Volgens mij gewoon in je bad gooien en verder niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:16 schreef Sade het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling dat ik doe met Nude? (newbie is)
Ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet verslaafd heb alleen een beetje nog maarquote:
zolang het geen negatieve impact op je leven heeft, is het niet jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef CherryLips het volgende:
beetje jammer dat ik ook aan andere dingen veslaafd ben alleen
Lekker veelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef JacMar het volgende:
Mijn bestelling is binnen![]()
Marathon, Green day, Temple of truth, flosty gritter, amandopondo, pop in the bath (2), happy pill, emperor of icecream. running for the embassy en een stuk sea vegetable voor vriendlief![]()
Wil je dat ik er één voor je opstuur, 1 dezer dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef Anitra het volgende:
Ik wil zo graag in bad met greenday, maar als ik dat doe issie op en duurt het een tijdje voor ik er weer 1 heb.
Euh...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lekker veel![]()
Jij moet inmiddels toch ook een flinke verzameling hebben?
Nee joh dat hoeft nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wil je dat ik er één voor je opstuur, 1 dezer dagen?
Fotooooooooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:47 schreef JacMar het volgende:
[..]
Euh...![]()
Ok ik ben redelijk verslaafdIk heb inderdaad aardig wat liggen..
![]()
Goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee joh dat hoeft niet
Ik bewaar hem voor een speciale gelegenheid en ik heb nog Sunny Side, Pop in the Bath, Marathon, Temple of Truth en The Comforter liggen, dus k mag niet klagen
Gewoon het huis door met je fototoestel en overal waar Lush staat een foto makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
Ik ben eerst heel lang bezig om alles te verzamelen![]()
Hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon het huis door met je fototoestel en overal waar Lush staat een foto maken![]()
En om te klagen! Want als het niet zo lekker was geweest, hadden wij niet verslaafd geweest!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
hoi,
dit topic is niet bestemd om af te kicken. alleen om elkaar te steunen.
Mijn moeder laat m'n verslaving gewoon toe. Stiekem gebruikt ze zelf mijn dope shit.quote:
Nee precies! En dat zou ook betekenen dat ik hier niet meer kan komen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
Duidelijk is wel dat je in een eventueel afkickproces niet op je omgeving hoeft te rekenen![]()
Ja en dan....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee precies! En dat zou ook betekenen dat ik hier niet meer kan komen!
Jouw verslaving neemt wel heel snel ernstige vormen aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef Sade het volgende:
Het is tegenwoordig zo ernstig met me gesteld dat als ik heel caotisch ben, mijn handen wassen met HIWTK wonderen doet
Steun me! Stuur me Lush! Ik hadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
hoi,
dit topic is niet bestemd om af te kicken. alleen om elkaar te steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |