kwestie van wennen hoor, ok muis blijft makkelijker, maar je word vanzelf handig met een controllerquote:Op zondag 23 juli 2006 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat had ik in het begin ook vaak. maar met de witte en zwarte knop (gewone xbox) kwam dat helemaal goed!
op de heb ik absoluut geen problemen met zelf richten (muis) maar met een joypad vind ik het toch wel wat lastiger!
dat zeker! en het is voor mij ook geen reden om het spel niet te kopen. maar ik zou het wel prettiger vinden! (liever lui dan moe:P)quote:Op zondag 23 juli 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwestie van wennen hoor, ok muis blijft makkelijker, maar je word vanzelf handig met een controller
doe mij de keuze maar in het menu ofzo dan..ik mik namelijk liever zelf, headshots maken ftw enzo, en mensen uit autos knallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeker! en het is voor mij ook geen reden om het spel niet te kopen. maar ik zou het wel prettiger vinden! (liever lui dan moe:P)
Ziet er erg cool uit, alleen trek ik dit soort games nietquote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
N3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Filmpje
ik deed locken... en dan hoefde ik alleen nog een stukje naar boven voor de headshot.... ow ik ben zo lui!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe mij de keuze maar in het menu ofzo dan..ik mik namelijk liever zelf, headshots maken ftw enzo, en mensen uit autos knallen.
(niet dat ik saints row ga halen, maar toch)
ik trek ze wel, alleen ze zijn allemaal zo slechtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ziet er erg cool uit, alleen trek ik dit soort games niet
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik trek ze wel, alleen ze zijn allemaal zo slecht
Ja klopt..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Tain het volgende:
[..]
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellen
mwah meestal super slechte AI, Pop in/pop up en een te simpel combat systeemquote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Tain het volgende:
[..]
eentonig is ook wel het goede woord voor de meeste van dit soort spellen
Als die game nu eens uit komtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:42 schreef Tain het volgende:
N3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Filmpje
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
*in SR kamp hoort*
nu al? het spel moet nog komenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een clan trouwens, join maar zodra je XBL hebt
Ja maar iedereen recruit al, ga binnenkort bezig met een forum e.dquote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
nu al? het spel moet nog komen
is het trouwens multiplayer... of zo een mmopgr (whatever)
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er isquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja maar iedereen recruit al, ga binnenkort bezig met een forum e.d.
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er is
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef Morthill het volgende:
[..]gelukkig beschouw je alleen jezelf zo
Tsja, ik own online ook met Table Tennis en Top Spin 2. (Ik verlies werkelijk nooit om een of andere reden). Maar ik speel dan ook weinig. Dus ik beschouw mezelf niet als de bestequote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!![]()
ook pes 5 toevallig? das echt me favo.. kannie wachten op 6! (verkapte uitdagingquote:Op zondag 23 juli 2006 13:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, ik own online ook met Table Tennis en Top Spin 2. (Ik verlies werkelijk nooit om een of andere reden). Maar ik speel dan ook weinig. Dus ik beschouw mezelf niet als de beste
We gaan gewoon gang wars houden tegen andere clans en natuurlijk gewoon lekker fun gamenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 360 live. 'prd299' maar ik wil er alleen in als jullie wel weten wat jullie doen! ik beschouw mezelf namelijk als de beste gta speler die er is
im in!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
We gaan gewoon gang wars houden tegen andere clans en natuurlijk gewoon lekker fun gamen
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb best veel gamende vrienden en ik own ze allemaal dus beetje dimmen jij!![]()
Nope, daarin zuig ikquote:Op zondag 23 juli 2006 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
ook pes 5 toevallig? das echt me favo.. kannie wachten op 6! (verkapte uitdaging)
zodra ik topspin heb doen we wle een keer een potjequote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nope, daarin zuig ik(Iig, ik verlies standaard of speel gelijk tegen een vriend van me)
zodra ik tijd heb, primaquote:Op zondag 23 juli 2006 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
zodra ik topspin heb doen we wle een keer een potje
ach... ik ga deze week op vakantie... dus ben er voorlopig ook nog niet! (kan je nog ff oefenen!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
zodra ik tijd heb, prima(ben niet bang, maar serieus, ik heb geen vrije dag in het vooruitzicht)
ben momenteel bezig met Prey en ik ga de komende week verhuizen, dus helaasquote:Op zondag 23 juli 2006 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ach... ik ga deze week op vakantie... dus ben er voorlopig ook nog niet! (kan je nog ff oefenen!)
16 Augustusquote:Op zondag 23 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een clan trouwens, join maar zodra je XBL hebt
Waar koop jij dat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:37 schreef Retarded het volgende:
Heb onlangs Dead or Alive 4 en Ghost Recon AW gekocht, en ik heb nog niet eens een 360Ze waren dan ook maar een tientje per stuk (2e hands). Mooi al een kleine verzameling opbouwen... kan ik straks meteen speuluh
mag je mij ook vertellen, want ik kreeg motogp 2ehands niet eens voor 30quote:
Zal wel de FRS zijn, daar werkt 'ie geloof ik. Dus iemand komt z'n spelletje inleveren, wordt afgezet door er 7,50 voor te krijgen, en de medewerker pikt de mooie mee voor zo'n bedrag. Degenen waar ze geen interesse in hebben leggen ze dan in 't schap voor 35 euroquote:
*klik*quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Krijg je maar 7,50 voor een tweede hands game?! Wat een afzetters.
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijsquote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Krijg je maar 7,50 voor een tweede hands game?! Wat een afzetters.
Dat sowiesoquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijs
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, maar als je zo stom bent om daar 360 games in te leveren dan verdien je die prijs
Dan ben je gewoon een dommerandmongool en verdien je ook niet beter.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet dat nou zo...quote:Op zondag 23 juli 2006 16:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dommerandmongool en verdien je ook niet beter.
Het kan subtiel, maar agh, soms moet je gewoon hard zijnquote:
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?quote:
Ik maakte een grapjequote:Op zondag 23 juli 2006 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
\
Ziet er wel heel erg mooi uit zeg
ff wat anders dan deel 2 weer!
Ja dat vond ik wel ja.. stukken eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
Ik dacht ook MP.. maar ik hoop het niet. Dan zou er immers geen excuus meer zijn om het spel te halen.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef Sjotime het volgende:
Die SR discussie
Ik ga de demo iig wel downen.... even kijken wat het nu precies is. Wordt de demo SP of MP?
Dat is idd erg tof, vraag me af of dat ook een beetje speelbaar wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind het idd mooi maar veel mooier dan deel 2 niet. Beetje meer van hetzelfde.... Dat vechten met een tegenstander vond ik wel cool gedaan.
goed of foute ervaring ?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
ik zou op een prijsverlaging wachten...hij is al een tijdje uit en maar 5 uur lang (koste mij 5 uur en 18 seconde van begin tot het eind)quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Als LotR uit is (bijna nu) dan ga ik denk ik Tombraider kopen
Cool, ik ga naar de Ardennen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:54 schreef =HellFire= het volgende:
Hey gasten, alles goed? Zoals het er nu naar uitziet ga ik wellicht naar Barcelona in september.
Euhm het is dat ik nog niet echt het geduld heb gehad voor de game maar ziet er tot nu toe goed uitquote:Op zondag 23 juli 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo ik speel nu dus voor het eerst een Hitman deel (Blood Money) en het is een totaal ander spel dan ik verwacht.
Ik dacht dat het een soort van CoD was, maar toen ik bij de eerste misie m'n wapens trok was ik meteen de lul
Er komt dus waarschijnlijk een demo van dit spel binnekort die goed is, hoorayquote:Test Drive® Unlimited (demo 2)
Ik zit inmiddels in het laatste level van de Good Campaign. Daarna moet ik die andere nog doen. Ben er nog wel even zoet mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef zatoichi het volgende:
Heb nog even gezoekt, maar kon er niets over vinden; vandaar dat ik hem hier tussenplemp:
Sinds vandaag kan ik maar 5 minuten mijn 360 aan hebben, en dan "verschuiven" de kleuren. Het ziet er heel vaag uit. Heeft dit iets te maken met de "red ring of death" verhalen die ik hoor? Hij is niet van de launch; maar twee weken later. Wel kut, want het speelt niet prettig Als alles naar groen/blauw en cyaan verschuift; het cga tijdperk hebben we toch wel gehad lijkt me.....
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:30 schreef NX het volgende:
[..]
Niets aan de hand, geen paniek (ga effe rukken ofzo) Je hebt em op PAL 60HZ staan...
Ga naar SYSTEM tabblad, click daar op DISPLAY, en dan PAL SETTINGS, je TV ondersteund waarschijnlijk alleen PAL 50HZ!
Succes!
//EDIT 1
Je hebt niet goed genoeg 'gezoekt'
Hahahaha... (sorryquote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
He ik sta emotioneel onder druk; dan ga je rare dingen doen
Maar goed hij staat al sinds ik dat ding heb op pal60, bovendien als ik hem op pal50 zet, dan geeft hij nauwelijks beeld meer (het enige wat ik zie is vooral zwart met wat witte strepen en een stipje rood en groen (kortom a en b). Maar goed zal eens kijken wat het oplevert; al ben ik bang dat ik dan dus helemaal niets meer kan vinden in het menu....
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:47 schreef NX het volgende:
[..]
Hahahaha... (sorry, lach je niet uit, lach je alleen maar toe... funny)
Dat is ook geen probleem, als je de hele menu straks niet meer kunt vinden, we zullen je door de doolhof begeleiden![]()
Wat voor kabel gebruik je?
Ik heb een PREMIUM versie, en daar zat de HDTV CABLE van Microsoft bij, later heb ik de Advanced SCART Cable gekocht, speciaal voor de tv's die nog gebruik maken van de scart aansluiting... misschien een idee om die aan te schaffen en daarmee te testen (als dat toch niet helpt, kun je het weer meteen terug brengen, dus geld terug...)
Ik heb het gevoel dat het aan je kabel of aan je tv ligt, kan ook zijn dat er iets is verandert met je instellingen maar dat gebeurt niet zomaar...
//EDIT
Nog een tip;
- zet je xbox en tv uit
- koppel stroomtoever los
- koppel utp kabel los
- koppel beeld kabel los, aan beide zijde
Sluit daarna alles een voor een opnieuw aan en test het opnieuw...
No problemo... (X360quote:Op zondag 23 juli 2006 22:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja die advanced scart heb ik meteen gekocht toen hij uit was; en daar heeft hij nu maanden goed op gedraait; kabels lostrekken e.d. heb ik ook allemaal geprobeerd; maar ik zal nog wel eens die 50 hz proberen; als ie die niet pakt met de advanced scart, kan ik altijd nog gewoon de oude kabel erin pluggen, alleen vond ik dat beeld minder.
Thnx voor het meedenken!
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef Sjotime het volgende:
Ik geloof dat ie al ergens op het forum is langsgekomen/quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Wessiej het volgende:
Is hier al dit filmpje van de nieuwe Star Wars voor de 360 gepost?
Zoniet, hier is die dan
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:44 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil voor de reis heen op vakantie een Xbox 360 blad kopen. Welke raden jullie me aan? (of is er maar één)
Ik heb niet zoveel met de tijdschriften van een console, ze zijn zelden objectief.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.
Dat mag ook wel, die andere is zo buggy als de pest.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komt dus waarschijnlijk een demo van dit spel binnekort die goed is, hooray.
tja... als klanten bij mij een Xbox 360 spel in willen leveren voor 10 euro korting op een ander spel, dan hoor je mij niet klagen. Ik mag spellen uiteraard weigeren net als alle andere gameshops, maar dat doe ik niet echt snel bij 360 spellenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel de FRS zijn, daar werkt 'ie geloof ik. Dus iemand komt z'n spelletje inleveren, wordt afgezet door er 7,50 voor te krijgen, en de medewerker pikt de mooie mee voor zo'n bedrag. Degenen waar ze geen interesse in hebben leggen ze dan in 't schap voor 35 euro
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ookquote:Op maandag 24 juli 2006 00:18 schreef Retarded het volgende:
[..]
tja... als klanten bij mij een Xbox 360 spel in willen leveren voor 10 euro korting op een ander spel, dan hoor je mij niet klagen. Ik mag spellen uiteraard weigeren net als alle andere gameshops, maar dat doe ik niet echt snel bij 360 spellenDOA3 en GRAW zijn beide ouder dan 2 maanden, dus kosten ze nog maar 12,50 2e hands. Korting voor mij eraf en dan blijft er nog een tientje over
Kan ze ook terug in de schap leggen natuurlijk, maar waarom zou ik
![]()
![]()
Maat van me kocht laatst King Kong voor 12,50 in een ander filiaal, en nam meteen Black voor me mee voor Xbox1... ook 12,50 .... speelt goed hoor![]()
Wanneer ben je daar ooit wat tegen gekomen dat toevalliger goedkoper is dan de andere shops, niet!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ook
Is dat niet de "officiele" XBOX MAGAZINE? Want zat er toevallig vandaag aan te denken om die aan te schaffen, kan ik lekker onder werktijd lezenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Xbox Magazine (de Nederlandse, dit keer met een grote Halo 3 erop) is altijd een goede vind ik! Enige blad wat ik nog lees en nog op geabbonneerd ben.
Ik heb ff wat sites gecheckt en het ding is echt 50 Hz. Toch kan ik me niet voorstellen dat een TV tegenwoordig géén 60 Hz ondersteuning heeft, want dat is toch redelijk essentieel voor de 360. Ik zou als ik jou was de menuutjes ff nalopen, of de handleiding raadplegen.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:25 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ga er straks 1 kopen maar ik heb een 50 HZ tv, dus er zal ook een nieuwe tv gekocht worden?
Echt vertieft, kheb een Grundig Elegance Flat 55 pas anderhalfjaar en ik moet nu een nieuwe gaan kopen![]()
Aangezien bij mijn plaatselijke FRS al drie maanden lang dezelfde twee tweedehands games in het schap liggen valt dat volgens mij ook nog wel mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:49 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik verklaar je niet voor gek ofzo, maar die FRS geeft echt ruk prijzen voor games, en dan zijn er nog imbecieltjes die erin trappen ook
Ja maar nog niet bevestigd, ook niet of die voor 360 wel uitkomt.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:19 schreef Wessiej het volgende:
Is hier al dit filmpje van de nieuwe Star Wars voor de 360 gepost?
Zoniet, hier is die dan
Ach reken er maar op dat het spel die deze tech gebruikt naar de 360 en PS3 gaat komenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar nog niet bevestigd, ook niet of die voor 360 wel uitkomt.
Ja dat doe ik ook welquote:Op maandag 24 juli 2006 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach reken er maar op dat het spel die deze tech gebruikt naar de 360 en PS3 gaat komen
jahquote:Op zondag 23 juli 2006 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo heb jij weleens een spel aan de FRS verkocht?
tja... tis altijd makkelijk om 200 winkels over 1 kam te scheren. En in vergelijking met Bart Smit, Intertoys en Dixons zijn wij niet duurder... sterker nog: met een ANWB pas of Free-ID krijg je 10% korting op games. Dan zijn we vaak goedkoper ook nog. Maargoed, dat terzijde...quote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef NX het volgende:
Niet alleen heeft het ruk prijen, FRS zelf is zelf RUK en niet een klein beetje...
net als in Delftquote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
De FRS is echt zo'n "gebrek aan beter" winkel waar je maar naartoe gaat omdat er geen fatsoenlijke gameswinkel of Media Markt in de buurt is. Leve importeren via webwinkels!![]()
ben wel benieuwd waarom jullie dat vinden. Ik weet als geen ander dat niet iedere FRS een goede winkel is... sterker nog, ik heb filialen gezien waar ik nooit van mn leven zou willen werken. Maar ik heb daarintegen ook erg mooie en goede winkels gezien...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
De FRS is echt zo'n "gebrek aan beter" winkel waar je maar naartoe gaat omdat er geen fatsoenlijke gameswinkel of Media Markt in de buurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |