Hai. Ik ben Sanne en zij hierboven is mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:07 schreef PeRi het volgende:
Zal ik dan maar eerst? Ik ben Peri en ik ben dol op Lush. Dank u.
Netjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef Maeghan het volgende:
Hoi. Ik ben Maeghan en ik ben al bijna 24 uur clean.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef CherryLips het volgende:
ik dacht al, die foto heb ik eerder gezien
dat mandje is echt tof. voor in de tuin ook.
waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Wat zal ik eens in bad doen? Het is niks dat ik zoveel heb, maar het is altijd zo moeilijk kiezen. Het is net als die kast vol kleren maar niets om aan te trekken.
Die is juist heerlijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Sanne het volgende:
Ik ga een kerstding opmaken. De vieste maar, Ruby Red Slippers.
Ik heb er nog drie, waarvan 1 gebroken, maar vind er helemaal niets aan.quote:
Waarom bied je hem niet aan als Swap?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie, waarvan 1 gebroken, maar vind er helemaal niets aan.
De glitters verpesten volgens mij je bad!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef CherryLips het volgende:
ik heb er ook nog 2,5
de glitters vond ik wel leuk, maar ik ben niet weg van de geur.
@ Maeghan: Trouwens, Candy Kane rook een beetje... tsja... alsof iemand een operatiekamer steriel heeft willen maken met Snow Fairy en ontsmettingsmiddel
Ik snapte wat je bedoeldequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
waarom schrijf ik cane nou weer met een kik hou niet eens van hun muziek
maar die glitters vallen wel mee, ik was achteraf alleen langer aan het schoonmaken dan dat ik in bad heb gezeten, want de glitters zaten overal
Daar kan ik nu nog niet over pratenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Dus Vava, vertel eens. Hoe heeft het zo ver kunnen komen bij jou?
Doe ik morgen, na slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:05 schreef MissFrodo het volgende:
Lienelien ik hoef niet perse Lush voor de Babyface hoor.
Stuur mij anders even een email, dan komen we er vast wel uit.
Volgens mij gewoon in je bad gooien en verder niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:16 schreef Sade het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling dat ik doe met Nude? (newbie is)
Ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet verslaafd heb alleen een beetje nog maarquote:
zolang het geen negatieve impact op je leven heeft, is het niet jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef CherryLips het volgende:
beetje jammer dat ik ook aan andere dingen veslaafd ben alleen
Lekker veelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef JacMar het volgende:
Mijn bestelling is binnen![]()
Marathon, Green day, Temple of truth, flosty gritter, amandopondo, pop in the bath (2), happy pill, emperor of icecream. running for the embassy en een stuk sea vegetable voor vriendlief![]()
Wil je dat ik er één voor je opstuur, 1 dezer dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Anitra het volgende:
Ik wil zo graag in bad met greenday, maar als ik dat doe issie op en duurt het een tijdje voor ik er weer 1 heb.
Euh...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lekker veel![]()
Jij moet inmiddels toch ook een flinke verzameling hebben?
Nee joh dat hoeft nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wil je dat ik er één voor je opstuur, 1 dezer dagen?
Fotooooooooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef JacMar het volgende:
[..]
Euh...![]()
Ok ik ben redelijk verslaafdIk heb inderdaad aardig wat liggen..
![]()
Goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee joh dat hoeft niet
Ik bewaar hem voor een speciale gelegenheid en ik heb nog Sunny Side, Pop in the Bath, Marathon, Temple of Truth en The Comforter liggen, dus k mag niet klagen
Gewoon het huis door met je fototoestel en overal waar Lush staat een foto makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
Ik ben eerst heel lang bezig om alles te verzamelen![]()
Hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon het huis door met je fototoestel en overal waar Lush staat een foto maken![]()
En om te klagen! Want als het niet zo lekker was geweest, hadden wij niet verslaafd geweest!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
hoi,
dit topic is niet bestemd om af te kicken. alleen om elkaar te steunen.
Mijn moeder laat m'n verslaving gewoon toe. Stiekem gebruikt ze zelf mijn dope shit.quote:
Nee precies! En dat zou ook betekenen dat ik hier niet meer kan komen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
Duidelijk is wel dat je in een eventueel afkickproces niet op je omgeving hoeft te rekenen![]()
Ja en dan....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee precies! En dat zou ook betekenen dat ik hier niet meer kan komen!
Jouw verslaving neemt wel heel snel ernstige vormen aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef Sade het volgende:
Het is tegenwoordig zo ernstig met me gesteld dat als ik heel caotisch ben, mijn handen wassen met HIWTK wonderen doet
Steun me! Stuur me Lush! Ik hadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
hoi,
dit topic is niet bestemd om af te kicken. alleen om elkaar te steunen.
Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:08 schreef Aarti het volgende:
Waar ruikt ie naar, JacMar?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zeker![]()
Het is een echte aanrader!quote:
haha you funny girlquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zeker![]()
Brrrr.. misschien een leuke vakantieBBSquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:28 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het is een echte aanrader!![]()
Op de Nederlandse site staat dat ie ruikt naar vanille en lavendel..
Nah! Tramp kijkt mij altijd heel lief vragend aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik was het helemaal vergeten: Tramp is lekker
Ik ga zometeen weer even een douche nemenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:28 schreef Bob. het volgende:
Ruikt hij naar American Cream.En je kunt hem ook onder de douche gebruiken.
Ik wil em!
![]()
Je kan snel in bad met comforter! Hij is jou kant op gegaan!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Nah! Tramp kijkt mij altijd heel lief vragend aan
Gaaf!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan snel in bad met comforter! Hij is jou kant op gegaan!
Mooi zo, fijn dat alles goed is gegaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
@Sade: De computer was hier stuk, dus vandaar nu pas: heeeeel veel dank, het pakketje is aangekomen en alles ruikt heerlijk! Alleen had die stomme TPG ermee lopen smijten ofzo want de Flosty Gritter was helemaal in kleine stukjesmaarja uiteindelijk moet die toch kapot in bad.. dus zo erg is het nou ook weer niet.
Morgen de Big shampoo maar eens voor de allereerste keer proberen!
Volgens mij pas je prima in het LA clubjequote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Mooi zo, fijn dat alles goed is gegaan.
Ik heb al wat dingen in gedachte om de volgende keer te kopen.![]()
Vandaag zat ik op het werk een oude fancy te lezen, ik sla hem open en hoppa, zo op een stukje dat over Lush! Word ik nou paranoia, of achtervolgt Lush me nou?![]()
![]()
Hm, dat word niet de volgende keer, maar de volgende keren. Alles in een keer word te veel denk ik in één keer voor mijn portemetnix.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Sade het volgende:
Ik heb al wat dingen in gedachte om de volgende keer te kopen.![]()
Wat heb je wel in huis?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:48 schreef Maeghan het volgende:
Als je al iets zou worden, dan wel paranoide. Paranoia is de naam van de ziekte.
Ik wil wel in bad maar ik geloof dat ik momenteel te veel neigingen heb om m'n hoofd te lang onder water te houden. Vermoeidheid en stress zijn stom. Ik wil een Sunnyside. Ik heb alles in huis, behalve een sunnyside want die is al op, maar dat is het enige wat ik wil.
Soft Couer, Mange Too en Dream Cream... doen!!! Ik heb vanmorgen Mange Too opgesmeerd en eind van de middag vroeg iemand aan me wat ik gegeten hadquote:Op zondag 9 juli 2006 00:52 schreef Sade het volgende:
[..]
Hm, dat word niet de volgende keer, maar de volgende keren. Alles in een keer word te veel denk ik in één keer voor mijn portemetnix.
Iemand die me deelgenoot wil maken over haar ervaringen met:
* The soft touch
* Soft coeur
* Mange too
* Veganese
* 17 cherry tree lane
* honey farm
* Dream cream
Ik kon niet alles vinden op de wiki pagina. En ligt het nou aan mij of ontbreekt de afdeling zeep in de wiki?![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:58 schreef Maeghan het volgende:
Mange too stinkt
Nou, vul je bad met Happy Hippy! Net zo verfrissend en verkwikkendquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Te veel.![]()
http://p086.ezboard.com/f(...)age?topicID=16.topic
En ik moet gewoon volgende week met die man gaan praten. Oh joy. Heeft lekker veel nut. Hij vindt x, ik vind y, en eens worden we het 90% van de tijd toch niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:08 schreef CherryLips het volgende:
happy pill in bad en voodoo-poppetje maken van zeker persoon als wraak voor de 6.
heb je je individuele opdracht al afquote:Op zondag 9 juli 2006 01:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En ik moet gewoon volgende week met die man gaan praten. Oh joy. Heeft lekker veel nut. Hij vindt x, ik vind y, en eens worden we het 90% van de tijd toch niet.
En hij moet m'n individuele opdrachten nakijken. Die vond ik juist kut dus waarschijnlijk heb ik dan een acht of zo.
En hij moet m'n scriptie begeleiden/nakijken over een onderwerp waar z'n mondhoeken al van vertrekken als ik ernaar hint, dus dubbelveel plezier.
Ik zie er zo tegenop.![]()
Bel jij de hulpverlening?quote:
Ik geloof dat het echt hard nodig is.quote:
Hup je bedje in, beetje Candy Fluff tussen de lakens, komt alles goed.quote:
Nee!!! Het is nu juist zo leukquote:
Dat kan over een paar uur ook nogquote:Op zondag 9 juli 2006 01:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hup je bedje in, beetje Candy Fluff tussen de lakens, komt alles goed.
dit is wel een memorabel moment in de Lush reeks, ik blijf er ook voor wakker.quote:
Ik zou het gewoon doen. Er ff helemaal voor gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef Vava het volgende:
* Vava moet zich inhouden om niet mee te gaan doen![]()
Hey!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:23 schreef Allan24 het volgende:
Briljant
* Allan24 gaat nu douchen met Bohemian
*lurkt vrolijk verder*
quote:
Ah dus jij hebt er al één of meerdere gehad?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een goed initiatief!
De ene keer heb je geluk met de Goodiebag, de andere keer is het troep.
Ik moet bekennen dat ik al heel veel heb weggegooid, het stond me allemaal in de weg en ik gebruik praktisch niets meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Melusine het volgende:
[..]Je bedoelt toch niet dat je iets van Lush WEG gooit he?
Dan moet ik me opwerpen als redder van arme Lushspulletjes in nood... wat wil je er voor hebben?
Of mail anders even... (sarahvolz @ gmail PUNT com)
Trouwens klote, de 15e ben ik op vakantie![]()
Nou ja dat is niet klote natuurlijkmaar wel dat ik die goodiebag dan misloop
![]()
Jij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik al heel veel heb weggegooid, het stond me allemaal in de weg en ik gebruik praktisch niets meer.
Je hebt meel bij de weg
Ik heb er geen één gehad, maar andere dames wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt er al één of meerdere gehad?
Wat zat er toen in?
Ohquote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb er geen één gehad, maar andere dames wel.
Ze vonden het geweldig op de verjaardag, heb zelfs briefjes met het internetadres uitgedeeld!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:40 schreef Sade het volgende:
@ al die mooie lushliedjes!
Zo een verjaardag van mijn zusje, heb de Sweetie Stack en Hard Shampoo bar voor haar gekocht. Ze is een nogal meisje meisje, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vind![]()
Spread the words of LUSH!!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Ze vonden het geweldig op de verjaardag, heb zelfs briefjes met het internetadres uitgedeeld!![]()
Speciale gelegenheid:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb weer zin in zo'n cadeaupakketjesactie, maar het is nog geen kerst en we hebben niet ehct meer een speciale gelegenheid binnenkort geloof ik.
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb weer zin in zo'n cadeaupakketjesactie, maar het is nog geen kerst en we hebben niet ehct meer een speciale gelegenheid binnenkort geloof ik.
Geen foto's maken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef noekje het volgende:
Ik ben in Londen geweest! Was superleuk, druk en vermoeiend. Lush Covent Garden is gaaf! We hebben daar een hand/arm behandeling gehad. Helaas mochten we daar geen foto's maken. Het B never winkeltje is echt schattig.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef noekje het volgende:
Ik ben in Londen geweest! Was superleuk, druk en vermoeiend. Lush Covent Garden is gaaf! We hebben daar een hand/arm behandeling gehad. Helaas mochten we daar geen foto's maken. Het B never winkeltje is echt schattig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Snowfairyquote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweer
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweer
Getverderrie..das niet zo mooiquote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
De gezelligheid! Er is weer eens iemand neergestoken / -geschoten hier voor de deur. Allemaal recherche en bordjes met nummertjes erop. Oh en een plas bloed.
Rotterdam.
Weer al?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
De gezelligheid! Er is weer eens iemand neergestoken / -geschoten hier voor de deur. Allemaal recherche en bordjes met nummertjes erop. Oh en een plas bloed.
Rotterdam.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:38 schreef Vava het volgende:
Lush!!! Waarom nou nog meer nieuwe dingennou moet ik weer meer hebben
![]()
Het gaat zo goed hier in de wijkquote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Weer al?
Dat is de tweede in een half jaar.
Dat verklap ik nog nietquote:Op maandag 10 juli 2006 18:08 schreef Aarti het volgende:
Hey SS16, wanneer had je nou dat gesprek met Bonnie? Ga je je erop voorbereiden *alle producten uit je hoofd leren*?
Spannend zeg!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat verklap ik nog niet![]()
Ik ken alle producten al uit mijn hoofd, Aarti![]()
Haha, ik heb geen idee hoe het zal gaan. Het is in ieder geval deze week.
Lief dat je ernaar vraagt
Dankjewelquote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
Spannend zeg!!
Ik kan me niet voorstellen dat je niet wordt aangenomen als echte Lushaholic
Succes morgen/overmorgen/donderdag/vrijdag![]()
Er zijn er zelfs 2!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef JacMar het volgende:
Ik ga vrijdag lekker op vakantie naar Italie..Ben nu al aan het uitzoeken wat er mee gaat aan Lush![]()
Is er in Venetie ook een Lush?![]()
Lun-Ven = Maandag t/m vrijdagquote:VENEZIA
- Cannaregio, Strada Nuova 3822, S. Felice, Cà d'oro Tel. 041.2411200
Lun/Ven: 9.30-19.30
Dom:09.30-19.30
Sab: 09.30-20.00
31/12: 9.30-18.00
Sabato 16/07: 09.30-21.00
CHIUSO: 1 GENNAIO; 14 e 15 AGOSTO; 25 e 26 DICEMBRE;
- Rialto, San Polo 89/107 Tel. 041.5221549
Lun/Dom:10.00-19.30
11 e 18 dicembre: 10.00-20.00
31\12: 10.00-18.00
6\1: 10.00-19.30
CHIUSO: 1 GENNAIO; 14 e 15 AGOSTO; 25 e 26 DICEMBRE;
Hee dank je wel!!quote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Adressen voor JacMar:
[..]
Lun-Ven = Maandag t/m vrijdag
Sab = Zaterdag
Dom = Zondag
Veel plezier![]()
Waar ga je dan heen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hee dank je wel!!![]()
Het is nog niet helemaal zeker dat we naar Venetie gaan, maar ik doe mijn uiterste best om vriendlief over te halen![]()
Die zijn tenminste wél up-to-date met hun sitequote:Op maandag 10 juli 2006 18:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Haha het trotse gedrag van de Italianen slaat zelfs door op Lush!
We gaan eerst een week naar Toscane en dan naar La Marche. Dit gebied ligt ongeveer 50 km van de Adriatische kust. Als we nog zin hebben gaan we dan richting San Marino en Venetie..en natuurlijk heb ik daar wel zin inquote:
Lush Italië is erg leuk om te bekijken, de website, met allemaal schattige tekeningetjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die zijn tenminste wél up-to-date met hun site.
Sweetsixteen, succes met je gesprek dan deze week!
Ik zag dat ze in Den Bosch ook nog mensen zoeken.. Maar volgens mij zoeken ze daar altijd mensen
Klinkt goed!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef JacMar het volgende:
[..]
We gaan eerst een week naar Toscane en dan naar La Marche. Dit gebied ligt ongeveer 50 km van de Adriatische kust. Als we nog zin hebben gaan we dan richting San Marino en Venetie..en natuurlijk heb ik daar wel zin in![]()
![]()
Je bedoelt dat ik wat voor je mee kan nemen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar in Italie kun je vaak andere Lush produkten kopen dan in Nederland, mag ik je een lijstje sturen?? Kleintje hoor.....
Super die nieuwe deo's ben erg benieuwd!
Nou nu miss Frodo afvalt kun jij verzoekjes indienen Anitraquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Anitra het volgende:
Ik wou je nou net gaan mailen JacMarhint, hint
Ik zal eens heel goed gaan kijken daarquote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt, er is niet zoveel bijzonders in Italië dit jaar.
Maar soms, heel soms gebeurt het dat er in winkels nog wat oude producten liggen die in NL allang de collectie uit zijn
Ik denk dat we de TT voor de volgende al klaar hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Komt door die songtekst in het topic!
Ik ga er 11quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef Melusine het volgende:
Anitra, dank je wel voor je pakje!!
Ik heb je gemaild, kun je je adres even doorgeven, dan kan je zeepje nog op tijd de deur uit.
Morgen ga ik op vakantie, whooo hooo!!! En dat proefje Happy gaat trouwens mee... lekker in Griekenland lijkt me dat![]()
Voor als ik morgen niet meer kan posten, dan tot over 18 1-8 a-c-h-t-t-i-e-n ja achttien dagen allemaal!![]()
![]()
Ik ga normaal ook altijd minder lang hoor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:56 schreef Elefes het volgende:
Ik ga er 11
Maar daar heb ik wel heel veel zin in (ga ook morgen)
Ik neem iig Seanik meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik ga normaal ook altijd minder lang hoor...
Elf daagjes is juist lekker, kun jij weer veel eerder naar de Lush dan ik
Ik heb echt hoofdbrekens over wat ik meeneem trouwens.
Wat echt mee MOET
Aqua Marina
Imperialis
Dream Cream
Verder denk ik dat ook Rehab en Veganese meegaan want daarvan heb ik een klein flesje... en dan verder waarschijnlijk Seanik en Soft en een proefje Happy.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef MissFrodo het volgende:
Iedereen alvast een hele fijne zonnige vakantie!!!
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef Muck het volgende:
volgende week een herkansing
Okee, mijn ov is dan niet meer geldig, maar ik móét naar de Lush
ja inderdaad, daar had je dan toch weer leuke dingen voor kunnen kopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Sade het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...
* snif snif *
Heb snel gekeken maar kon zo snel niets vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Happy Talk lipbalm staat op de site, en ook twee nieuwe cadeauboxen voor de zomer.
misschien de engelse site?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:36 schreef Sade het volgende:
[..]
Heb snel gekeken maar kon zo snel niets vinden![]()
Er zijn er drie en ze zijn redelijk makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Klare het volgende:
Ik ga naar Italië (en ook naar Rome), is de Lush daar een beetje makkelijk te vinden? En zijn er nog dingen die je hier niet kan kopen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Sade het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...
* snif snif *
Hij ruikt super! Nu nog even tijd vinden om in bad te gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Anitra het volgende:
Vava lekker ruikt hij he?En Temple of Truth ruikt ook heel lekker, die ga ik morgen in bad gooien denk ik!
Semivuoi iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Klare het volgende:
Ik ga naar Italië (en ook naar Rome), is de Lush daar een beetje makkelijk te vinden? En zijn er nog dingen die je hier niet kan kopen?
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:02 schreef Elefes het volgende:Zo veel? Is er dan niet een Lush dichterbij voor je?
Hmmz, dat is echt minder.. Maar je krijgt wel korting met je ovquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig is![]()
![]()
En mijn vingers jeuken!!!![]()
dan is online bestellen goedkoperquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig is![]()
![]()
En mijn vingers jeuken!!!![]()
....en badolie, en karmageur en glitters.... dat worden heel veel piramidesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Semivuoi ruikt wel een beetje naar Figs & Leaves... maar ik denk dat je het beste zelf ff kan snuffelen.
Op de Karma-piramide zitten ook glitters.
[afbeelding]
Die Karmapiramide staat op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Semivuoi ruikt wel een beetje naar Figs & Leaves... maar ik denk dat je het beste zelf ff kan snuffelen.
Op de Karma-piramide zitten ook glitters.
[afbeelding]
Dat gaat goed he in zo'n puff? Ik doe dat steeds met flosty gritter, dan gaat ie ook niet zo snel opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:20 schreef Vava het volgende:
Om te douchen is Temple of Truth iig erg lekker, ik had een brokje in een douchepuff gedaan en zo gewassen
Goed zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die Karmapiramide staat op mijn lijstje!![]()
Jij en Vava hebben mailquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik ga morgen weer naar m'n ouders, mét bad.
Ging zeker goed! Geur was ook sterker dan wanneer zo'n ding in bad gaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat gaat goed he in zo'n puff? Ik doe dat steeds met flosty gritter, dan gaat ie ook niet zo snel op![]()
Je hebt zelfs al mail terugquote:
Jullie hebben ook weer mail terugquote:
he jammer, op de website zit ie in een ander potjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Die zi ook gewoon in een blikje hoor Cherry
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs!!!!! Ik ben helemaal Happy!!!
Mede dankzij m'n Temple of Truth bad van gisteravond?????
oh, het is geen lip balmquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef Maeghan het volgende:
Andere lichaamsdelen? Hij is speciaal voor nagelriemen en harde plekjes op je lichaam. Zou hem alleen niet op je lippen smeren.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs!!!!! Ik ben helemaal Happy!!!
Mede dankzij m'n Temple of Truth bad van gisteravond?????
Beste mej. CherryLips,quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh, het is geen lip balm
*n00b moment*
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Als je een banaanvariatie kunt noemen die ik niet ken, mag je alsnog. Banaanspelletjes zijn mijn favo bezigheid als ik te veel gezopen heb. Dat, en 'ik ga op reis en ik neem mee' omdat ik zelfs met een fles wodka op nog win. Ha.
Maar goed, met banaanvariatie bedoel ik een woord waar de 'aan' vervangen is door 'banaan'. Dus een banaan om de aarde met een banaanhangwagen. Zoiets. Eén leuke en je mag alsnog.
Of een donatie op het actienummer van Stichting Red de Lama, daar moet je me dan even voor mailen
Nou, met m'n vorige examens zat ik volgepropt met homeopatische middeltjes. Deze keer zonder valeribanaan en ik slaagde zowaar!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:26 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Als je een banaanvariatie kunt noemen die ik niet ken, mag je alsnog. Banaanspelletjes zijn mijn favo bezigheid als ik te veel gezopen heb. Dat, en 'ik ga op reis en ik neem mee' omdat ik zelfs met een fles wodka op nog win. Ha.
Maar goed, met banaanvariatie bedoel ik een woord waar de 'aan' vervangen is door 'banaan'. Dus een banaan om de aarde met een banaanhangwagen. Zoiets. Eén leuke en je mag alsnog.
Of een donatie op het actienummer van Stichting Red de Lama, daar moet je me dan even voor mailen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef CherryLips het volgende:
je probeert me een oor banaan tenaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |