Same herequote:Op zondag 2 juli 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat het niet tof vinden als ik zeep tussen d'r etenswaar gooi.
Happy krimpt hier niet, die ligt in een plasticzakje van Lush en die is nog gewoon net zo groot, Rockstar hartje daarin tegen is zo hard gekrompen dat het nu nog maar de helft is van wat het wasquote:Op zondag 2 juli 2006 23:27 schreef CherryLips het volgende:
sandstone was helemaal soppigde rest zat nog in de papiertjes verpakt in de laadjes van m'n mooie roze xenos-kastje
en die voelden niet vochtig aan ofzo, en happy was al in 1 week tijd van 120 naar 20 gram gegaan, en die voelde nu ook niet nat of soppig aan. Alleen Sandstone dus. Ik denk dat ik het handeltje morgen even naar de garage verhuis
Daar is het tien graden koeler ofzo.
Dat doe ik ookquote:Op zondag 2 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
Ik snij nu voortaan stukjes zeep af, en de rest laat ik in de zak. Zo hou je ze het langste goed volgens mij.
dat doe ik ook bij HIWTK, maar bij Happy ben ik daar nu een beetje te laat mee vrees ikquote:Op zondag 2 juli 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat doe ik ookzo gaat er denk ik ook minder verloren dan wanneer je zo'n blok mee de douche in neemt
![]()
Pomdiedom...dat zeggen ze al vijf jaar ben ik bangquote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef Sade het volgende:
Oh en... De verkoopster vertelde me vandaag dat ze ook bezig zijn met het zoeken van een geschikt pand in Utrecht omdat dat toch wat centraler ligt.
Zou inderdaad erg fijn zijn
Waarom nooit meer naar Den Bosch?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:58 schreef Muck het volgende:
Woensdag naar den bosh
okee, ik had eerder gezegd dat ik nooit meer naar den bosch wil, maar voor de lush maak ik een uitzondering
Den bosch is maar een half uurtje reizen, terwijl haarlem of amsterdam veel langer duurt (om over maastricht maar te zwijgen)
Ja dat is normaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef Poepoog het volgende:
Eh, hoe zit het met het feit dat als je Lushzeep gebruikt, dat je huid echt onwijs stroef gaat aanvoelen...
Is dat normaal![]()
Nou, lekker danquote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja dat is normaal.
Helaas.
Ik smeer mijn lichaam als allerlaatst in met zeep (na shampoo en gezichts producten) en ga dan onder de douche vandaan. Zodra je afgedroogt bent, heb je nergens last meer van.
Voor niks?! Man, het verrijkt je leven! En toko? Het is een heiligdom.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou, lekker dan![]()
Voor niks 25 euro uitgegeven in die toko.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niet aan denken, Sade.
Denk aan zand! --> Sandstone
Denk aan de zee! --> Seanik
Denk aan de zon --> Sunny Side BBS
Denk aan de natuur! --> Tramp
Denk aan zweet --> Happy = zweetzeepje!
Sterkte
¤ 25,- aan alleen maar zeepjes?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou, lekker dan![]()
Voor niks 25 euro uitgegeven in die toko.
Nee, had er driequote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
¤ 25,- aan alleen maar zeepjes?
Je hebt toch wel andere producten gekocht?
Ik ben er nog nooit geweest en aanbid het nu al! Het is net alsof ik ooit naar Mekka ga.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het was er ook vet druk, de drie keren dát ik er was![]()
Na bijna een jaar Lushen heb je het al aardig onder de knie, hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Sade het volgende:
[..]
Jij zit er duidelijk langer 'in' dan ik!
Nog ongeveer 3 weken tot het volgende geldlading.... Voorlopig moet ik mezelf zoet zien te houden met alleen lezen en kijken, maar voorlopig loop ik echt zo'n winkel niet meer in! Scheelt dat ik er niet vlakbij woon![]()
@ Mevrouw KoRn: Je pakketje is vandaag op de post gegaan, hoop dat je het morgen dan hebt.
En dan te bedenken dat Nederland al duur is in verhouding tot Engeland.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Estragon het volgende:
Hier in Parijs hebben wij ook een Lush. Maar het is hier jammer genoeg duurder dan in Nederland. Altijd als ik in Nederland ben haal ik wat om in te slaan, tijdens een dagje Amsterdam. Lush is echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |