Ik heb nog 3 kilo aan ruimte ongeveer, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
Oeh, al die nieuwe producten op de site en de gedachte dat m'n loon vandaag gestort is, doet m'n handen jeuken...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kilo aan ruimte ongeveer, denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Maeghan het volgende:
Het gaat al echt een behoorlijke order worden zeg!!!
Als je eventueel mee wilt doen moet je eventueel uiterlijk dit weekend mailen, ik bestel namelijk eventueel maandag.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor wanneer zou ik een eventuele lijst moeten opstellen dan?
Ik weet dat er woensdag en zaterdag bezorgd wordt. Dus denk dinsdag en vrijdag op de post?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:00 schreef Bob. het volgende:
Op welke dagen deed Lush ook al weer hun bestellingen op de post?
Dat ligt eraan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef Perruche het volgende:
hoi xcuz_me, dankjewel! heb hem gekregen en ga zo lekker lushen in de douche
Heb k wat gemist trouwens ivm de engeland order...?
Mag ik ook nog meedoen? Dan ga ik zo even een lijstje maken, uitrekenen enzo....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:47 schreef Maeghan het volgende:
Het kan nog hoor! En dankjewel Melusine voor de uitleg =)
ja maar zachter, wiccy kan zo scherp zijn en dat is marathon niet. Het is lekkerder dat wiccy.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef Maeghan het volgende:
Ruikt Marathon echt naar Wiccy?
Ik was teveel met Djulian bezig en daarna met schrik in de benen wachtend op de rekeningquote:Op zondag 25 juni 2006 20:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben met anitra en mijn mama saampjes geweest
Heb met mams een sweetiestack gedeelden anitra kan het beamen geen geuroverdracht aan elkaar
![]()
Een stuk sandstone, een stuk happy, potje big en flesje american cream.
en proefje hard gekregenen die van anitra gelijk gekregen
Anitra ik had trouwens de laatste keer zelf om de big gevraagd en daarvoor een stukje zeep weet zo nie meer welke.
was je nog wat van je lijstje vergeten?
Die ken ik allebei niet qua geur.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Maeghan het volgende:
Ja, hij ruikt dus naar Wiccy (en New shampoo bar dus ook), maar dan milder (zei Anitra net wat hierboven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |