Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:08 schreef Aarti het volgende:
Waar ruikt ie naar, JacMar?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zeker![]()
Het is een echte aanrader!quote:
haha you funny girlquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik dacht American Cream, maar dat heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet het niet zeker![]()
Brrrr.. misschien een leuke vakantieBBSquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:28 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het is een echte aanrader!![]()
Op de Nederlandse site staat dat ie ruikt naar vanille en lavendel..
Nah! Tramp kijkt mij altijd heel lief vragend aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik was het helemaal vergeten: Tramp is lekker
Ik ga zometeen weer even een douche nemenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:28 schreef Bob. het volgende:
Ruikt hij naar American Cream.En je kunt hem ook onder de douche gebruiken.
Ik wil em!
![]()
Je kan snel in bad met comforter! Hij is jou kant op gegaan!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Nah! Tramp kijkt mij altijd heel lief vragend aan
Gaaf!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan snel in bad met comforter! Hij is jou kant op gegaan!
Mooi zo, fijn dat alles goed is gegaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
@Sade: De computer was hier stuk, dus vandaar nu pas: heeeeel veel dank, het pakketje is aangekomen en alles ruikt heerlijk! Alleen had die stomme TPG ermee lopen smijten ofzo want de Flosty Gritter was helemaal in kleine stukjesmaarja uiteindelijk moet die toch kapot in bad.. dus zo erg is het nou ook weer niet.
Morgen de Big shampoo maar eens voor de allereerste keer proberen!
Volgens mij pas je prima in het LA clubjequote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Mooi zo, fijn dat alles goed is gegaan.
Ik heb al wat dingen in gedachte om de volgende keer te kopen.![]()
Vandaag zat ik op het werk een oude fancy te lezen, ik sla hem open en hoppa, zo op een stukje dat over Lush! Word ik nou paranoia, of achtervolgt Lush me nou?![]()
![]()
Hm, dat word niet de volgende keer, maar de volgende keren. Alles in een keer word te veel denk ik in één keer voor mijn portemetnix.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Sade het volgende:
Ik heb al wat dingen in gedachte om de volgende keer te kopen.![]()
Wat heb je wel in huis?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:48 schreef Maeghan het volgende:
Als je al iets zou worden, dan wel paranoide. Paranoia is de naam van de ziekte.
Ik wil wel in bad maar ik geloof dat ik momenteel te veel neigingen heb om m'n hoofd te lang onder water te houden. Vermoeidheid en stress zijn stom. Ik wil een Sunnyside. Ik heb alles in huis, behalve een sunnyside want die is al op, maar dat is het enige wat ik wil.
Soft Couer, Mange Too en Dream Cream... doen!!! Ik heb vanmorgen Mange Too opgesmeerd en eind van de middag vroeg iemand aan me wat ik gegeten hadquote:Op zondag 9 juli 2006 00:52 schreef Sade het volgende:
[..]
Hm, dat word niet de volgende keer, maar de volgende keren. Alles in een keer word te veel denk ik in één keer voor mijn portemetnix.
Iemand die me deelgenoot wil maken over haar ervaringen met:
* The soft touch
* Soft coeur
* Mange too
* Veganese
* 17 cherry tree lane
* honey farm
* Dream cream
Ik kon niet alles vinden op de wiki pagina. En ligt het nou aan mij of ontbreekt de afdeling zeep in de wiki?![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:58 schreef Maeghan het volgende:
Mange too stinkt
Nou, vul je bad met Happy Hippy! Net zo verfrissend en verkwikkendquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Te veel.![]()
http://p086.ezboard.com/f(...)age?topicID=16.topic
En ik moet gewoon volgende week met die man gaan praten. Oh joy. Heeft lekker veel nut. Hij vindt x, ik vind y, en eens worden we het 90% van de tijd toch niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:08 schreef CherryLips het volgende:
happy pill in bad en voodoo-poppetje maken van zeker persoon als wraak voor de 6.
heb je je individuele opdracht al afquote:Op zondag 9 juli 2006 01:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En ik moet gewoon volgende week met die man gaan praten. Oh joy. Heeft lekker veel nut. Hij vindt x, ik vind y, en eens worden we het 90% van de tijd toch niet.
En hij moet m'n individuele opdrachten nakijken. Die vond ik juist kut dus waarschijnlijk heb ik dan een acht of zo.
En hij moet m'n scriptie begeleiden/nakijken over een onderwerp waar z'n mondhoeken al van vertrekken als ik ernaar hint, dus dubbelveel plezier.
Ik zie er zo tegenop.![]()
Bel jij de hulpverlening?quote:
Ik geloof dat het echt hard nodig is.quote:
Hup je bedje in, beetje Candy Fluff tussen de lakens, komt alles goed.quote:
Nee!!! Het is nu juist zo leukquote:
Dat kan over een paar uur ook nogquote:Op zondag 9 juli 2006 01:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hup je bedje in, beetje Candy Fluff tussen de lakens, komt alles goed.
dit is wel een memorabel moment in de Lush reeks, ik blijf er ook voor wakker.quote:
Ik zou het gewoon doen. Er ff helemaal voor gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef Vava het volgende:
* Vava moet zich inhouden om niet mee te gaan doen![]()
Hey!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:23 schreef Allan24 het volgende:
Briljant
* Allan24 gaat nu douchen met Bohemian
*lurkt vrolijk verder*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |