quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, want ik ga zo weer richting Rotterdam, moet morgen werken.
quote:Maarrrr, heb wel hier ff in deze dagen mijn aanleiding tot onderzoek, theoretisch kader én een groot gedeelte van de methodesectie geschreven.
Ik heb coalface, maar ik gebruik hem niet zo veel. Hij droogt mijn huid te veel uit, maar als je juist een vettige huid hebt moet dat juist wel handig zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef SilverRain het volgende:
Ben jaloers op al jullie spulletjes! Ik heb zelf nog maar heel weinig Lush producten geprobeerd (Ocean Salt, Herbalism, BIG, Dream Cream en zo'n massageding).
Heeft iemand van jullie ervaring met de Coalface zeep? Ik denk erover om die zeep te kopen, in de hoop dat het wat doet voor mn onzuivere huidje..
MissFrodo, ik ben wel geinteresseerd in de Imperialis.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb weer/nog steeds heel veel spulletjes over die ik niet ga gebruiken voordat het bederft of die mijn huid/mijn neus niet lekker vind.
Ik hoor het wel als iemand interesse heeft om te ruilen.
Breath of Fresh air, getest
Eau Roma, getest
Golden Moon soap
Angel's Delight
Happy Hippy 100g (1 keer vol en 1 waar al wat uit is)
Imperialis, getest
Ultralight, getest
Big Hugs
Miranda
Gratuitious Violets
Godliness
Running to the Embassy
Snowcake
Bohemian
Aromant
Babyface
Overig:
Sex on the beach, zoet luchtje van Demeter, getest
MMU body custard Chocolate Chai Latte, getest
Mandalinn hand en body lotion Goddess en French Crumb Cake
L'Occitane Eau des vanilliers, getest
Ik heb evt. wel interesse in Running for the Embassy en Big Hugs, wat zou je er voor willen hebben?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb weer/nog steeds heel veel spulletjes over die ik niet ga gebruiken voordat het bederft of die mijn huid/mijn neus niet lekker vind.
Ik hoor het wel als iemand interesse heeft om te ruilen.
Breath of Fresh air, getest
Eau Roma, getest
Golden Moon soap
Angel's Delight
Happy Hippy 100g (1 keer vol en 1 waar al wat uit is)
Imperialis, getest
Ultralight, getest
Big Hugs
Miranda
Gratuitious Violets
Godliness
Running to the Embassy
Snowcake
Bohemian
Aromant
Babyface
Overig:
Sex on the beach, zoet luchtje van Demeter, getest
MMU body custard Chocolate Chai Latte, getest
Mandalinn hand en body lotion Goddess en French Crumb Cake
L'Occitane Eau des vanilliers, getest
Green dayquote:@ JacMar, 8 BBS'en![]()
lekker!!! Welke heb je?
Ik ben wel benieuwd hoe die Temple of Truth is, de blauwe is toch niet anders van geur dan de witte?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef JacMar het volgende:
[..]
Green day
Marathon
Sunnyside
flosty gritter
pop in the bath (2)
amandopondo
En een blauwe temple of truth gratis
Verder nog een happy pill, een klein flesje veganese, emperor of icecream en running for the embassy
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:08 schreef Anitra het volgende:
Maeghan dankzij jou titel zit ik met dat stomme liedje in mijn kop
7 gratis bars?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:26 schreef Maeghan het volgende:
totaal 7
Oooh....ik wist niet dat die actie ook in de UK was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef Maeghan het volgende:
Sowieso zijn daarvan al vijf voor mensen die zelf 7 BBSen hadden besteld.
Het ligt allemaal zo mooi op kleurquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:25 schreef Maeghan het volgende:
Nou, je zou denken dat de Marthons ook in de aanbieding waren!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:53 schreef Maeghan het volgende:
Ik had groene ook hoor. 1 blauwe, 4 groene en 4 witte.
Nee, in eerste instantie wilde ik wat gaan bestellen via NL, maar ik bedacht me dat zolang mijn OV nog geldig is, ik beter even langs kan gaan in Amsterdam ofzo met een vriendin. In de winkel staan is zó veel leuker dan via internetquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
Sade, je gaat in de UK bestellen dan>? ik was nl te laat voor de order van Meaghan en heb misschien wel interesse...
Ik heb ook wel interessequote:Op donderdag 29 juni 2006 02:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Nee, in eerste instantie wilde ik wat gaan bestellen via NL, maar ik bedacht me dat zolang mijn OV nog geldig is, ik beter even langs kan gaan in Amsterdam ofzo met een vriendin. In de winkel staan is zó veel leuker dan via internetIk laat het je weten zodra ik ga, dan kan ik best wat voor je meenemen hoor
Geen probleem hoor! Ik hou jullie op de hoogte dus als er meer mensen zijn hoor ik het wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse, weet niet of je het ziet zitten om voor meerdere mensen wat mee te gaan nemen?
Hartstikke fijn! Hou ik dit topic goed in de gaten en mail je zodra je weet wanneer je gaat mijn lijstje. (is niet zo veel hoor).quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:14 schreef Sade het volgende:
[..]
Geen probleem hoor! Ik hou jullie op de hoogte dus als er meer mensen zijn hoor ik het wel.
"Gebruik Lush"quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:34 schreef Sade het volgende:
Summerparty bij Lush Haarlem!
Kom zaterdag 1 Juli langs bij Lush, Barteljorisstraat 29. we geven je persoonlijk haar- en huidverzoringsadvies
Ik heb het een beetje gehad met Lush Nederland, door hun idiote prijzenbeleidquote:en bij besteding van meer dan 25 euro ontvang je gratis een goodiebag. Tot Zaterdag!
Das wel tof, hoef je maar 2 producten gemiddeld te kopen. Of gewoon één potje creme, waar je er in de UK 2 voor dezelfde prijs kan krijgen.
Bij de lush in de Klaverstraat zoeken ze nog personeelquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef MissFrodo het volgende:
Naschoolse Opvang
En daarvoor altijd in de detailhandel gezeten
Thanks!quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij de lush in de Klaverstraat zoeken ze nog personeel![]()
Succes met nieuw werk vindenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef MissFrodo het volgende:
Naschoolse Opvang
En daarvoor altijd in de detailhandel gezeten
Ik ben ook benieuwd! Ik ben wel van plan om hem te kopen als er een andere shampoobar op is. Karma ruikt lekkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand soms ervaringen met Karma shampoo bar? Ik vind 'm zo lekker ruiken
Afgelopen zondag zag ik volgens mij ook een briefje 'Personeel gezocht' in het filiaal in de Leidsestraat hangenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij de lush in de Klaverstraat zoeken ze nog personeel![]()
de vacatures staan ook op lush.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Reese het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zag ik volgens mij ook een briefje 'Personeel gezocht' in het filiaal in de Leidsestraat hangen
Maar die site blinkt nou niet echt uit in actualiteitquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
de vacatures staan ook op lush.nl
Denk idd dat het een douche gaat wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:54 schreef Vava het volgende:
Als ik zou twijfelen zou het douche wordenbad wordt dan niks want dan wil ik er na 10 minuten al uit
Djulian vond dat HIWTK ook wel te eten was en wreef dat stukje HIWTK van evenstar tegen zijn mondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:09 schreef Vava het volgende:
Heb je Djulian niet gewoon met HIWTK gewassen![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djulian vond dat HIWTK ook wel te eten was en wreef dat stukje HIWTK van evenstar tegen zijn mond
Lekker hoor, voorraadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vandaag m'n nog ongebruikte Rockstar aangebroken! Ik had ineens zo'n drang naar een zoete douche, dat ik hem maar heb opengemaakt en er een stukje vanaf heb gesneden. En toen ik m'n voorraadkast nog eens goed bekeek, zag ik dat ik best veel onaangebroken in voorraad nog had liggen.
4 hele stukken zeep, 4 bubblebars en 2 bruisballen. En dan komt er van de UK order nog eens 2 stukken zeep en 4 bubblebars bij.!
Mag ik misschien je email adres hebben om te vertellen wat ik graag zou willen hebben? En met geld overmaken enzo, er staat geen emailadres in je profiel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Dit weekend richting Amsterdam!![]()
Weet iemand of ze daar Irisbonnen aannemen? (wat een ondingen zijn die dingen toch, ze worden bijna nergens aangenomen....)
Niet bij lush maar wel oa bij de etos, hema, v&d, bijenkorf, douglas, blokker, ICI Paris XL, Kruidvat, Free Record Shop.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:42 schreef Sade het volgende:
Dit weekend richting Amsterdam!![]()
Weet iemand of ze daar Irisbonnen aannemen? (wat een ondingen zijn die dingen toch, ze worden bijna nergens aangenomen....)
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mag ik misschien je email adres hebben om te vertellen wat ik graag zou willen hebben? En met geld overmaken enzo, er staat geen emailadres in je profiel.
Da's minderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:16 schreef debby1973 het volgende:
Niet bij lush maar wel oa bij de etos, hema, v&d, bijenkorf, douglas, blokker, ICI Paris XL, Kruidvat, Free Record Shop.
Ik weet niet helemaal of dit kan, maar dit bedenk ik me nu zo ineens.quote:
Je kan ook wat kopen bij de hema (bh ofzo, die je moet passen) en dan bij de klantenservice ruilen. En dan krijg je direct je geld terug! En dit kan zeker weten! (ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal of dit kan, maar dit bedenk ik me nu zo ineens.Je koopt wat bij de bijenkorf met die bon. Vervolgens ga je het ruilen. Ze kunnen je geen Iris bon teruggeven, maar je krijgt een tegoedbon. Deze kan je vervolgens ruilen bij de klantenservice en tadaa, zo heb je het omgewisseld.
![]()
Het is wel wat omslachtig.![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:55 schreef Muck het volgende:
en grote kans dat ik daar nog wel wat lekker ontdek
Ze liggen op loopafstand van elkaar, dus ik ga altijd gewoon naar allebeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:18 schreef Sade het volgende:
@ Avani en Klare: Goede tips!![]()
Welke Lush raden jullie me trouwens aan in Amsterdam?(qua klantvriendelijkheid, grootte en proefjes uiteraard)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:12 schreef Aarti het volgende:
spannend, SS16
Ik ga aan de rockstar en candyfluff
Leuke mensen, leuke smaakquote:
Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Leuke mensen, leuke smaak![]()
Rockstar lijkt me de ideale zeep om me op te peppen voor mn balletoptreden vanavond, denk je ook niet?
Duimen jullie even mee dat ik niet op mn smoel pleur![]()
Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mooi een balletoptreden! Waar hoe en met wie?
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is de jaarafsluiting van mn balletschool, en het is het 20e jaar dat ik meedoe, dus ik ben best wel nerveus. Zo nerveus dat ik vergeten ben Rockstar te gebruiken.![]()
Straks vergeet ik de pasjes. Of ik struikel. Of mn kleding laat los (ik zal toch ooit moeten leren om een kostuum te naaien in plaats van aan elkaar te nieten...)
Heb je ooit 7 kleuren schijt gezien? Kom maar kijken![]()
Ok sorry
LUSH![]()
Candy Fluff nu dan maar extra veel![]()
![]()
ik doe jazz en showballet, klassiek is niks voor mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!
Ik ben al snel overgestapt naar Jazz, hiphop en steetdance
[ontopic]vervelend dat je de rockstar vergeten bent, maar het lukt vast zonder![/ontopic]
Ja, die vond ik ook erg lekker ruiken zo in het zakje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Anitra het volgende:
Happy is echt lekker! Ik hou helemaal niet van sinsasappel, maar Happy is heerlijk
Ben net in bad geweest met Comforter een halve en die is erg lekker! Het water is heel mooi roze en de geur blijft ech in het water zitten en dus op je huid, vaak hb je dat je hele badkamer naar 1 ding ruikt en als je het dan gebruikt valt de geur tegen op je lijf, dat is met Comforter dus helemaal niet!
Ja, die ga ik ook in 2en delen. Ik vond Flosty trouwens erg schuimen! Nou ben ik sowieso niet zo erg veel schuim gewend, omdat ik normaal een halve eringooi, maar toen bij dit bad de schuim was weggetrokken en ik nog wat extra water in bad deed, begon het weer te schuimen als een tiet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Anitra het volgende:dat is hij ook
Daar kan je echt 3x mee doen, maar ik had 1,5 en hb net dus een halve er n gegooit
dat dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand soms ervaringen met Karma shampoo bar? Ik vind 'm zo lekker ruiken
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik niets besteld hebhet klinkt zo lekker
* Vava kijkt Anitra heel lief aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofd
Leukquote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geen zin om thuis te zitten morgen dus dan neem ik Djulian mee in de wagen en dan ff lekker shoppen. Moet immers nog steeds leuke schoenen hebben.
Als ik ga dan neem ik hem voor je mee!
Wat moet Aarti nou op het strand.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aarti ligt bekaf op het strand uit te rusten
Tenminste, dat zou wel lekker zijn.
Hey ook wij zwartjes moeten af en toe bijbruinenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat moet Aarti nou op het strand.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:45 schreef Sanne het volgende:
Aaartiiii
En ben je opgelucht dat je het nu achter de rug hebt?
Wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 2 juli 2006 15:59 schreef Sanne het volgende:
*knuffel geeft*
Aah vervelend.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik val nu in een after-optreden-depressie omdat ik die prachtige dans nooit meer ga doen![]()
Beter nog zelfs, je gaat naar de kassa, koopt iets van 15 euro, levert je bon van tien euro in, zegt dat je de rest wilt pinnen en zorgt dan dat je dat doet met een pas waar niets meer opstaat/zegt dat je de pincode vergeten bent omdat het pasje van je moeder is, en vraagt of je het artikel kunt laten liggen. Tadaa, geld terug =Pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal of dit kan, maar dit bedenk ik me nu zo ineens.Je koopt wat bij de bijenkorf met die bon. Vervolgens ga je het ruilen. Ze kunnen je geen Iris bon teruggeven, maar je krijgt een tegoedbon. Deze kan je vervolgens ruilen bij de klantenservice en tadaa, zo heb je het omgewisseld.
![]()
Het is wel wat omslachtig.![]()
Haha, dat had ik in het vorige topic al gezegd of zo, dat ik die erbij zou doen. Had je toen moeten zeggen dat het niet gehoeven hadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:20 schreef Shirley het volgende:
Maeghan!
Je pakje was er gister al! Alleen had de buuf het gister aangenomen en vandaag pas gebracht. Harstikke bedankt voor Temple of Truth! Dat had echt niet gehoeven hoor.!
Hij rook echt lekker! Ik houd niet van AC, die vind ik echt alleen zoet, maar FG rook ook nog 'fruitig' of zo. Ik vond het jammer dat ik 'm niet besteld had.quote:Ik ben net meteen in bad geweest met Flosty Gritter en wat was ie lekker! Ik had hem gewoon helemaal in bad gegooid, aangezien ik nu toch een aardige voorraad BBS heb. Het water werd prachtig roodroze en het rook echt naar American Cream!![]()
Leuk, Benetton! Veel succesquote:Op zondag 2 juli 2006 20:24 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb morgenochtend een sollicitatie-gesprek bij Benetton en heb sinds gisteren onwijze keelpijn en mijn oor zit ook nog dicht.
Ik hoop dat het een goed gesprek wordt.
En anders troost ik mijzelf met Lush![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:10 schreef Maeghan het volgende:
Haha, dat had ik in het vorige topic al gezegd of zo, dat ik die erbij zou doen. Had je toen moeten zeggen dat het niet gehoeven hadNee hoor, ik heb genoeg spul hier.
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Sade het volgende:
Zo, ben weer terug van een weekendje kamperen. Eigenlijk was ik zo moe dat ik niet meer naar Amsterdam wilde gaan, maar ik had Mevrouw KoRn beloofd om te gaan. En wat was ik daar uiteindleijk blij om! Lekker staan ruiken en neuzen...![]()
Heb het met liefde gedaan hoor! Heb zo eens extra aandacht besteed aan producten waar ik nog niet echt op gelet hadquote:Op zondag 2 juli 2006 23:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Nou, gelukkig vond je het achteraf toch de moeite waard dan!! Je moest dus voornamelijk sjouwen met mijn spulletjes..
![]()
Echt nogmaals: hartstikke lief!
Volgende week zit ik bij de voordeur te wachten op de postbode![]()
Was trouwens alles van mn lijstje er? Ik ben echt nieuwsgierig naar de spulletjes, want behalve de Retreadken ik van hetgene wat ik besteld heb nog niks.
ik merk dat the olive branch niet zo uitdroogt als de zeepquote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Heb het met liefde gedaan hoor! Heb zo eens extra aandacht besteed aan producten waar ik nog niet echt op gelet had![]()
Ik had je al een mailtje gestuurd, maar goedHelaas was de Ocean Salt niet meer op voorraad dus die kon ik helaas niet voor je meenemen. Ik heb het geld daarvan weer teruggeboekt naar je.
Heeft iemand trouwens nog lekkere lushproducten tegen die droge huid? Ik was me nu zo onzettend vaak en dat is iedere keer heel erg lekker, alleen die droge huid die ik erdoor krijg is wat minder![]()
The Olive Branch Douchegel + Dream Cream Body Lotion = voor mij ultieme verwennerij!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef Sade het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens nog lekkere lushproducten tegen die droge huid? Ik was me nu zo onzettend vaak en dat is iedere keer heel erg lekker, alleen die droge huid die ik erdoor krijg is wat minder![]()
Wow! Idd.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef CherryLips het volgende:
crisis, kosten die blikjes tegenwoordig 3,10?
Dat is een erg leuke boekenmarkt! Ik ben er een paar jaar geleden ook geweest!quote:
Deo erop smeren?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
En hier is ook de smeltperiode begonnen. Ik zag gister op m'n rekje een Demon in the Dark en Sandstone die stonden te zweten als de pest. Helemaal nat
quote:
Mijn moeder gaat het niet tof vinden als ik zeep tussen d'r etenswaar gooi.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:22 schreef Sanne het volgende:
het is weer tijd om je Lush in de koelkast te bewaren
Same herequote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat het niet tof vinden als ik zeep tussen d'r etenswaar gooi.
Happy krimpt hier niet, die ligt in een plasticzakje van Lush en die is nog gewoon net zo groot, Rockstar hartje daarin tegen is zo hard gekrompen dat het nu nog maar de helft is van wat het wasquote:Op zondag 2 juli 2006 23:27 schreef CherryLips het volgende:
sandstone was helemaal soppigde rest zat nog in de papiertjes verpakt in de laadjes van m'n mooie roze xenos-kastje
en die voelden niet vochtig aan ofzo, en happy was al in 1 week tijd van 120 naar 20 gram gegaan, en die voelde nu ook niet nat of soppig aan. Alleen Sandstone dus. Ik denk dat ik het handeltje morgen even naar de garage verhuis
Daar is het tien graden koeler ofzo.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 2 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
Ik snij nu voortaan stukjes zeep af, en de rest laat ik in de zak. Zo hou je ze het langste goed volgens mij.
dat doe ik ook bij HIWTK, maar bij Happy ben ik daar nu een beetje te laat mee vrees ikquote:Op zondag 2 juli 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat doe ik ookzo gaat er denk ik ook minder verloren dan wanneer je zo'n blok mee de douche in neemt
![]()
Pomdiedom...dat zeggen ze al vijf jaar ben ik bangquote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef Sade het volgende:
Oh en... De verkoopster vertelde me vandaag dat ze ook bezig zijn met het zoeken van een geschikt pand in Utrecht omdat dat toch wat centraler ligt.
Zou inderdaad erg fijn zijn
Waarom nooit meer naar Den Bosch?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:58 schreef Muck het volgende:
Woensdag naar den bosh
okee, ik had eerder gezegd dat ik nooit meer naar den bosch wil, maar voor de lush maak ik een uitzondering
Den bosch is maar een half uurtje reizen, terwijl haarlem of amsterdam veel langer duurt (om over maastricht maar te zwijgen)
Ja dat is normaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef Poepoog het volgende:
Eh, hoe zit het met het feit dat als je Lushzeep gebruikt, dat je huid echt onwijs stroef gaat aanvoelen...
Is dat normaal![]()
Nou, lekker danquote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja dat is normaal.
Helaas.
Ik smeer mijn lichaam als allerlaatst in met zeep (na shampoo en gezichts producten) en ga dan onder de douche vandaan. Zodra je afgedroogt bent, heb je nergens last meer van.
Voor niks?! Man, het verrijkt je leven! En toko? Het is een heiligdom.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou, lekker dan![]()
Voor niks 25 euro uitgegeven in die toko.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niet aan denken, Sade.
Denk aan zand! --> Sandstone
Denk aan de zee! --> Seanik
Denk aan de zon --> Sunny Side BBS
Denk aan de natuur! --> Tramp
Denk aan zweet --> Happy = zweetzeepje!
Sterkte
¤ 25,- aan alleen maar zeepjes?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou, lekker dan![]()
Voor niks 25 euro uitgegeven in die toko.
Nee, had er driequote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
¤ 25,- aan alleen maar zeepjes?
Je hebt toch wel andere producten gekocht?
Ik ben er nog nooit geweest en aanbid het nu al! Het is net alsof ik ooit naar Mekka ga.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het was er ook vet druk, de drie keren dát ik er was![]()
Na bijna een jaar Lushen heb je het al aardig onder de knie, hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Sade het volgende:
[..]
Jij zit er duidelijk langer 'in' dan ik!
Nog ongeveer 3 weken tot het volgende geldlading.... Voorlopig moet ik mezelf zoet zien te houden met alleen lezen en kijken, maar voorlopig loop ik echt zo'n winkel niet meer in! Scheelt dat ik er niet vlakbij woon![]()
@ Mevrouw KoRn: Je pakketje is vandaag op de post gegaan, hoop dat je het morgen dan hebt.
En dan te bedenken dat Nederland al duur is in verhouding tot Engeland.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Estragon het volgende:
Hier in Parijs hebben wij ook een Lush. Maar het is hier jammer genoeg duurder dan in Nederland. Altijd als ik in Nederland ben haal ik wat om in te slaan, tijdens een dagje Amsterdam. Lush is echt geweldig!
hele nare herinneringen aan die stadquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom nooit meer naar Den Bosch?
Veel te veelquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Anitra het volgende:
wat heb je besteld Miss-D?
Freeze klinkt echt heerlijk nu!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Vanavond lekker een koude douche met Freeze erbij![]()
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:
kan ook wel naar Haarlem / Amsterdam gaan.. maar t scheelt zo veel als je het in Engeland bestel!
waaaaaaarom????
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:09 schreef MissFrodo het volgende:
Elefes, geen probleem hoor!
Ik ga binnenkort weer de kast uitmesten en zal dan wel weer een nieuwe lijst maken met ruil spulletjes voor de liefhebbers.
Dankzij FlyLady ben ik zwaar aan de opruim.....
Vandaar dat ik er meteen 4 kreegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef PeRi het volgende:
De buttons zijn vreselijk kut. Ze vallen telkens van je tas en shirts af. De sluiting deugt gewoon echt niet. Cheaperds.
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een nieuw zeepje die op m'n ERG LEKKER lijst kan!
17 Cherry Tree LaneGod, wat is dat lekker, vooral met dit weer. Ik ruik zo jammie nu!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzo.
Ben je met alles zo traag?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Doordat ik een klein proefje bij m'n vorige bestelling had gehad, besloot ik een stuk te bestellen. En net voor het eerst mee gedoucht, heerlijk.
Gelukkig maarquote:
In de winkel is er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:![]()
![]()
Volgende keer neem ik een stukje mee
Vergeet ik het dan mag je me op mijn donder geven
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijn.
Ik heb nog een heel blok liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb er ook een stukje van maar vergeet het steeds
quote:
Klinkt positief!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gisteren ben ik gebeld door Bonnie van Lush en we hebben afgesproken dat ik volgende week (een bepaalde dag, ik verklap nog niet welke) mijn sollicitatiegesprek heb. Maar dan in de zin van: 'Dan gaan we even boven zitten met een kopje thee en gezellig kletsen.'![]()
Krijg je wel érg veel bubbels vrees ik!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:30 schreef menesis het volgende:
kun je dat spul in een bubbelbad doen?
Ik wrijf de bar gewoon over mijn natte haar tot ik vind dat ik genoeg schuim hebquote:heeft iemand trouwens een gebruiksaanwijzing voor de Shampoo Bars voor me? Of, gewoon onder de douche houden, in je handen laten schuimen, en daarmee wassen?
okéquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef Daisje het volgende:
[..]
Ik wrijf de bar gewoon over mijn natte haar tot ik vind dat ik genoeg schuim heb![]()
Dankjequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef Daisje het volgende:
De Karma komba en de Godiva, die vind ik allebei wel erg fijn (en heb ik al meerdere keren gekocht). Ik heb ook de ultimate shine, maar die vind ik zonder gebruik van een conditioner niet zo fijn (en zal ik niet nog een keer kopen). Veel plezier met Karma komba![]()
Ja maar een BBS schuimt ontzettend en bruisballen doe ik altijd in een pantykousje om te voorkomen dat er troep in de leidingen gaat zitten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:30 schreef menesis het volgende:
kun je dat spul in een bubbelbad doen?
Ik ben er helemaal vol van! Inderdaad, een onzettende schat van een vriendin!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Sade, wat een schat zeg, die vriendin! Leuk hoor.
Je moet ze mailen of beter nog bellen in Engeland! Vorige bestelling was het ook zo gegaan. Jill en ik kregen toen oude die goed waren tot nov 2005. Nadine had toen voor ons gebeld (We hadden met haar besteld) en toen kregen we dus nieuwe. Die van 2007.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Oh nog een vraagje voor Maeghan, weet jij of het normaal is dat ze bij Lush zulke oude B never opsturen? Dat flesje van de Engelandbestelling was een jaar over de houdbaarheidsdatum heen! Ik weet niet of anderen ook die ervaring hebben, maar als het niet normaal is, zou je dan iets van een bestelnummer ofzo hebben zodat ik kan gaan klagen? Vind het nogal idioot.... het flesje dat ik laatst via Peri heb gekregen is nog goed tot 2007!
Dank je Peri, dat is goed nieuws! Ik moet alleen even wachten denk ik tot Maeghan mij de bestelinformatie geeft, want die zullen ze wel willen hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet ze mailen of beter nog bellen in Engeland! Vorige bestelling was het ook zo gegaan. Jill en ik kregen toen oude die goed waren tot nov 2005. Nadine had toen voor ons gebeld (We hadden met haar besteld) en toen kregen we dus nieuwe. Die van 2007.
zowiezo stond er bij ons bubbelbadje dat je alleen de zeep van de fabrikant moet gebruiken omdat het anders slecht zou zijn voor de leidingen. Maar ik vraag me af of dat echt zo is, want commercieel gezien is het natuurlijk ook interessant voor die fabrikant zodat ze veel badschuim verkopen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja maar een BBS schuimt ontzettend en bruisballen doe ik altijd in een pantykousje om te voorkomen dat er troep in de leidingen gaat zitten.
Dat stond er bij ons ook bij maar de verkoper van het bad zei zelf al dat dat met een korrel zout genomen kon worden...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef menesis het volgende:
zowiezo stond er bij ons bubbelbadje dat je alleen de zeep van de fabrikant moet gebruiken omdat het anders slecht zou zijn voor de leidingen. Maar ik vraag me af of dat echt zo is, want commercieel gezien is het natuurlijk ook interessant voor die fabrikant zodat ze veel badschuim verkopen...
Voor de echte "troep" zoals bijvoorbeeld bloemblaadjes uit een bruisbal gebruik ik een pantykousjequote:Maar er komt dus geen troep uit je leidingen bij elke volgende baddersessie als je de keer ervoor dat lush hebt gebruikt?
ok cool, dan ga ik ook maar eens voor de Double Bubblesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat stond er bij ons ook bij maar de verkoper van het bad zei zelf al dat dat met een korrel zout genomen kon worden...
Volgens mij is de enige reden dat ze zo'n melding maken idd het feit dat het goed is voor de verkoop van hun badproducten. Ik geloof het pas als als ze Lush aan gaan raden![]()
[..]
Voor de echte "troep" zoals bijvoorbeeld bloemblaadjes uit een bruisbal gebruik ik een pantykousjeen verder maak ik het bad en de leidingen na 4 tot 6 keer badderen schoon met whirlpoolreiniger
![]()
Lekker uitgebreid verslagquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef lienelien het volgende:
Karma-Komba-Shampoo-Bar-Ervaring-Update![]()
De bar uit het bakje halen was al een heel avontuur, het ging nogal moeilijk, eigenlijk past 'ie niet zo goed... Een nagel in de rand gezet, en naar boven getrokken, toen kwam de bar er toch wel uit
Haar nat gemaakt, en toen heb ik zoals mij aangeraden werd de bar over m'n haar gewreven en er kwam boven verwachtingen veel schuim vanaf!
Tijdens het wassen zelf voelde mijn haar leker aan door al het zachte schuim, en was de hele badkamer gevuld met die heerlijke Karma geur![]()
Na het uitspoelen voelde mijn haar alleen érg droog aan, gelukkig klitten-loos (waar ik normaal wel veel last van heb, met welke shampoo dan ook). Tich maar geen cinditioner gebruikt omdat ik wou zien hoe dit uit zou pakken, en omdat je dan een beetje veel geurtjes door elkaar ruikt![]()
Ondanks dat het zo droog (als stro) aanvoelde ging het borstelen makkelijk, en voelt het best oké aan!
Ik ben toch wel fan van de Karma Komba bar![]()
sorry, het was ineens een lang verhaal![]()
Nou, mijn haar is nu (na föhnen) heel erg zacht! Net alsof ik een haarmasker/liter conditioner heb gebruikt, echt geweldig lekker zacht en fijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid verslagIs ook mijn ervaring met andere shampoobars, droog/stroef net na het wassen maar als mijn haar dan op is gedroogd voelt het weer normaal zacht.
Blijft de geur ook goed hangen? Zou mooi zijn namelijk want Karma is erg lekker
Ik wil Babyface nog altijd uitproberen, maar ik heb eigenlijk alleen een bakje almond cream body butter te ruilquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Oh nog een vraagje voor Maeghan, weet jij of het normaal is dat ze bij Lush zulke oude B never opsturen? Dat flesje van de Engelandbestelling was een jaar over de houdbaarheidsdatum heen! Ik weet niet of anderen ook die ervaring hebben, maar als het niet normaal is, zou je dan iets van een bestelnummer ofzo hebben zodat ik kan gaan klagen? Vind het nogal idioot.... het flesje dat ik laatst via Peri heb gekregen is nog goed tot 2007!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef Sanne het volgende:
het personeel krijgt vijftig procent korting Bob.
Uiteraard geef je haar ook het allerlekkerste van Lush terug!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef Sade het volgende:
Blijkt het een cadeautje van een vriendin van me te zijnZe had op mijn log gelezen over Lush en hoe leuk in het vind, dus had ze wat besteld voor me, zomaar zonder reden! Lief lief lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |