quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Vava het volgende:
Oja, paar nachten geleden wandelde ik in mijn droom hier in de stad door een winkelstraat. Ik liep langs een winkel waar verbouwd werd en op de ruit zat een aanplakbiljet met de tekst "hier opent Lush binnenkort een nieuwe winkel"wat een enorme tegenvaller toen ik wakker werd
![]()
Als ze het eerste pand maar in Rotterdam vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Ik zei vanmiddag ook al dat ik het zo jammer vind dat ze niet meer winkels hebben, met name in het oosten van het land. Ik begreep van haar dat er nu opdrachten waren om panden te vinden bij Rotterdam en Utrecht en dat het oosten nog niet eens op het lijstje staat.
Wordt wachten dus... Ben bang dat klagen bij zo'n meisje achter de kassa weinig nut heeft hè?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Dat is helemaal niet egoistisch hoor! Ik word daar namelijk ook blij van =P
het brokkelt af waardoor ik allemaal stukjes in me haar kreeg inclusief de kleine takjes wat er als decoratie op zo;n groot blok zitquote:
helemaal niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete douchegelswas er niks gaan lekken
Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal niks
vast een hele stomme vraag, maar hoe gebruik ik die jelly eigenlijk?
op een washandje gaat niet, in mijn hand houden is veeeeel te glibberig (:')) en op de site vond ik het ook al niet....
en wat is de bedoeling van dat poeder? het ruikt echt heerlijk, en als ik het ergens op mijn huid smeer nog veel lekkerder, maar wat is precies de bedoeling?
okee thanks!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.
En bij het poeder gebruik ik altijd een poederdons om het op te doen, en dan gewoon een beetje in mijn nek op mijn armen enzo (meestal smeer ik me eerst in met bodylotion omdat het dan beter plakt) zodat je lekker gaat ruiken.
ja, okee, maar dat is zo zonde!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:08 schreef Melusine het volgende:
En nog een alternatief voor het gebruik van jellies: het hele stuk in een leeg flesje frommelen (ik heb een half-liter flesje gebruikt) en er wat water bijdoen. Heel hard schudden en je hebt douchegel (gewoon water toevoegen tot het de juiste dikte heeft).
Is makkelijk als je die dingen anders te glibberig vindt, zoals ik.
hmm, dat zou ook nog kunnen natuurlijk....quote:Oh en de derde optie, dit deed ik in het begin met mijn Champagne Snow jelly: voor je gaat douchen je droge huid met een stukje insmeren tot het op is. Dan glibbert het veel minder, en het schuim was heel dik en romig enzo
De tering!quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
AllemaalGedeeltelijk van mij!!!![]()
Soft Coeur massagebar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Sade het volgende:
Gisteren voor het slapen gaan had ik me al gedouched, maar vanochtend meteen nog een keertje. Vind Honey I washed the Kids zo lekker!
Weet iemand welke producten er nog meer zo ruiken?
Die heb ik naar vanochtend verplaatstquote:
Tot 04.00 uurquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik naar vanochtend verplaatst. Gister tot 04.00 (ja vanochtend dus eigenlijk) aan m'n scriptie gewerkt. Maarrr, was wel lekker, maar niet heel bijzonder. Ik ruik wel nog steeds naar Snowcake in de verte
.
Ik ging er vanuit dat dit de Engelandbestelling wasquote:
* hebberig! *quote:
Ik zag mijn potje Enzymion al liggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef Maeghan het volgende:
Hihihi, jullie hebben het door ;-)
Nee, want ik ga zo weer richting Rotterdam, moet morgen werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Tot 04.00 uurtoen stond ik al bijna op
ik vond Snowcake erg lekker
heb je nog meer badmateriaal op de planning staan
Ik gebruik ook Enzymion hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zag mijn potje Enzymion al liggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |