New ruikt heel erg naar kaneel, zo erg zelfs dat een collega aan me vroeg, nadat ik mijn haar met New had gewassen, of ik kaneelthee aan het drinken wasquote:
Hm...lekker! Had ik New er ook maar bijgezet dan...quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
[..]
New ruikt heel erg naar kaneel, zo erg zelfs dat een collega aan me vroeg, nadat ik mijn haar met New had gewassen, of ik kaneelthee aan het drinken was
Wiccy ruikt een beetje naar tijgerbalsem maar minder sterk (als ik het me goed herinner)
Verder ga ik dinsdag lekker shoppen met mijn man in Haarlem en uiteraard ga ik dan langs bij de Lushwinkel. Kijk er nu al een hele week naar uit!quote:Jungle is ideaal voor mensen die 's nachts zo woelen, dat hun haar 's morgens stijl overeind staat en vol klitten zit. Was je haar dan met Karma Komba shampoo bar en gebruik deze conditioner. Wassen, Jungle even onder de warme straal houden zodat er een creme op je handen ontstaat, inwrijven, even laten intrekken (2 minuten), drogen en genieten van je haar!
Ik dacht tot eind juni of begin juli. Niet lang iig.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:32 schreef Melusine het volgende:
Weet iemand trouwens tot wanneer de Happy Pill stempelactie loopt?
Oh, dat maakt niks uit hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef Maeghan het volgende:
Ja, helaas Beessie-Jen, maar ik heb al besteld.
En sorry Shirley, maar ik had niet gezien dat je nog een New wilde.
Verder heb ik het missende geld ontdekt. Gisteren (eh, vanochtend) om 2 uur heb ik alle rekeningen uitgeprint en zitten nakijken met de hand en toen kwam ik erachter dat er een verkeerde formule in 1 van m'n excel vakjes stond. Kortom, ik kan wél rekenen, ik ben alleen een hola vwb gebruik van programma's die het leven eigenlijk makkelijker zouden moeten maken.
Nou goed, ik ga jullie zo mailen dus. =)
Al in bad geweest?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ennnnnn... ze hebben een bad. Dus ik ga maar wat inpakken zometeen
.
die Flosty Gritterquote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk even naar de Lush
Nog even bedenken wat ik wil gaan kopen
Iemand tips?
quote:Speciaal voor Mailorder Lushies: Bestel jouw eigen favoriete 7 Bubble Bar Slices en krijg een gratis Luxury Bath Melt kado. Let op: deze actie is geldig tot maandag 10 juli en geldt alleen voor de online shop.
De verschillen zijn hier niet zo groot. Eigenlijk heb je alleen hard water in Limburg en een stukje Brabant/Gelderland in het oosten. De rest is redelijk zacht. Ook niet helemaal zacht natuurlijk, want ook in Nederland krijg je wel kalkaanslag en verstopte ketels en zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Beessie-Jen het volgende:en ik kreeg een proefje hard.
Ik snap alleen niet zo goed, hoe je nou weet in welk gebied je hard zou moeten gebruiken en waar Soft? iemand die het wel weet???
Nee, vanavondquote:
Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!
Xzuz_me, die ring of roses ruikt echt superlekker, maar zou je ovor zoiets allergisch kunnen zijn? had me er twee keer mee gedoucht en ik had overal jeuk, echt schandalig!
die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
jammerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).
Lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, vanavond. Ik heb een enorm stuk Snow Festival bij me en die gaat in zijn volledigheid in het bad
. Het is een stuk wat er al heel lang ligt, dus hij mag ook wel op
.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!
die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
Een van mijn favoriete douchegelsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef Muck het volgende:
Gisteren tramp gebruikt
het is groen! het ruikt heerlijk, en ik ben helemaal zacht
die staat in elk geval vast op mijn verlanglijstje
dank je wel vava
Volgens mij heb je gewoon alles in huis.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee:
1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb.!!
Een douche ding dong ding dong ding dongquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee:
1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb.!!
Mag die in het Lush Quotes boek?quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.'Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien
![]()
-knip-
Ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Altijd leuk om van die ervaringen van nieuwe verslaafden te lezen.
nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Inderdaad, wat een aandoenlijk enthousiasme. =)
Hoe was je Snowcakebadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Was the Night before Christmas, was - zoals de naam al zegt - een Kerstproduct waar ze klaarblijkelijk nog steeds stukken van over hebben.
Het rillen en snauwen naar medemensen als ze een dag geen Lush gebruikt heeft... de jeukende vingers bij het zien van nieuwe producten, de bijna lege bankrekening die geplunderd wordt voor een aanvulling van een favo product, terwijl er nog een halve maand gegeten moet worden. Dat soort taferelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:10 schreef Vava het volgende:
Oja, paar nachten geleden wandelde ik in mijn droom hier in de stad door een winkelstraat. Ik liep langs een winkel waar verbouwd werd en op de ruit zat een aanplakbiljet met de tekst "hier opent Lush binnenkort een nieuwe winkel"wat een enorme tegenvaller toen ik wakker werd
![]()
Als ze het eerste pand maar in Rotterdam vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:51 schreef Sade het volgende:
[..]
![]()
Ik zei vanmiddag ook al dat ik het zo jammer vind dat ze niet meer winkels hebben, met name in het oosten van het land. Ik begreep van haar dat er nu opdrachten waren om panden te vinden bij Rotterdam en Utrecht en dat het oosten nog niet eens op het lijstje staat.
Wordt wachten dus... Ben bang dat klagen bij zo'n meisje achter de kassa weinig nut heeft hè?![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Dat is helemaal niet egoistisch hoor! Ik word daar namelijk ook blij van =P
het brokkelt af waardoor ik allemaal stukjes in me haar kreeg inclusief de kleine takjes wat er als decoratie op zo;n groot blok zitquote:
helemaal niksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete douchegelswas er niks gaan lekken
Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:45 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal niks
vast een hele stomme vraag, maar hoe gebruik ik die jelly eigenlijk?
op een washandje gaat niet, in mijn hand houden is veeeeel te glibberig (:')) en op de site vond ik het ook al niet....
en wat is de bedoeling van dat poeder? het ruikt echt heerlijk, en als ik het ergens op mijn huid smeer nog veel lekkerder, maar wat is precies de bedoeling?
okee thanks!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik peuter altijd een klein stukje jelly van het stuk af, en dat duw ik in een puff en dan een beetje aan die puff frunniken en dan gaat het schuimen.
En bij het poeder gebruik ik altijd een poederdons om het op te doen, en dan gewoon een beetje in mijn nek op mijn armen enzo (meestal smeer ik me eerst in met bodylotion omdat het dan beter plakt) zodat je lekker gaat ruiken.
ja, okee, maar dat is zo zonde!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:08 schreef Melusine het volgende:
En nog een alternatief voor het gebruik van jellies: het hele stuk in een leeg flesje frommelen (ik heb een half-liter flesje gebruikt) en er wat water bijdoen. Heel hard schudden en je hebt douchegel (gewoon water toevoegen tot het de juiste dikte heeft).
Is makkelijk als je die dingen anders te glibberig vindt, zoals ik.
hmm, dat zou ook nog kunnen natuurlijk....quote:Oh en de derde optie, dit deed ik in het begin met mijn Champagne Snow jelly: voor je gaat douchen je droge huid met een stukje insmeren tot het op is. Dan glibbert het veel minder, en het schuim was heel dik en romig enzo
De tering!quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:28 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
AllemaalGedeeltelijk van mij!!!![]()
Soft Coeur massagebar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Sade het volgende:
Gisteren voor het slapen gaan had ik me al gedouched, maar vanochtend meteen nog een keertje. Vind Honey I washed the Kids zo lekker!
Weet iemand welke producten er nog meer zo ruiken?
Die heb ik naar vanochtend verplaatstquote:
Tot 04.00 uurquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik naar vanochtend verplaatst. Gister tot 04.00 (ja vanochtend dus eigenlijk) aan m'n scriptie gewerkt. Maarrr, was wel lekker, maar niet heel bijzonder. Ik ruik wel nog steeds naar Snowcake in de verte
.
Ik ging er vanuit dat dit de Engelandbestelling wasquote:
* hebberig! *quote:
Ik zag mijn potje Enzymion al liggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:23 schreef Maeghan het volgende:
Hihihi, jullie hebben het door ;-)
Nee, want ik ga zo weer richting Rotterdam, moet morgen werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Tot 04.00 uurtoen stond ik al bijna op
ik vond Snowcake erg lekker
heb je nog meer badmateriaal op de planning staan
Ik gebruik ook Enzymion hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zag mijn potje Enzymion al liggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |