quote:
Ah dus jij hebt er al één of meerdere gehad?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een goed initiatief!
De ene keer heb je geluk met de Goodiebag, de andere keer is het troep.
Ik moet bekennen dat ik al heel veel heb weggegooid, het stond me allemaal in de weg en ik gebruik praktisch niets meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Melusine het volgende:
[..]Je bedoelt toch niet dat je iets van Lush WEG gooit he?
Dan moet ik me opwerpen als redder van arme Lushspulletjes in nood... wat wil je er voor hebben?
Of mail anders even... (sarahvolz @ gmail PUNT com)
Trouwens klote, de 15e ben ik op vakantie![]()
Nou ja dat is niet klote natuurlijkmaar wel dat ik die goodiebag dan misloop
![]()
Jij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 18:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik al heel veel heb weggegooid, het stond me allemaal in de weg en ik gebruik praktisch niets meer.
Je hebt meel bij de weg
Ik heb er geen één gehad, maar andere dames wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt er al één of meerdere gehad?
Wat zat er toen in?
Ohquote:Op zondag 9 juli 2006 19:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb er geen één gehad, maar andere dames wel.
Ze vonden het geweldig op de verjaardag, heb zelfs briefjes met het internetadres uitgedeeld!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:40 schreef Sade het volgende:
@ al die mooie lushliedjes!
Zo een verjaardag van mijn zusje, heb de Sweetie Stack en Hard Shampoo bar voor haar gekocht. Ze is een nogal meisje meisje, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vind![]()
Spread the words of LUSH!!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Ze vonden het geweldig op de verjaardag, heb zelfs briefjes met het internetadres uitgedeeld!![]()
Speciale gelegenheid:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb weer zin in zo'n cadeaupakketjesactie, maar het is nog geen kerst en we hebben niet ehct meer een speciale gelegenheid binnenkort geloof ik.
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb weer zin in zo'n cadeaupakketjesactie, maar het is nog geen kerst en we hebben niet ehct meer een speciale gelegenheid binnenkort geloof ik.
Geen foto's maken?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef noekje het volgende:
Ik ben in Londen geweest! Was superleuk, druk en vermoeiend. Lush Covent Garden is gaaf! We hebben daar een hand/arm behandeling gehad. Helaas mochten we daar geen foto's maken. Het B never winkeltje is echt schattig.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef noekje het volgende:
Ik ben in Londen geweest! Was superleuk, druk en vermoeiend. Lush Covent Garden is gaaf! We hebben daar een hand/arm behandeling gehad. Helaas mochten we daar geen foto's maken. Het B never winkeltje is echt schattig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Snowfairyquote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweer
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach, over 3 maanden komen de kerstproducten alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |