ik doe jazz en showballet, klassiek is niks voor mijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
En doe je echt aan klassiek ballet? Knap hoor!
Ik ben al snel overgestapt naar Jazz, hiphop en steetdance
[ontopic]vervelend dat je de rockstar vergeten bent, maar het lukt vast zonder![/ontopic]
Ja, die vond ik ook erg lekker ruiken zo in het zakje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef Anitra het volgende:
Happy is echt lekker! Ik hou helemaal niet van sinsasappel, maar Happy is heerlijk
Ben net in bad geweest met Comforter een halve en die is erg lekker! Het water is heel mooi roze en de geur blijft ech in het water zitten en dus op je huid, vaak hb je dat je hele badkamer naar 1 ding ruikt en als je het dan gebruikt valt de geur tegen op je lijf, dat is met Comforter dus helemaal niet!
Ja, die ga ik ook in 2en delen. Ik vond Flosty trouwens erg schuimen! Nou ben ik sowieso niet zo erg veel schuim gewend, omdat ik normaal een halve eringooi, maar toen bij dit bad de schuim was weggetrokken en ik nog wat extra water in bad deed, begon het weer te schuimen als een tiet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Anitra het volgende:dat is hij ook
Daar kan je echt 3x mee doen, maar ik had 1,5 en hb net dus een halve er n gegooit
dat dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
Iemand soms ervaringen met Karma shampoo bar? Ik vind 'm zo lekker ruiken
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik niets besteld hebhet klinkt zo lekker
* Vava kijkt Anitra heel lief aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Misschien als je me heel lief aan kijkt en ik morgen idd Amsterdam in ga wil ik er wel 1 meenemen voor je. Maar weet nog niet zeker of ik ga, want Rick moet werken en als ik om 6 uur dan al richting Amsterdam moet dan laat ik dat wel uit mijn hoofd
Leukquote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb geen zin om thuis te zitten morgen dus dan neem ik Djulian mee in de wagen en dan ff lekker shoppen. Moet immers nog steeds leuke schoenen hebben.
Als ik ga dan neem ik hem voor je mee!
Wat moet Aarti nou op het strand.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aarti ligt bekaf op het strand uit te rusten
Tenminste, dat zou wel lekker zijn.
Hey ook wij zwartjes moeten af en toe bijbruinenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat moet Aarti nou op het strand.
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:45 schreef Sanne het volgende:
Aaartiiii
En ben je opgelucht dat je het nu achter de rug hebt?
Wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 2 juli 2006 15:59 schreef Sanne het volgende:
*knuffel geeft*
Aah vervelend.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik val nu in een after-optreden-depressie omdat ik die prachtige dans nooit meer ga doen![]()
Beter nog zelfs, je gaat naar de kassa, koopt iets van 15 euro, levert je bon van tien euro in, zegt dat je de rest wilt pinnen en zorgt dan dat je dat doet met een pas waar niets meer opstaat/zegt dat je de pincode vergeten bent omdat het pasje van je moeder is, en vraagt of je het artikel kunt laten liggen. Tadaa, geld terug =Pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal of dit kan, maar dit bedenk ik me nu zo ineens.Je koopt wat bij de bijenkorf met die bon. Vervolgens ga je het ruilen. Ze kunnen je geen Iris bon teruggeven, maar je krijgt een tegoedbon. Deze kan je vervolgens ruilen bij de klantenservice en tadaa, zo heb je het omgewisseld.
![]()
Het is wel wat omslachtig.![]()
Haha, dat had ik in het vorige topic al gezegd of zo, dat ik die erbij zou doen. Had je toen moeten zeggen dat het niet gehoeven hadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:20 schreef Shirley het volgende:
Maeghan!
Je pakje was er gister al! Alleen had de buuf het gister aangenomen en vandaag pas gebracht. Harstikke bedankt voor Temple of Truth! Dat had echt niet gehoeven hoor.!
Hij rook echt lekker! Ik houd niet van AC, die vind ik echt alleen zoet, maar FG rook ook nog 'fruitig' of zo. Ik vond het jammer dat ik 'm niet besteld had.quote:Ik ben net meteen in bad geweest met Flosty Gritter en wat was ie lekker! Ik had hem gewoon helemaal in bad gegooid, aangezien ik nu toch een aardige voorraad BBS heb. Het water werd prachtig roodroze en het rook echt naar American Cream!![]()
Leuk, Benetton! Veel succesquote:Op zondag 2 juli 2006 20:24 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb morgenochtend een sollicitatie-gesprek bij Benetton en heb sinds gisteren onwijze keelpijn en mijn oor zit ook nog dicht.
Ik hoop dat het een goed gesprek wordt.
En anders troost ik mijzelf met Lush![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:10 schreef Maeghan het volgende:
Haha, dat had ik in het vorige topic al gezegd of zo, dat ik die erbij zou doen. Had je toen moeten zeggen dat het niet gehoeven hadNee hoor, ik heb genoeg spul hier.
![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Sade het volgende:
Zo, ben weer terug van een weekendje kamperen. Eigenlijk was ik zo moe dat ik niet meer naar Amsterdam wilde gaan, maar ik had Mevrouw KoRn beloofd om te gaan. En wat was ik daar uiteindleijk blij om! Lekker staan ruiken en neuzen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |