Ik ben er nog nooit geweest en aanbid het nu al! Het is net alsof ik ooit naar Mekka ga.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het was er ook vet druk, de drie keren dát ik er was![]()
Na bijna een jaar Lushen heb je het al aardig onder de knie, hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Sade het volgende:
[..]
Jij zit er duidelijk langer 'in' dan ik!
Nog ongeveer 3 weken tot het volgende geldlading.... Voorlopig moet ik mezelf zoet zien te houden met alleen lezen en kijken, maar voorlopig loop ik echt zo'n winkel niet meer in! Scheelt dat ik er niet vlakbij woon![]()
@ Mevrouw KoRn: Je pakketje is vandaag op de post gegaan, hoop dat je het morgen dan hebt.
En dan te bedenken dat Nederland al duur is in verhouding tot Engeland.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Estragon het volgende:
Hier in Parijs hebben wij ook een Lush. Maar het is hier jammer genoeg duurder dan in Nederland. Altijd als ik in Nederland ben haal ik wat om in te slaan, tijdens een dagje Amsterdam. Lush is echt geweldig!
hele nare herinneringen aan die stadquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom nooit meer naar Den Bosch?
Veel te veelquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Anitra het volgende:
wat heb je besteld Miss-D?
Freeze klinkt echt heerlijk nu!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Vanavond lekker een koude douche met Freeze erbij![]()
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:
kan ook wel naar Haarlem / Amsterdam gaan.. maar t scheelt zo veel als je het in Engeland bestel!
waaaaaaarom????
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:09 schreef MissFrodo het volgende:
Elefes, geen probleem hoor!
Ik ga binnenkort weer de kast uitmesten en zal dan wel weer een nieuwe lijst maken met ruil spulletjes voor de liefhebbers.
Dankzij FlyLady ben ik zwaar aan de opruim.....
Vandaar dat ik er meteen 4 kreegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef PeRi het volgende:
De buttons zijn vreselijk kut. Ze vallen telkens van je tas en shirts af. De sluiting deugt gewoon echt niet. Cheaperds.
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een nieuw zeepje die op m'n ERG LEKKER lijst kan!
17 Cherry Tree LaneGod, wat is dat lekker, vooral met dit weer. Ik ruik zo jammie nu!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzo.
Ben je met alles zo traag?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Doordat ik een klein proefje bij m'n vorige bestelling had gehad, besloot ik een stuk te bestellen. En net voor het eerst mee gedoucht, heerlijk.
Gelukkig maarquote:
In de winkel is er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:![]()
![]()
Volgende keer neem ik een stukje mee
Vergeet ik het dan mag je me op mijn donder geven
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijn.
Ik heb nog een heel blok liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb er ook een stukje van maar vergeet het steeds
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |