Je bedoelt dat ik wat voor je mee kan nemen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar in Italie kun je vaak andere Lush produkten kopen dan in Nederland, mag ik je een lijstje sturen?? Kleintje hoor.....
Super die nieuwe deo's ben erg benieuwd!
Nou nu miss Frodo afvalt kun jij verzoekjes indienen Anitraquote:Op maandag 10 juli 2006 21:20 schreef Anitra het volgende:
Ik wou je nou net gaan mailen JacMarhint, hint
Ik zal eens heel goed gaan kijken daarquote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt, er is niet zoveel bijzonders in Italië dit jaar.
Maar soms, heel soms gebeurt het dat er in winkels nog wat oude producten liggen die in NL allang de collectie uit zijn
Ik denk dat we de TT voor de volgende al klaar hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Komt door die songtekst in het topic!
Ik ga er 11quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef Melusine het volgende:
Anitra, dank je wel voor je pakje!!
Ik heb je gemaild, kun je je adres even doorgeven, dan kan je zeepje nog op tijd de deur uit.
Morgen ga ik op vakantie, whooo hooo!!! En dat proefje Happy gaat trouwens mee... lekker in Griekenland lijkt me dat![]()
Voor als ik morgen niet meer kan posten, dan tot over 18 1-8 a-c-h-t-t-i-e-n ja achttien dagen allemaal!![]()
![]()
Ik ga normaal ook altijd minder lang hoor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:56 schreef Elefes het volgende:
Ik ga er 11
Maar daar heb ik wel heel veel zin in (ga ook morgen)
Ik neem iig Seanik meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik ga normaal ook altijd minder lang hoor...
Elf daagjes is juist lekker, kun jij weer veel eerder naar de Lush dan ik
Ik heb echt hoofdbrekens over wat ik meeneem trouwens.
Wat echt mee MOET
Aqua Marina
Imperialis
Dream Cream
Verder denk ik dat ook Rehab en Veganese meegaan want daarvan heb ik een klein flesje... en dan verder waarschijnlijk Seanik en Soft en een proefje Happy.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef MissFrodo het volgende:
Iedereen alvast een hele fijne zonnige vakantie!!!
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef Muck het volgende:
volgende week een herkansing
Okee, mijn ov is dan niet meer geldig, maar ik móét naar de Lush
ja inderdaad, daar had je dan toch weer leuke dingen voor kunnen kopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef Sade het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgende week heb ik financieël weer de mogelijkheid om te gaan, maar helaas is ov dan niet meer geldig. En heen en weer naar Amsterdam is dan weer 20 euro voor me, da's wel erg veel...
* snif snif *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |