Heb snel gekeken maar kon zo snel niets vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Happy Talk lipbalm staat op de site, en ook twee nieuwe cadeauboxen voor de zomer.
misschien de engelse site?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:36 schreef Sade het volgende:
[..]
Heb snel gekeken maar kon zo snel niets vinden![]()
Er zijn er drie en ze zijn redelijk makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Klare het volgende:
Ik ga naar Italië (en ook naar Rome), is de Lush daar een beetje makkelijk te vinden? En zijn er nog dingen die je hier niet kan kopen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Sade het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...
* snif snif *
Hij ruikt super! Nu nog even tijd vinden om in bad te gaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef Anitra het volgende:
Vava lekker ruikt hij he?En Temple of Truth ruikt ook heel lekker, die ga ik morgen in bad gooien denk ik!
Semivuoi iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef Klare het volgende:
Ik ga naar Italië (en ook naar Rome), is de Lush daar een beetje makkelijk te vinden? En zijn er nog dingen die je hier niet kan kopen?
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:02 schreef Elefes het volgende:Zo veel? Is er dan niet een Lush dichterbij voor je?
Hmmz, dat is echt minder.. Maar je krijgt wel korting met je ovquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig is![]()
![]()
En mijn vingers jeuken!!!![]()
dan is online bestellen goedkoperquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:20 schreef Sade het volgende:
[..]
Iedere lushwinkel is zo ver weg dat het me minstens 20 euro kost om heen en weer te reizen als straks mijn ov niet meer geldig is![]()
![]()
En mijn vingers jeuken!!!![]()
....en badolie, en karmageur en glitters.... dat worden heel veel piramidesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Semivuoi ruikt wel een beetje naar Figs & Leaves... maar ik denk dat je het beste zelf ff kan snuffelen.
Op de Karma-piramide zitten ook glitters.
[afbeelding]
Die Karmapiramide staat op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Semivuoi ruikt wel een beetje naar Figs & Leaves... maar ik denk dat je het beste zelf ff kan snuffelen.
Op de Karma-piramide zitten ook glitters.
[afbeelding]
Dat gaat goed he in zo'n puff? Ik doe dat steeds met flosty gritter, dan gaat ie ook niet zo snel opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:20 schreef Vava het volgende:
Om te douchen is Temple of Truth iig erg lekker, ik had een brokje in een douchepuff gedaan en zo gewassen
Goed zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die Karmapiramide staat op mijn lijstje!![]()
Jij en Vava hebben mailquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik ga morgen weer naar m'n ouders, mét bad.
Ging zeker goed! Geur was ook sterker dan wanneer zo'n ding in bad gaat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat gaat goed he in zo'n puff? Ik doe dat steeds met flosty gritter, dan gaat ie ook niet zo snel op![]()
Je hebt zelfs al mail terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |