abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39237046
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:

[..]

Die ken ik allebei niet qua geur.
New ruikt heel erg naar kaneel, zo erg zelfs dat een collega aan me vroeg, nadat ik mijn haar met New had gewassen, of ik kaneelthee aan het drinken was

Wiccy ruikt een beetje naar tijgerbalsem maar minder sterk (als ik het me goed herinner)
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_39237246
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef Vava het volgende:

[..]

New ruikt heel erg naar kaneel, zo erg zelfs dat een collega aan me vroeg, nadat ik mijn haar met New had gewassen, of ik kaneelthee aan het drinken was

Wiccy ruikt een beetje naar tijgerbalsem maar minder sterk (als ik het me goed herinner)
Hm...lekker! Had ik New er ook maar bijgezet dan... Of Maeghan, als je dit leest.
Back in business.
pi_39237342
Ik vraag het maar nog een keertje

Is er iemand die me meer kan vertellen over Jungle?
quote:
Jungle is ideaal voor mensen die 's nachts zo woelen, dat hun haar 's morgens stijl overeind staat en vol klitten zit. Was je haar dan met Karma Komba shampoo bar en gebruik deze conditioner. Wassen, Jungle even onder de warme straal houden zodat er een creme op je handen ontstaat, inwrijven, even laten intrekken (2 minuten), drogen en genieten van je haar!
Verder ga ik dinsdag lekker shoppen met mijn man in Haarlem en uiteraard ga ik dan langs bij de Lushwinkel. Kijk er nu al een hele week naar uit!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39237419
Hm als New zo naar kaneel ruikt moet ik hem misschien binnenkort ook maar eens van mijn moeder euh.. "lenen".

En ik ken jungle niet sade dus ik kan je niet helpen.
pi_39238142
Sorry Sade, ik ken Jungle ook niet.
Heb al tijden een proefje liggen maar nog steeds niet geprobeerd.

Dat New naar kaneel ruikt wist ik ook niet. Nu moet ik hem dus hebben
Heb wel Soft op de Engelandbestelling staan, die heb ik vandaag geroken. Lekker!
Oh en verder ook alle BBS geroken... ben HEEL blij met mijn bestelling van The Comforter. Wat een goddelijk snoepbessenluchtje en wat is hij groot! Marathon was ook lekker, en Sunny Side! Flosty Gritter iets minder, beetje te wee vond ik. Oh en Pop in the Bath rook niet zo sterk dus dat weet ik niet, maar ik vind the Olive Branch zalig dus dat zit wel goed.

Verder had ik een potje Aqua Marina uit Duitsland dat bij aankoop al over de datum was. Ik weet niet of dit nou oud nieuws is, maar in Duitsland is Lush gek genoeg wél een franchise, en nemen ze het kennelijk soms minder nauw met de hhdatum. Gelukkig waren ze bij Lush Kalverstraat vandaag zo lief om me een nieuw potje te geven.

Verder heb ik alleen dingen voor anderen gekocht
Emperor of Icecream en Figs and Leaves voor mijn moeder en Soft Coeur voor mijn schoonmoeder.

Weet iemand trouwens tot wanneer de Happy Pill stempelactie loopt?
  maandag 26 juni 2006 @ 08:46:47 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39239445
Zoo, goedemorgen allen . Ik vertrek vandaag weer voor een paar daagjes naar mijn oudertjes om daar aan mijn scriptie te gaan werken. Ennnnnn... ze hebben een bad . Dus ik ga maar wat inpakken zometeen .

Maeghan: het bedrag wat je mist, is dat toevallig niet mijn Enzymion? Aangezien wij face-to-face drugsdeal gaan doen .

In ieder geval alvast bedankt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 26 juni 2006 @ 09:56:33 #207
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39240526
quote:
Op maandag 26 juni 2006 03:32 schreef Melusine het volgende:
Weet iemand trouwens tot wanneer de Happy Pill stempelactie loopt?
Ik dacht tot eind juni of begin juli. Niet lang iig.
Whatever I want.
pi_39241008
Sade, Jungle is erg lekker, maakt je haar superzacht en de geur is ook ok.
Probleem is wel dat het in gebruik wat lastig is en erg wennen.
Gek op mooie kleding.
pi_39241276
Melusine in Maastricht doen ze die actie al niet meer.

Ik kwam net beneden en de hele huiskamer rook naar Rockstar! Dus Djen haar Rock chick gegeven en nu ruikt de huiskamer nog veel meer naar Rockstar
pi_39244332
Sade: ik heb een klein beetje Jungle hier, het is op zich wel lekker. Het werkt ook wel redelijk goed als conditioner, alleen ik vond de geur toch te sterk in mijn haar (na een tijdje vond ik het ook minder lekker ruiken). Ook heb ik het idee dat het met een "gewone" conditioner (niet van Lush) langer schoon blijft, met Jungle had ik het idee dat ik het de volgende dag al weer moest wassen (kan ook door de geur komen). Op zich wel een fijne conditioner, maar ik heb er toch maar geen groot stuk van gekocht. Jammer, want voor op vakantie is het ideaal..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:27:28 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39244856
ik ben zeker te laat voor de UK-bestelling???? was gister de hele dag weg en zag het nu pas
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39248083
Ja, helaas Beessie-Jen, maar ik heb al besteld.

En sorry Shirley, maar ik had niet gezien dat je nog een New wilde.

Verder heb ik het missende geld ontdekt. Gisteren (eh, vanochtend) om 2 uur heb ik alle rekeningen uitgeprint en zitten nakijken met de hand en toen kwam ik erachter dat er een verkeerde formule in 1 van m'n excel vakjes stond. Kortom, ik kan wél rekenen, ik ben alleen een hola vwb gebruik van programma's die het leven eigenlijk makkelijker zouden moeten maken.

Nou goed, ik ga jullie zo mailen dus. =)
Sanity is (not) statistical
  maandag 26 juni 2006 @ 17:23:19 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_39256226
jammer meaghan.. dan bestel ik binnenkort zelf de BBS een keertje in nederland, wanneer de washday Greens ook binnen in...

ben gister trouwens voor het eerst in een LUSHwinkel geweest! we gingen naar het concert van RW en zijn vtv amsterdam dus even in gegaan... dus ik mijn zus en een vriendin ook aan LUSH geholpen. Ze vonden het ook echt allemaal erg verleidelijk en gaan ook zeker vaker nu wat kopen.
Zelfs mijn zwager stond bewonderend rond te kijken en overal aan te snuffelen.

ik vond het zelf ook heerlijk om nou eens alles gewoon te kunnen bekijken en aan te kunnen ruiken. Kwam er zo'n meisje vragen; Ben je al bekend met Lush? haha

heb me overigens vrij goed kunnen inhouden, de buit:

new
godiva
shampoo tin
imperialis
ma bar
pop in the bath

en ik kreeg een proefje hard.
Ik snap alleen niet zo goed, hoe je nou weet in welk gebied je hard zou moeten gebruiken en waar Soft? iemand die het wel weet???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_39256332
Het water in Nederland is zacht vergeleken met Engeland, dus hier heb een stuk minder kalk in het water.
pi_39260069
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef Maeghan het volgende:
Ja, helaas Beessie-Jen, maar ik heb al besteld.

En sorry Shirley, maar ik had niet gezien dat je nog een New wilde.

Verder heb ik het missende geld ontdekt. Gisteren (eh, vanochtend) om 2 uur heb ik alle rekeningen uitgeprint en zitten nakijken met de hand en toen kwam ik erachter dat er een verkeerde formule in 1 van m'n excel vakjes stond. Kortom, ik kan wél rekenen, ik ben alleen een hola vwb gebruik van programma's die het leven eigenlijk makkelijker zouden moeten maken.

Nou goed, ik ga jullie zo mailen dus. =)
Oh, dat maakt niks uit hoor. Die komt gewoon op m'n lijstje voor de volgende keer.
Ik heb alleen nog geen mailtje gezien.
Back in business.
pi_39266601
quote:
Op maandag 26 juni 2006 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ennnnnn... ze hebben een bad . Dus ik ga maar wat inpakken zometeen .
Al in bad geweest? en met wat?
Let's plant a tree
pi_39269206
Morgen naar de Lushwinkel!
Ik zal daarna wel even posten wat ik gehaald heb
pi_39269296
Ik ga morgen waarschijnlijk even naar de Lush

Nog even bedenken wat ik wil gaan kopen
Iemand tips?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  maandag 26 juni 2006 @ 23:21:38 #219
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_39269390
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk even naar de Lush

Nog even bedenken wat ik wil gaan kopen
Iemand tips?
die Flosty Gritter
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_39270017
Van de Lush site:
quote:
Speciaal voor Mailorder Lushies: Bestel jouw eigen favoriete 7 Bubble Bar Slices en krijg een gratis Luxury Bath Melt kado. Let op: deze actie is geldig tot maandag 10 juli en geldt alleen voor de online shop.

Hmm Flosty Gritter klinkt idd wel goed ! En natuurlijk wil ik Happy hebben (maar eerst even ruiken) en een Running for the Embassy, lekker voor mijn voetjes voor de zomer..
pi_39270140
Flosty Gritter ruikt toch naar AC ?

Back in business.
pi_39270474
Ik zit net mijn lijstje even te shoppen op de site van de Lush, en dat is nog wel acceptabel met 29,55 euro

Tot dusver:
- Flosty Gritter (ik kan het echt bijna niet eens typen zo, met die l en die r )
- Running for the Embassy
- Mask of Magnaminty (misschien)
- The Olive Branch 100gr
- Happy zeep 100gr

Morgen maar eens even lekker snuffelen enzo, als er tijd voor is .
pi_39270657
Ik vind het wel grappig, dat Flosty Gritter. Ik las dat hij zo heet vanwege die Japanse Lushmedewerkster
Let's plant a tree
pi_39270820
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Beessie-Jen het volgende:en ik kreeg een proefje hard.
Ik snap alleen niet zo goed, hoe je nou weet in welk gebied je hard zou moeten gebruiken en waar Soft? iemand die het wel weet???
De verschillen zijn hier niet zo groot. Eigenlijk heb je alleen hard water in Limburg en een stukje Brabant/Gelderland in het oosten. De rest is redelijk zacht. Ook niet helemaal zacht natuurlijk, want ook in Nederland krijg je wel kalkaanslag en verstopte ketels en zo.

Ik gebruik Hard, omdat het 2 in 1 is en ik vind het echt prima werken.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:54:16 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39275226
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:14 schreef Vava het volgende:

[..]

Al in bad geweest? en met wat?
Nee, vanavond . Ik heb een enorm stuk Snow Festival bij me en die gaat in zijn volledigheid in het bad . Het is een stuk wat er al heel lang ligt, dus hij mag ook wel op .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39277600
dinsdag alweer!

Xzuz_me, die ring of roses ruikt echt superlekker, maar zou je ovor zoiets allergisch kunnen zijn? had me er twee keer mee gedoucht en ik had overal jeuk, echt schandalig!

die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
pi_39277917
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!

Xzuz_me, die ring of roses ruikt echt superlekker, maar zou je ovor zoiets allergisch kunnen zijn? had me er twee keer mee gedoucht en ik had overal jeuk, echt schandalig!

die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).
pi_39278719
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:02 schreef Elefes het volgende:

[..]

Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).
jammer want hij ruikt zo lekker nou ja dan maar andere dingen inslaan
pi_39281914
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, vanavond . Ik heb een enorm stuk Snow Festival bij me en die gaat in zijn volledigheid in het bad . Het is een stuk wat er al heel lang ligt, dus hij mag ook wel op .
Lekker daar heb ik ook nog een stuk van liggen!
Let's plant a tree
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:50:35 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39283356
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!

pi_39284551
Ik heb nu twee stempels op mijn tasje.
Maar ik had ook gewoon illegaal kunnen doen en iedere keer 1 ding kunnen kopen.
Vrij onlogische actie eigenlijk.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39287998
Hallo Allen

Ik heb een bakje Almond Butter Cream en een bakje Skinny Dip Butter Cream. Beide slechts één keer gebruikt, dus ze zitten nog bijna vol. Ik vind het jammer genoeg niet zo'n fijn spul...

Iemand die hier wel fan van is en het evt wil ruilen tegen iets anders leuks van Lush? Laar maar weten
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:19:23 #233
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39298714
Gisteren tramp gebruikt
het is groen! het ruikt heerlijk, en ik ben helemaal zacht
die staat in elk geval vast op mijn verlanglijstje
dank je wel vava
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39298967
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef Muck het volgende:
Gisteren tramp gebruikt
het is groen! het ruikt heerlijk, en ik ben helemaal zacht
die staat in elk geval vast op mijn verlanglijstje
dank je wel vava
Een van mijn favoriete douchegels was er niks gaan lekken
Let's plant a tree
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:25:36 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39299007
Ik ga op vakantie en neem mee:

1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb. !!
Whatever I want.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:42:25 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39299742
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:

1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb. !!
Volgens mij heb je gewoon alles in huis.

Doe eens fijn lief je msn aan?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:47:15 #237
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_39299975
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:

Een douche ding dong ding dong ding dong

sorry, ben een beetje halfgaar
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_39301161
Helaas geen tijd meer gehad voor de Lush vandaag...
Maar wel nog eventjes heel snel naar binnen gewipt om even aan Happy te snuffelen, en dat rook goed .
Volgende week maar weer een stad-dagje inplannen En dan wel tijd maken voor de Lush...
pi_39301690
zo, ben langs de lush in de kalverstraat geweest met 2 vriendinnen. eentje had ik al lush-fanaat gemaakt in londen laatst, de ander had volgens mij buffy gekocht vandaag. ik voel me net een jehova
zelf heb ik alleen the olive branch gekocht, ik was toch heel erg benieuwd en het meisje zei dat hij erg goed bleef hangen. zelfs m'n zus vindt hem lekker ruiken misschien heb ik die zo ook nog verslaafd gemaakt.
er vallen dus steeds meer slachtoffers
Tap tap tap
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:48:53 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39303048
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me net een jehova
Mag die in het Lush Quotes boek?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39303167
Maeghan, ik heb je mailtje gehad, maar kan dat Excelbestand niet openen omdat ik geen Excel op de pc heb, Misschien een andere manier om me de totaalprijs te laten weten?
Back in business.
pi_39304472
Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.' Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien

De inhoud van mijn mandje:

Hybrid Shampoo bar

Ultimate Shine Shampoo bar

Met daarbij een bewaarblikje omdat ik er dus twee had.

Sleepy Head Massage bar

Demon in de Dark

Honey I washed the kids

Babyface

Nog een stuk Twas the night voor een vriendin van me. Ik zie hem overigens niet staan op de Lush-site

En nog een stuk bruisbal, Sakura.

Nadeel is wel... ik heb geen bad

Ze waren erg vriendelijk in Haarlem. Geen opdringerige verkoopsters die meteen achter je broek zaten. Heb eerst een flinke tijd rondgekeken en later kwam er wel even iemand vragen of ze me konden helpen. Maar aan een 'nee' had ze genoeg en liet me daarna lekker mijn gang gaan. Hou daar wel van om op mijn gemak rond te snuffelen.

In de trein onderweg naar huis (wat toch zo'n 2 uur reizen is) het hele krantje doorgelezen. Ik had hem pas uit toen ik thuis was en dat komt echt niet omdat ik zo'n langzame lezer ben! Vind het zo leuk zoals ze alles beschrijven en ik heb nu al van alles in mijn hoofd voor mijn volgende bezoek

Net lekker onder de douche geweest. Vooraf even mijn gezicht schoongemaakt met Babyface. Lekker makkelijk product en ik had mijn make-up er lekker vlot af.
Dan onder de douche. Eerst mijn haren gewassen met Hybrid en vond het superleuk, alleen door die dropjes geur al! Daarna mezelf ingezeept met Demon in the dark. Rook heerlijk, maar vond mijn huid wel wat droog aanvoelen. Daarna nog maar een keer mijn haren ingezeept met Hybrid en daarna Honey I washed the kids erbij gehaald. Man, dat ruikt lekker! Tot ik weer een nieuwe Lushwinkel binnenloop is deze dus mijn favoriet! Ruikt lekker zoet, maar niet te en mijn huid was heel lekker zacht daarna. En toen, vooruit dan maar, nog een keer mijn haar gedaan met Hybrid. Ik vind drop nou eenmaal erg lekker
Moet zeggen dat het me ook niet tegenviel van Babyface. Normaal gesproken, als ik mijn make-up eraf heb gehaald voor het douchen, kom ik toch nog een beetje met wasbeeroogjes eronder de douche vandaan. Dat was nu absoluut niet het geval, dus ik ben tevreden.
Nog even lekker ingesmeerd met Sleepyhead. Wat een groot ding is dat trouwens, had ik helemaal niet verwacht! Maar goed, het viel me mee hoe makkelijk het smelt in je hand. Had verwacht dat ik er wat meer moeite voor moest doen, maar nee dus.
pi_39304601
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.' Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien

-knip-
!

Altijd leuk om van die ervaringen van nieuwe verslaafden te lezen.
Back in business.
pi_39304678
Inderdaad, wat een aandoenlijk enthousiasme. =)
pi_39304975
Oeh leuke dingen Sade!

En ik dacht dat Twas the night een tijdelijkproduct was dus dat ze die niet meer verkopen (behalve dat wat nog over is, en dat verkopen ze dan dus in de winkels en staat niet meer op de website)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:37:39 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39305095
't Was the Night before Christmas, was - zoals de naam al zegt - een Kerstproduct waar ze klaarblijkelijk nog steeds stukken van over hebben .
pi_39305270
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

!

Altijd leuk om van die ervaringen van nieuwe verslaafden te lezen.
Ja! zo leuk! Herkenning ook
Let's plant a tree
pi_39305523
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Inderdaad, wat een aandoenlijk enthousiasme. =)
nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.
Tap tap tap
pi_39305567
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Was the Night before Christmas, was - zoals de naam al zegt - een Kerstproduct waar ze klaarblijkelijk nog steeds stukken van over hebben .
Hoe was je Snowcakebad
Let's plant a tree
pi_39305807
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.
Het rillen en snauwen naar medemensen als ze een dag geen Lush gebruikt heeft... de jeukende vingers bij het zien van nieuwe producten, de bijna lege bankrekening die geplunderd wordt voor een aanvulling van een favo product, terwijl er nog een halve maand gegeten moet worden. Dat soort taferelen.
Back in business.
pi_39305884
Het is zelfs zo erg dat ik twee nachten geleden droomde dat ik in een grote beautysalon met allemaal zwembaden enzo was waar alleen maar Lushproducten gebruikt werden. Het is ernstig gesteld met me, inderdaad nu al. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het inderdaad angstaanjagende taferelen oplevert

En ik denk inderdaad dat ze dan nog een lading over hebben. Zag in Haarlem in ieder geval nog flinke brokken van die zeep liggen.

* snif snif *
Ik ruik naar Honey I washed the kids
pi_39306258
Oja, paar nachten geleden wandelde ik in mijn droom hier in de stad door een winkelstraat. Ik liep langs een winkel waar verbouwd werd en op de ruit zat een aanplakbiljet met de tekst "hier opent Lush binnenkort een nieuwe winkel" wat een enorme tegenvaller toen ik wakker werd
Let's plant a tree
pi_39307332
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Vava het volgende:
Oja, paar nachten geleden wandelde ik in mijn droom hier in de stad door een winkelstraat. Ik liep langs een winkel waar verbouwd werd en op de ruit zat een aanplakbiljet met de tekst "hier opent Lush binnenkort een nieuwe winkel" wat een enorme tegenvaller toen ik wakker werd

Ik zei vanmiddag ook al dat ik het zo jammer vind dat ze niet meer winkels hebben, met name in het oosten van het land. Ik begreep van haar dat er nu opdrachten waren om panden te vinden bij Rotterdam en Utrecht en dat het oosten nog niet eens op het lijstje staat.
Wordt wachten dus... Ben bang dat klagen bij zo'n meisje achter de kassa weinig nut heeft hè?
pi_39307736
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Sade het volgende:

[..]

Ik zei vanmiddag ook al dat ik het zo jammer vind dat ze niet meer winkels hebben, met name in het oosten van het land. Ik begreep van haar dat er nu opdrachten waren om panden te vinden bij Rotterdam en Utrecht en dat het oosten nog niet eens op het lijstje staat.
Wordt wachten dus... Ben bang dat klagen bij zo'n meisje achter de kassa weinig nut heeft hè?
Als ze het eerste pand maar in Rotterdam vinden.

[/egomode]
Back in business.
pi_39307757
Dat is helemaal niet egoistisch hoor! Ik word daar namelijk ook blij van =P
pi_39307786
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Dat is helemaal niet egoistisch hoor! Ik word daar namelijk ook blij van =P

Had je m'n eerdere post naar jou gericht gelezen btw?

Ik lees je reactie morgen wel, ik ga nu echt slapen!
Back in business.
pi_39307919
Ik had je al gemaild zelfs. Een uur geleden al of zo.
pi_39313644
Sade, wat een heerlijk verhaaltje!
Goed geschreven ook

Zalig om die beginnersenthousiasme te lezen, super!
Geniet ervan.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39314043
Ik zit nog steeds in het beginnersenthousiasme
ik ben met elke aankoop of bezoekje aan de winkel zo blij als en kleinkind en al weet ik hoe zeepjes ruiken dan nog ga ik weer alles langs om te snuffelen
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:05:19 #260
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39314122
Hard is stom !! zo !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39314269
Weet iemand tot wanneer de Happy Pil actie loopt?
pi_39314523
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Hard is stom !! zo !
waarom?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:21:23 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39314617
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

waarom?
het brokkelt af waardoor ik allemaal stukjes in me haar kreeg inclusief de kleine takjes wat er als decoratie op zo;n groot blok zit
En mijn haar heeft klitten waar je u tegen zegt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39315611
Lekker dan evenstar.

Ik hoop echt dat mijn Lush bestelling vandaag binnen komt! Er zit namenlijk een cadeautje bij voor mijn zus en die is morgen jarig..
Hoe halen de mensen die ultra bland hebben hier het trouwens van hun gezicht af? Ik smeerde het er eerst altijd op voor ik ging douchen en dan onder de docuhe met warm water afspoelen maar dan bleef er wel best veel zitten had ik het idee. En nu doe ik het met een washandje met koud water en gaat het er veel beter af.
pi_39316221
Ik smeer het op en dan afnemen met idd een washandje of wattenschijfje met water.

Evenstar balen van Hard.
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:45:54 #266
112545 Muck
pi_39317436
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Vava het volgende:

[..]

Een van mijn favoriete douchegels was er niks gaan lekken
helemaal niks

vast een hele stomme vraag, maar hoe gebruik ik die jelly eigenlijk?
op een washandje gaat niet, in mijn hand houden is veeeeel te glibberig (:')) en op de site vond ik het ook al niet....

en wat is de bedoeling van dat poeder? het ruikt echt heerlijk, en als ik het ergens op mijn huid smeer nog veel lekkerder, maar wat is precies de bedoeling?
pi_39317863
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Muck het volgende:

[..]

helemaal niks

vast een hele stomme vraag, maar hoe gebruik ik die jelly eigenlijk?
op een washandje gaat niet, in mijn hand houden is veeeeel te glibberig (:')) en op de site vond ik het ook al niet....

en wat is de bedoeling van dat poeder? het ruikt echt heerlijk, en als ik het ergens op mijn huid smeer nog veel lekkerder, maar wat is precies de bedoeling?
Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.

En bij het poeder gebruik ik altijd een poederdons om het op te doen, en dan gewoon een beetje in mijn nek op mijn armen enzo (meestal smeer ik me eerst in met bodylotion omdat het dan beter plakt) zodat je lekker gaat ruiken.
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:05:38 #268
112545 Muck
pi_39318025
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:00 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.

En bij het poeder gebruik ik altijd een poederdons om het op te doen, en dan gewoon een beetje in mijn nek op mijn armen enzo (meestal smeer ik me eerst in met bodylotion omdat het dan beter plakt) zodat je lekker gaat ruiken.
okee thanks!

*straks gaat proberen
pi_39318133
En nog een alternatief voor het gebruik van jellies: het hele stuk in een leeg flesje frommelen (ik heb een half-liter flesje gebruikt) en er wat water bijdoen. Heel hard schudden en je hebt douchegel (gewoon water toevoegen tot het de juiste dikte heeft).
Is makkelijk als je die dingen anders te glibberig vindt, zoals ik.
Oh en de derde optie, dit deed ik in het begin met mijn Champagne Snow jelly: voor je gaat douchen je droge huid met een stukje insmeren tot het op is. Dan glibbert het veel minder, en het schuim was heel dik en romig enzo
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:10:39 #270
112545 Muck
pi_39318211
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:08 schreef Melusine het volgende:
En nog een alternatief voor het gebruik van jellies: het hele stuk in een leeg flesje frommelen (ik heb een half-liter flesje gebruikt) en er wat water bijdoen. Heel hard schudden en je hebt douchegel (gewoon water toevoegen tot het de juiste dikte heeft).
Is makkelijk als je die dingen anders te glibberig vindt, zoals ik.
ja, okee, maar dat is zo zonde!
ik vind het namelijk ontzettend leuk spul en wil er telkens aanzitten
(verder ben ik heel normaal hoor)
quote:
Oh en de derde optie, dit deed ik in het begin met mijn Champagne Snow jelly: voor je gaat douchen je droge huid met een stukje insmeren tot het op is. Dan glibbert het veel minder, en het schuim was heel dik en romig enzo
hmm, dat zou ook nog kunnen natuurlijk....
straks eerst eens proberen met in een puff frummelen
maar bedankt voor de tips
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:03:52 #271
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39320368
Leuk, ik doe een bestelling op de Lush site maar krijg mn order niet betaald, er verschijnt gewoon niks
Heb al een mail gestuurd dus ik zal vast wel op een of andere manier kunnen betalen!
Ik heb dit besteld

- Ocean Salt
- Retread (op herhaling, is echt geweeeeldig!!)
- Big (ben erg benieuwd!)
- Bruisbal Softy
- Flosty Gritter Bubble Bar

Dingen voor in bad gaan mee op vakantie(ja ik ga nog een keertje), want heb geen bad.

Wat voor ding is het dan wat je gratis krijgt als je zon bubble bar besteld? Een andere bubble bar?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_39320661
volgens mij moet je 7 bubble bars bestellen ofzo.
Tap tap tap
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:16:48 #273
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39320779
oooow ik dacht dat het een naam was van een bubble bar ofzo, ik begreep het ook al niet zo.
Wat flauw, zo kunnen ze natuurlijk wel dingen gratis weggeven ja
Gependeld
pi_39321141
Ik vind Hard shampoo bar echt heel fijn. Mijn haar klit niet en het is echt heel glanzend en het golft enorm!!! Die takjes zijn niet heel handig, maar ze spoelen wel uit je haar onder de douche dus ik zit er niet mee of zo.
pi_39321173

Allemaal van mij!!!
pi_39321220
!!!!
pi_39321611
meaghan! schandalig
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 14:41:37 #278
43556 miss_dynastie
pi_39321628
Huh? Je had toch maandag pas besteld?
pi_39321647
pi_39321792
Gisteren voor het slapen gaan had ik me al gedouched, maar vanochtend meteen nog een keertje. Vind Honey I washed the Kids zo lekker!
Weet iemand welke producten er nog meer zo ruiken?
pi_39322347
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]

Allemaal van mij!!!
Tap tap tap
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:05:29 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39322402
quote:
[afbeelding]

Allemaal van mij!!!
De tering!
pi_39322437
Nee, er zat heel veel in die doos, maar tering nog net niet.

De GLS meneer had het er maar zwaar mee... 18.1 kilo, met een waarde van £324. Gek genoeg moest ik er voor tekenen ook

woensdag 28 juni 2006 @ 15:51:28 #284
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39324044
quote:
[afbeelding]

Allemaal van mij!!!

Gependeld
pi_39324098
Ik heb net een buffy gekocht en een van de nieuwe bubble bar slices, zo'n roze met een bloemetje erop Pop In The Bath
Mijn arm ruikt nu ook al helemaal naar Buffy, omdat het Lush-meisje me even ondergesmeerd had

[ Bericht 37% gewijzigd door lienelien op 28-06-2006 16:08:09 ]
pi_39326103
quote:
[afbeelding]

AllemaalGedeeltelijk van mij!!!
Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh!!
En het ligt op kleur gesorteerd

Ik ga je mailen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Melusine op 28-06-2006 17:07:00 ]
pi_39326163
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Sade het volgende:
Gisteren voor het slapen gaan had ik me al gedouched, maar vanochtend meteen nog een keertje. Vind Honey I washed the Kids zo lekker!
Weet iemand welke producten er nog meer zo ruiken?
Soft Coeur massagebar.
Verder had je rond Pasen ballistics met HIWTK-geur, die heetten Bunny I washed the kids (ook in zeepvorm trouwens) en bij sommige Lushwinkels kun je ze nog krijgen.
Er is nog een ballistic die naar honing ruikt, maar wel anders dan HIWTK, dat is Honey Bee.
pi_39327834
Wat een enorme hoop Lush en het is er al snel!
Let's plant a tree
pi_39328058
Maar is dit de engeland bestelling? Die die Maeghan maandag zou doen? Is die er nu al?

Ik heb mijn bestelling meer dan een week geleden in Nederland gedaan, en die is er nog niet. Niet eerlijk.
pi_39328117
Is het er al?
Men wat veel lekkers, had ik nu maar meer besteld
Nee, foei Anitra, eerst de baddingen op maken die er nog liggen
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:58:16 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39328178
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:50 schreef Vava het volgende:

[..]

Hoe was je Snowcakebad
Die heb ik naar vanochtend verplaatst . Gister tot 04.00 (ja vanochtend dus eigenlijk) aan m'n scriptie gewerkt. Maarrr, was wel lekker, maar niet heel bijzonder. Ik ruik wel nog steeds naar Snowcake in de verte .
pi_39328458
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die heb ik naar vanochtend verplaatst . Gister tot 04.00 (ja vanochtend dus eigenlijk) aan m'n scriptie gewerkt. Maarrr, was wel lekker, maar niet heel bijzonder. Ik ruik wel nog steeds naar Snowcake in de verte .
Tot 04.00 uur toen stond ik al bijna op ik vond Snowcake erg lekker heb je nog meer badmateriaal op de planning staan
Let's plant a tree
pi_39328468
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:55 schreef Anitra het volgende:
Is het er al?
Ik ging er vanuit dat dit de Engelandbestelling was
Let's plant a tree
pi_39328655
Het is ook de engeland bestelling
pi_39328730
Hihihi, jullie hebben het door ;-)
pi_39328902
quote:
[afbeelding]

Allemaal van mij!!!
* hebberig! *

Ik ben al weer aan het kijken op de site. Mijn zusje viert binnenkort haar verjaardag, en die cadeaus zijn zó leuk! Enne, ik kan meteen kijken wat ik zelf nog wil hebben

(als er mensen zijn voor wie ik ook kan bestelllen, roept u maar, alhoewel ik het betwijfel met die bestelling uit engeland )

[ Bericht 34% gewijzigd door Sade op 28-06-2006 19:03:10 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:25:17 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39330176
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef Maeghan het volgende:
Hihihi, jullie hebben het door ;-)
Ik zag mijn potje Enzymion al liggen .
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:26:20 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39330200
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef Vava het volgende:

[..]

Tot 04.00 uur toen stond ik al bijna op ik vond Snowcake erg lekker heb je nog meer badmateriaal op de planning staan
Nee, want ik ga zo weer richting Rotterdam, moet morgen werken .

Maarrrr, heb wel hier ff in deze dagen mijn aanleiding tot onderzoek, theoretisch kader én een groot gedeelte van de methodesectie geschreven.
pi_39330406
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zag mijn potje Enzymion al liggen .
Ik gebruik ook Enzymion hoor
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:41:20 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39330594
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik gebruik ook Enzymion hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')