Ik ben er nog nooit geweest en aanbid het nu al! Het is net alsof ik ooit naar Mekka ga.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het was er ook vet druk, de drie keren dát ik er was![]()
Na bijna een jaar Lushen heb je het al aardig onder de knie, hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Sade het volgende:
[..]
Jij zit er duidelijk langer 'in' dan ik!
Nog ongeveer 3 weken tot het volgende geldlading.... Voorlopig moet ik mezelf zoet zien te houden met alleen lezen en kijken, maar voorlopig loop ik echt zo'n winkel niet meer in! Scheelt dat ik er niet vlakbij woon![]()
@ Mevrouw KoRn: Je pakketje is vandaag op de post gegaan, hoop dat je het morgen dan hebt.
En dan te bedenken dat Nederland al duur is in verhouding tot Engeland.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef Estragon het volgende:
Hier in Parijs hebben wij ook een Lush. Maar het is hier jammer genoeg duurder dan in Nederland. Altijd als ik in Nederland ben haal ik wat om in te slaan, tijdens een dagje Amsterdam. Lush is echt geweldig!
hele nare herinneringen aan die stadquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waarom nooit meer naar Den Bosch?
Veel te veelquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Anitra het volgende:
wat heb je besteld Miss-D?
Freeze klinkt echt heerlijk nu!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Vanavond lekker een koude douche met Freeze erbij![]()
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef lucky_birdie het volgende:
kan ook wel naar Haarlem / Amsterdam gaan.. maar t scheelt zo veel als je het in Engeland bestel!
waaaaaaarom????
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:09 schreef MissFrodo het volgende:
Elefes, geen probleem hoor!
Ik ga binnenkort weer de kast uitmesten en zal dan wel weer een nieuwe lijst maken met ruil spulletjes voor de liefhebbers.
Dankzij FlyLady ben ik zwaar aan de opruim.....
Vandaar dat ik er meteen 4 kreegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:39 schreef PeRi het volgende:
De buttons zijn vreselijk kut. Ze vallen telkens van je tas en shirts af. De sluiting deugt gewoon echt niet. Cheaperds.
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een nieuw zeepje die op m'n ERG LEKKER lijst kan!
17 Cherry Tree LaneGod, wat is dat lekker, vooral met dit weer. Ik ruik zo jammie nu!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb je er dan ook pas 5000x over getipt ofzo.
Ben je met alles zo traag?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Doordat ik een klein proefje bij m'n vorige bestelling had gehad, besloot ik een stuk te bestellen. En net voor het eerst mee gedoucht, heerlijk.
Gelukkig maarquote:
In de winkel is er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb al 30x er aan gesnuffeld in de winkel, maar leg hem iedere keer terug
quote:Je zou misschien denken dat je herinneringen aan Mary Poppins voldoende zijn om verliefd te worden op deze zeep. In eerste instantie wel ja. Maar de tweede keer is een ander verhaal. De kersenbloesem zal je betoveren. We zijn een beetje bang dat deze zeep je aandacht in de winkel niet trekt. Hij ruikt, door de overheersing van andere geuren, wat bescheiden en we denken dat je haar daarom snel teruglegt. Niet doen! In combinatie met water verandert 17 Cherry Tree Lane in een cremige zeep die je uren blijft ruiken!
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Anitra het volgende:![]()
![]()
Volgende keer neem ik een stukje mee
Vergeet ik het dan mag je me op mijn donder geven
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat Lush NL, hoe lekker het ook allemaal is, gewoon afzetters zijn.
Ik heb nog een heel blok liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
Ik heb er ook een stukje van maar vergeet het steeds
quote:
Klinkt positief!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gisteren ben ik gebeld door Bonnie van Lush en we hebben afgesproken dat ik volgende week (een bepaalde dag, ik verklap nog niet welke) mijn sollicitatiegesprek heb. Maar dan in de zin van: 'Dan gaan we even boven zitten met een kopje thee en gezellig kletsen.'![]()
Krijg je wel érg veel bubbels vrees ik!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:30 schreef menesis het volgende:
kun je dat spul in een bubbelbad doen?
Ik wrijf de bar gewoon over mijn natte haar tot ik vind dat ik genoeg schuim hebquote:heeft iemand trouwens een gebruiksaanwijzing voor de Shampoo Bars voor me? Of, gewoon onder de douche houden, in je handen laten schuimen, en daarmee wassen?
okéquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef Daisje het volgende:
[..]
Ik wrijf de bar gewoon over mijn natte haar tot ik vind dat ik genoeg schuim heb![]()
Dankjequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef Daisje het volgende:
De Karma komba en de Godiva, die vind ik allebei wel erg fijn (en heb ik al meerdere keren gekocht). Ik heb ook de ultimate shine, maar die vind ik zonder gebruik van een conditioner niet zo fijn (en zal ik niet nog een keer kopen). Veel plezier met Karma komba![]()
Ja maar een BBS schuimt ontzettend en bruisballen doe ik altijd in een pantykousje om te voorkomen dat er troep in de leidingen gaat zitten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:30 schreef menesis het volgende:
kun je dat spul in een bubbelbad doen?
Ik ben er helemaal vol van! Inderdaad, een onzettende schat van een vriendin!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Sade, wat een schat zeg, die vriendin! Leuk hoor.
Je moet ze mailen of beter nog bellen in Engeland! Vorige bestelling was het ook zo gegaan. Jill en ik kregen toen oude die goed waren tot nov 2005. Nadine had toen voor ons gebeld (We hadden met haar besteld) en toen kregen we dus nieuwe. Die van 2007.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Oh nog een vraagje voor Maeghan, weet jij of het normaal is dat ze bij Lush zulke oude B never opsturen? Dat flesje van de Engelandbestelling was een jaar over de houdbaarheidsdatum heen! Ik weet niet of anderen ook die ervaring hebben, maar als het niet normaal is, zou je dan iets van een bestelnummer ofzo hebben zodat ik kan gaan klagen? Vind het nogal idioot.... het flesje dat ik laatst via Peri heb gekregen is nog goed tot 2007!
Dank je Peri, dat is goed nieuws! Ik moet alleen even wachten denk ik tot Maeghan mij de bestelinformatie geeft, want die zullen ze wel willen hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet ze mailen of beter nog bellen in Engeland! Vorige bestelling was het ook zo gegaan. Jill en ik kregen toen oude die goed waren tot nov 2005. Nadine had toen voor ons gebeld (We hadden met haar besteld) en toen kregen we dus nieuwe. Die van 2007.
zowiezo stond er bij ons bubbelbadje dat je alleen de zeep van de fabrikant moet gebruiken omdat het anders slecht zou zijn voor de leidingen. Maar ik vraag me af of dat echt zo is, want commercieel gezien is het natuurlijk ook interessant voor die fabrikant zodat ze veel badschuim verkopen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja maar een BBS schuimt ontzettend en bruisballen doe ik altijd in een pantykousje om te voorkomen dat er troep in de leidingen gaat zitten.
Dat stond er bij ons ook bij maar de verkoper van het bad zei zelf al dat dat met een korrel zout genomen kon worden...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef menesis het volgende:
zowiezo stond er bij ons bubbelbadje dat je alleen de zeep van de fabrikant moet gebruiken omdat het anders slecht zou zijn voor de leidingen. Maar ik vraag me af of dat echt zo is, want commercieel gezien is het natuurlijk ook interessant voor die fabrikant zodat ze veel badschuim verkopen...
Voor de echte "troep" zoals bijvoorbeeld bloemblaadjes uit een bruisbal gebruik ik een pantykousjequote:Maar er komt dus geen troep uit je leidingen bij elke volgende baddersessie als je de keer ervoor dat lush hebt gebruikt?
ok cool, dan ga ik ook maar eens voor de Double Bubblesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat stond er bij ons ook bij maar de verkoper van het bad zei zelf al dat dat met een korrel zout genomen kon worden...
Volgens mij is de enige reden dat ze zo'n melding maken idd het feit dat het goed is voor de verkoop van hun badproducten. Ik geloof het pas als als ze Lush aan gaan raden![]()
[..]
Voor de echte "troep" zoals bijvoorbeeld bloemblaadjes uit een bruisbal gebruik ik een pantykousjeen verder maak ik het bad en de leidingen na 4 tot 6 keer badderen schoon met whirlpoolreiniger
![]()
Lekker uitgebreid verslagquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef lienelien het volgende:
Karma-Komba-Shampoo-Bar-Ervaring-Update![]()
De bar uit het bakje halen was al een heel avontuur, het ging nogal moeilijk, eigenlijk past 'ie niet zo goed... Een nagel in de rand gezet, en naar boven getrokken, toen kwam de bar er toch wel uit
Haar nat gemaakt, en toen heb ik zoals mij aangeraden werd de bar over m'n haar gewreven en er kwam boven verwachtingen veel schuim vanaf!
Tijdens het wassen zelf voelde mijn haar leker aan door al het zachte schuim, en was de hele badkamer gevuld met die heerlijke Karma geur![]()
Na het uitspoelen voelde mijn haar alleen érg droog aan, gelukkig klitten-loos (waar ik normaal wel veel last van heb, met welke shampoo dan ook). Tich maar geen cinditioner gebruikt omdat ik wou zien hoe dit uit zou pakken, en omdat je dan een beetje veel geurtjes door elkaar ruikt![]()
Ondanks dat het zo droog (als stro) aanvoelde ging het borstelen makkelijk, en voelt het best oké aan!
Ik ben toch wel fan van de Karma Komba bar![]()
sorry, het was ineens een lang verhaal![]()
Nou, mijn haar is nu (na föhnen) heel erg zacht! Net alsof ik een haarmasker/liter conditioner heb gebruikt, echt geweldig lekker zacht en fijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Lekker uitgebreid verslagIs ook mijn ervaring met andere shampoobars, droog/stroef net na het wassen maar als mijn haar dan op is gedroogd voelt het weer normaal zacht.
Blijft de geur ook goed hangen? Zou mooi zijn namelijk want Karma is erg lekker
Ik wil Babyface nog altijd uitproberen, maar ik heb eigenlijk alleen een bakje almond cream body butter te ruilquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
Oh nog een vraagje voor Maeghan, weet jij of het normaal is dat ze bij Lush zulke oude B never opsturen? Dat flesje van de Engelandbestelling was een jaar over de houdbaarheidsdatum heen! Ik weet niet of anderen ook die ervaring hebben, maar als het niet normaal is, zou je dan iets van een bestelnummer ofzo hebben zodat ik kan gaan klagen? Vind het nogal idioot.... het flesje dat ik laatst via Peri heb gekregen is nog goed tot 2007!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef Sanne het volgende:
het personeel krijgt vijftig procent korting Bob.
Uiteraard geef je haar ook het allerlekkerste van Lush terug!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef Sade het volgende:
Blijkt het een cadeautje van een vriendin van me te zijnZe had op mijn log gelezen over Lush en hoe leuk in het vind, dus had ze wat besteld voor me, zomaar zonder reden! Lief lief lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |