Idd, gisteren zei een andere gozer bij de helpdesk dat ook.. nieuw adres aangemaakt en het was opgelostquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je je hotmail acount op nederland staan?
dus niet op het buitenland? vriend van mij had namelijk hetzelfde probleem, die MS punten zijn regio verbonden...
Gefrustreerd ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, ik heb het nu toch niet over Saints Row of wel dan? Ik vraag me gewoon af wat er zo goed aan GoW is.
Als je wil weten wat mij zo tof lijkt aan SR kijk je hier maar :
Zegt geen reet over het spel zelfquote:
Eigenlijk geen dingen dus waarvan je nu al kan zeggen of ze het spel ook daadwerkelijk goed maken.quote:
Mwah ik zeg niet dat het niks is, ik heb er alleen zelf nog niks bijzonders van gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef Retuobak het volgende:
Wat men speciaal vindt aan Gears of War:
Het cameraperspectief werkt goed
De guns voelen fijn aan
De sfeer wordt perfect neergezet
Het verhaal zit degelijk in elkaar voor een actietitel
De game is helemaal in buddysfeer opgezet wat de manier waarop je het speelt origineel maakt en tevens co-op faciliteert
En zo kun je nog wel meer zaken opnoemen.
Persoonlijk is het mijn ding niet, maar ik snap best dat een hoop mensen er naar uitkijken. En je kunt moeilijk zeggen dat het niks bijzonders is wanneer werkelijk IEDEREEN tot Kojima aan toe lyrisch was over de titel @ E3. Dit in tegenstelling tot het maar matig ontvangen Saint's Row om een veel aangehaald voorbeeld te noemen.
ja.. en dat zie ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het allebei niet echt bijzonder
Dead Rising, dat is pas een speciaal spel!
Als zelfs OXM extreem terughoudend is over SR, en ondanks dat de game al gold is reviewexemplaren voor mags achtergehouden worden dan ben ik huiverig. Want vorige keren dat reviewexemplaren achtergehouden werden voor de bladen waren bijvoorbeeld games als Driv3r en Enter The Matrixquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ik zeg niet dat het niks is, ik heb er alleen zelf nog niks bijzonders van gezien. Ik denk dat ik een beetje het gevoel heb bij GoW wat jullie ( Tain en Retuobak ) hebben bij Saints Row. Overigens is veel pers ook positief over SR
Redelijk, ik vraag telkens wat er zo speciaal is aan GoW en jij blijft maar doorgaan dat je Saints Row niks vind, dat snap ik nu onderhand welquote:
Waar heb je dat nou weer vandaan? Ik las dat OXM best positief was over de game. En dat van die reviewexemplaren heb ik al helemaal nergens gehoord en ik speur het web vaak af naar nieuwtjes over SR.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als zelfs OXM extreem terughoudend is over SR, en ondanks dat de game al gold is reviewexemplaren voor mags achtergehouden worden dan ben ik huiverig. Want vorige keren dat reviewexemplaren achtergehouden werden voor de bladen waren bijvoorbeeld games als Driv3r en Enter The Matrix
Vreemdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Retuobak het volgende:
De OXM podcast heb ik dat vandaan
En dat van de reviewexemplaren komt uit 1up yours, die weten dat immers van hun collega's bij EGM die in hetzelfde gebouw zitten.
Die vinden genoeg leuk hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Die gasten van 1up yours vinden niks leuk
Maar wel Prey en Psychonauts niks vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Retuobak het volgende:
Man, als sommigen zelfs nog van Chromehounds kunnen genieten dan zou ik dat absoluut niet beweren
Dus omdat SOMMIGEN die 2 games niet goed vonden zijn ze direct afgeschreven?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wel Prey en Psychonauts niks vinden.
Die homo vindt de Wii niksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dus omdat SOMMIGEN die 2 games niet goed vonden zijn ze direct afgeschreven?
Niet iedereen hoeft jouw smaak te hebben hoor
Either way vinden ze genoeg nieuw spul super, dus je zeurt wmb om niks
Nietusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef Sjotime het volgende:
Mensen smaken verschillen.......who cares.... zolang iedereen maar aan zijn of haar portie games komt
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan wasquote:
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm tja ik zeg ook niet dat GoW niks word ik wou alleen weten wat er nou zo tof aan was. Verder heeft idd iedereen z'n eigen smaak/mening en die mag hij natuurlijk altijd geven
Je speelt vanuit het perspectief van de tegenstander? This is new to me.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
(2nd person heerst)
Co-op is idd vet, de graphics zijn idd erg mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mooi dan geef ik hem........ vind GoW interessant vanwege de prachtige sfeer... de coole besturing (2nd person heerst), de coop mode en de pure aktie..... ! (en ongekende graphics)
SR vind ik persooonlijk niet zo, mede omdat die game de grootste kloon uit de geschiedenis van klonen is..... wil niet zeggen dat het niet cool is hoor... ga de demo ook downen, maar om dat spel nu bijzonder te noemen?
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
Online gangwars spelen vind ik wel bijzonder eerlijk gezegd....
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
Okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
En ververs mn geheugen nog es.. wat is 2nd person?
3rd person dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
The game uses an over-the-shoulder camera system that isn't quite first-person, nor is it distant enough to be considered a third-person perspective. Some might call it a second person, ala Ghost Recon: Advanced Warfighter, where you're right there alongside your soldier so you can get a specific view of the action at hand.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje resident evil 4 achtig over de schouder dus
[afbeelding]
Who cares manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Tain het volgende:
Nu gaat iedereen zeker denken dat een shouldercam 2nd person is
jij bent vast de leukste thuisquote:
http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9quote:I can assure you that we have not withheld anything from anyone. THQ's PR department decides who and when members of the press get copies for preview-review. This is just another one of those rumors. I think the trolls are running out of arguments...
Resident evil 4 op de gamecubequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:08 schreef wc-eend het volgende:
was dat?
Mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
kabouter, statement van Volition :
[..]
http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9
Rofl, ik kan al aan je ondertitel zien wat voor mannetje jij bentquote:
Uiteraard, als de stijl/sfeer je niet aanstaat is de game zowieso al minder interessant, dat heb ik dus ook bij GoW. Betekent voor mij ook niet dat ik hem niet tof zou vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Retuobak het volgende:
Tja weet je wat het gewoon is met Saint's Row voor mij. Ik vind het in de basis prima dat ze GTA klonen, ik ben helemaal fan van de algemene opzet ervan en ik moedig meer games in dat genre ook volledig aan. De problemen die ik met de game heb stammen deels uit de setting (volledig in de stad en gangsta-style. Ook het thema zal constant op het vorderen van de belangen van je straatbende liggen voor zover ik weet). En tevens het feit dat er features missen die ik gewoon erg kan waarderen in GTA (denk aan vliegtuigen, motoren, quads, heli's, parachutesprongen etc.).
En de verbeteringen op het gebied van controle zal ik als PC GTA gamer niet gaan merken omdat het imho sowieso een achteruitgang zal zijn (heb GTA altijd kut vinden spelen met een controller, nofi)
Dit hoeft niet te betekenen dat er niks aan is, maar dit maakt me gewoon beduidend minder enthousiast dan ik er anders voor zou zijn.
Maar voor boten en motoren tja dat is jammer idd, maar ik kan er wel mee levenquote:"Last but not least, after we were told that there was no ability to fly aircrafts in the game due to the DVD drive’s inability to stream the environment fast enough in full 720p resolution. We asked Jacques Hennequet (Producer for Saint’s Row), “If the Xbox 360 Hard Drive was standard across both SKU’s, would flying aircrafts in the game have been a reality?”, Jacques simply answered “Yes”. While he completely understands why MS made the decision to not include a hard drive in the Core System, I think he felt somewhat disappointed, as it could have opened up much more possibilities within the gameplay for Volition’s first Xbox 360 title."
quote:Tia Carrere: I've done some animation and some games, and I have to say, I found this script to be really compelling. It's better than some of the movies I've done.
Ja goed, dat is een afweging die je moet maken. Grafische kwaliteit vs. features.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Dat er geen vliegtuigen inzitten heb ik ook een verklaring voor.
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef wc-eend het volgende:
SR wordt denk ik een vermakelijke game tot GTA weer komt, paar nieuwe feats in SR en dingetjes.. kan wel leuk worden.. vooral die insurance fraud
Behalve Jack Thompsonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Dat hoop ik ook. Ze moeten iedergeval met wat beters komen dan GTA:SA want daarmee hebben ze niet eens mijn haren door de war geblazen. En dat hele gangsta sfeertje mogen ze nu ook wel weer eens dumben, die periode hebben we nu ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
GUN
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ziet er alleen uit als een xbox spel
Precies, dat is 2nd person. Een tijdje geleden (paar jaar) heb ik eens iets gelezen over een game die zo'n perspectief zou hebben, maar dat was volgens mij en hoaxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.quote:
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....quote:
Meteen nemenquote:
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....
Boeit me ook niet
Nee,............ wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?
met twee maanden vervroeging dus volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt toch 2 oktober uit?
welk spelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
met twee maanden vervroeging dus volgende week![]()
nee johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War
maandje eerder dus als het gelijk valt met die tourquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
Gigantour
Een metalgebeuren dat in elk geval Noord Amerika door toert. Gesponsord door X360 en GoW en die zou al bij de start van die tour uitkomen. Begin september dus.
red dead revolver,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |