http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9quote:I can assure you that we have not withheld anything from anyone. THQ's PR department decides who and when members of the press get copies for preview-review. This is just another one of those rumors. I think the trolls are running out of arguments...
Resident evil 4 op de gamecubequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:08 schreef wc-eend het volgende:
was dat?
Mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
kabouter, statement van Volition :
[..]
http://developer.saintsrow.com/forums/showpost.php?p=13187&postcount=9
Rofl, ik kan al aan je ondertitel zien wat voor mannetje jij bentquote:
Uiteraard, als de stijl/sfeer je niet aanstaat is de game zowieso al minder interessant, dat heb ik dus ook bij GoW. Betekent voor mij ook niet dat ik hem niet tof zou vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef Retuobak het volgende:
Tja weet je wat het gewoon is met Saint's Row voor mij. Ik vind het in de basis prima dat ze GTA klonen, ik ben helemaal fan van de algemene opzet ervan en ik moedig meer games in dat genre ook volledig aan. De problemen die ik met de game heb stammen deels uit de setting (volledig in de stad en gangsta-style. Ook het thema zal constant op het vorderen van de belangen van je straatbende liggen voor zover ik weet). En tevens het feit dat er features missen die ik gewoon erg kan waarderen in GTA (denk aan vliegtuigen, motoren, quads, heli's, parachutesprongen etc.).
En de verbeteringen op het gebied van controle zal ik als PC GTA gamer niet gaan merken omdat het imho sowieso een achteruitgang zal zijn (heb GTA altijd kut vinden spelen met een controller, nofi)
Dit hoeft niet te betekenen dat er niks aan is, maar dit maakt me gewoon beduidend minder enthousiast dan ik er anders voor zou zijn.
Maar voor boten en motoren tja dat is jammer idd, maar ik kan er wel mee levenquote:"Last but not least, after we were told that there was no ability to fly aircrafts in the game due to the DVD drive’s inability to stream the environment fast enough in full 720p resolution. We asked Jacques Hennequet (Producer for Saint’s Row), “If the Xbox 360 Hard Drive was standard across both SKU’s, would flying aircrafts in the game have been a reality?”, Jacques simply answered “Yes”. While he completely understands why MS made the decision to not include a hard drive in the Core System, I think he felt somewhat disappointed, as it could have opened up much more possibilities within the gameplay for Volition’s first Xbox 360 title."
quote:Tia Carrere: I've done some animation and some games, and I have to say, I found this script to be really compelling. It's better than some of the movies I've done.
Ja goed, dat is een afweging die je moet maken. Grafische kwaliteit vs. features.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Dat er geen vliegtuigen inzitten heb ik ook een verklaring voor.
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:12 schreef wc-eend het volgende:
SR wordt denk ik een vermakelijke game tot GTA weer komt, paar nieuwe feats in SR en dingetjes.. kan wel leuk worden.. vooral die insurance fraud
Behalve Jack Thompsonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Dat hoop ik ook. Ze moeten iedergeval met wat beters komen dan GTA:SA want daarmee hebben ze niet eens mijn haren door de war geblazen. En dat hele gangsta sfeertje mogen ze nu ook wel weer eens dumben, die periode hebben we nu ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies, GTA 4 gaat alles en iedereen overhoop blazen (hoop ik)
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
GUN
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ziet er alleen uit als een xbox spel
Precies, dat is 2nd person. Een tijdje geleden (paar jaar) heb ik eens iets gelezen over een game die zo'n perspectief zou hebben, maar dat was volgens mij en hoaxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een andere persoon spelen, dus stel jij speelt een 1v1 potje FPS dan bestuur jij je eigen mannetje maar zie je wat de tegenstander zou zien in een first person game.
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.quote:
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....quote:
Meteen nemenquote:
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee gewoon een plaatje... grote aankondiging hebben ze al gedaan. Iedereen weet af van dit spel..... maar nu willen ze het weer laten releases ofzo met een of andere party ergens.... zal wel dus uitgesteld worden voor misschien 1 a 2 weken..... geen idee....
Boeit me ook niet
Nee,............ wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Boeit het je wel als het spel dan ongeveer 2 maanden vervroegd wordt?
met twee maanden vervroeging dus volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt toch 2 oktober uit?
welk spelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
met twee maanden vervroeging dus volgende week![]()
nee johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War
maandje eerder dus als het gelijk valt met die tourquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
Gigantour
Een metalgebeuren dat in elk geval Noord Amerika door toert. Gesponsord door X360 en GoW en die zou al bij de start van die tour uitkomen. Begin september dus.
red dead revolver,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gun was best tof. Ook grotendeels omdat er zo weinig western-games zijn. Er zouden er veel meer moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |