to release them. More passengers in the car means the pay off is higher, but the duration you need to drive around for is also longer.
quote:Hitman
Similar to Chop Shop, initiating the Hitman activity provides you with a list of targets, their general location, as well as instructions as to which weapon you need to kill them with. Since Hitman is a persistent activity, you may stumble on the location of one of your targets in the middle of a mission/activity/or stronghold. Keep an eye out on your mini map...if you are near your target they will be indicated on the mini map with a hitman icon. If at anytime you forget who your targets are you can check the hit list from the pause menu.
IGN heeft er een feature overquote:Insurance Fraud
Insurance Fraud has you throwing yourself in harms way for fun and profit. By pressing a button your character goes totally limp and any damage he would have received for falling, being hit by a car, or smacking into a solid object is turned into money. Hit multiple objects or perform your dangerous stunts in front of an audience for more cash! The activity timer only decreases when you 1st enter a scoring area so feel free to explore the whole city of Stilwater for some hilarious results (though you only can complete the activity by taking dives within designated scoring areas).
Mja maar dan toffer imo. Brandweerman spelen of taxichauffeur maakt niet echt veel verschilquote:Op zondag 23 juli 2006 10:00 schreef Retuobak het volgende:
Ah beetje variaties op de vigilante ed. missies uit GTA
Vigilante is wel super thoughquote:Op zondag 23 juli 2006 10:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mja maar dan toffer imo. Brandweerman spelen of taxichauffeur maakt niet echt veel verschil
hehe, ik heb het stukje gelezen.... nu weet ik het zeker....dit spel wil ik!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hier ff een paar voorbeelden van Activities, ik ga ze niet allemaal quoten das teveel werk.
[..]
[..]
[..]
IGN heeft er een feature over.
http://xbox360.ign.com/articles/720/720393p1.html
Pff en over de AI weten we nog niet zo heel veel, ik vind iig wel dat gang members en politie zich wel redelijk slim gedragen ( ze kruipen bv achter de deur van hun politiewagen als ze je willen neerschieten ).
Brengt deze game eigenlijk nog iets behalve betere graphics en nieuwe tricks?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:30 schreef gijsje79 het volgende:
Tony Hawk Project 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gameplay Trailer
Ziet er goed uit.
heb net de filpjes bekeken (ook voor et eerst dat er iets niet geblockt is hier) maar wat ik wel mis het automatische 'richten' wat gta wel heeft. vind ik een stuk prettiger werken dan wat ik hier zie.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van het GTA genre.. dit is GTA online... must have voor mij dus
Cool voor je.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
heb net de filpjes bekeken (ook voor et eerst dat er iets niet geblockt is hier) maar wat ik wel mis het automatische 'richten' wat gta wel heeft. vind ik een stuk prettiger werken dan wat ik hier zie.
ik bedoel, speel het niet met de muis ofzo....
dat had ik in het begin ook vaak. maar met de witte en zwarte knop (gewone xbox) kwam dat helemaal goed!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tja, ik lockte vaak de verkeerde mensen bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |