abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39277600
dinsdag alweer!

Xzuz_me, die ring of roses ruikt echt superlekker, maar zou je ovor zoiets allergisch kunnen zijn? had me er twee keer mee gedoucht en ik had overal jeuk, echt schandalig!

die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
pi_39277917
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!

Xzuz_me, die ring of roses ruikt echt superlekker, maar zou je ovor zoiets allergisch kunnen zijn? had me er twee keer mee gedoucht en ik had overal jeuk, echt schandalig!

die smoothie was echt top. Afhankelijk van de verpakking gaat die de volgende keer ook mee!
Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39278719
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:02 schreef Elefes het volgende:

[..]

Je kan idd overgevoelig zijn voor bepaalde dingen. Helemaal omdat het bijna volledig natuurlijk is (waardoor ze minder mogelijkheid hebben om daarvoor te "corrigeren" met synthetische dingen).
jammer want hij ruikt zo lekker nou ja dan maar andere dingen inslaan
pi_39281914
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, vanavond . Ik heb een enorm stuk Snow Festival bij me en die gaat in zijn volledigheid in het bad . Het is een stuk wat er al heel lang ligt, dus hij mag ook wel op .
Lekker daar heb ik ook nog een stuk van liggen!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:50:35 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39283356
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Perruche het volgende:
dinsdag alweer!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39284551
Ik heb nu twee stempels op mijn tasje.
Maar ik had ook gewoon illegaal kunnen doen en iedere keer 1 ding kunnen kopen.
Vrij onlogische actie eigenlijk.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39287998
Hallo Allen

Ik heb een bakje Almond Butter Cream en een bakje Skinny Dip Butter Cream. Beide slechts één keer gebruikt, dus ze zitten nog bijna vol. Ik vind het jammer genoeg niet zo'n fijn spul...

Iemand die hier wel fan van is en het evt wil ruilen tegen iets anders leuks van Lush? Laar maar weten
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:19:23 #233
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_39298714
Gisteren tramp gebruikt
het is groen! het ruikt heerlijk, en ik ben helemaal zacht
die staat in elk geval vast op mijn verlanglijstje
dank je wel vava
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_39298967
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:19 schreef Muck het volgende:
Gisteren tramp gebruikt
het is groen! het ruikt heerlijk, en ik ben helemaal zacht
die staat in elk geval vast op mijn verlanglijstje
dank je wel vava
Een van mijn favoriete douchegels was er niks gaan lekken
Let's plant a tree
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:25:36 #235
101884 PeRi
Allons-y!
pi_39299007
Ik ga op vakantie en neem mee:

1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb. !!
Whatever I want.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:42:25 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39299742
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:

1x Sunnyside, 1x Flosty Gritter, 1x Turbo Bubble, 1x Auntie Pamela, 1x Pop in the bath en 1x Ne worry ne pas. Rara wat heb ik daar wat ik thuis niet heb. !!
Volgens mij heb je gewoon alles in huis.

Doe eens fijn lief je msn aan?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:47:15 #237
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_39299975
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:

Een douche ding dong ding dong ding dong

sorry, ben een beetje halfgaar
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_39301161
Helaas geen tijd meer gehad voor de Lush vandaag...
Maar wel nog eventjes heel snel naar binnen gewipt om even aan Happy te snuffelen, en dat rook goed .
Volgende week maar weer een stad-dagje inplannen En dan wel tijd maken voor de Lush...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39301690
zo, ben langs de lush in de kalverstraat geweest met 2 vriendinnen. eentje had ik al lush-fanaat gemaakt in londen laatst, de ander had volgens mij buffy gekocht vandaag. ik voel me net een jehova
zelf heb ik alleen the olive branch gekocht, ik was toch heel erg benieuwd en het meisje zei dat hij erg goed bleef hangen. zelfs m'n zus vindt hem lekker ruiken misschien heb ik die zo ook nog verslaafd gemaakt.
er vallen dus steeds meer slachtoffers
Tap tap tap
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:48:53 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39303048
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me net een jehova
Mag die in het Lush Quotes boek?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39303167
Maeghan, ik heb je mailtje gehad, maar kan dat Excelbestand niet openen omdat ik geen Excel op de pc heb, Misschien een andere manier om me de totaalprijs te laten weten?
Back in business.
pi_39304472
Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.' Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien

De inhoud van mijn mandje:

Hybrid Shampoo bar

Ultimate Shine Shampoo bar

Met daarbij een bewaarblikje omdat ik er dus twee had.

Sleepy Head Massage bar

Demon in de Dark

Honey I washed the kids

Babyface

Nog een stuk Twas the night voor een vriendin van me. Ik zie hem overigens niet staan op de Lush-site

En nog een stuk bruisbal, Sakura.

Nadeel is wel... ik heb geen bad

Ze waren erg vriendelijk in Haarlem. Geen opdringerige verkoopsters die meteen achter je broek zaten. Heb eerst een flinke tijd rondgekeken en later kwam er wel even iemand vragen of ze me konden helpen. Maar aan een 'nee' had ze genoeg en liet me daarna lekker mijn gang gaan. Hou daar wel van om op mijn gemak rond te snuffelen.

In de trein onderweg naar huis (wat toch zo'n 2 uur reizen is) het hele krantje doorgelezen. Ik had hem pas uit toen ik thuis was en dat komt echt niet omdat ik zo'n langzame lezer ben! Vind het zo leuk zoals ze alles beschrijven en ik heb nu al van alles in mijn hoofd voor mijn volgende bezoek

Net lekker onder de douche geweest. Vooraf even mijn gezicht schoongemaakt met Babyface. Lekker makkelijk product en ik had mijn make-up er lekker vlot af.
Dan onder de douche. Eerst mijn haren gewassen met Hybrid en vond het superleuk, alleen door die dropjes geur al! Daarna mezelf ingezeept met Demon in the dark. Rook heerlijk, maar vond mijn huid wel wat droog aanvoelen. Daarna nog maar een keer mijn haren ingezeept met Hybrid en daarna Honey I washed the kids erbij gehaald. Man, dat ruikt lekker! Tot ik weer een nieuwe Lushwinkel binnenloop is deze dus mijn favoriet! Ruikt lekker zoet, maar niet te en mijn huid was heel lekker zacht daarna. En toen, vooruit dan maar, nog een keer mijn haar gedaan met Hybrid. Ik vind drop nou eenmaal erg lekker
Moet zeggen dat het me ook niet tegenviel van Babyface. Normaal gesproken, als ik mijn make-up eraf heb gehaald voor het douchen, kom ik toch nog een beetje met wasbeeroogjes eronder de douche vandaan. Dat was nu absoluut niet het geval, dus ik ben tevreden.
Nog even lekker ingesmeerd met Sleepyhead. Wat een groot ding is dat trouwens, had ik helemaal niet verwacht! Maar goed, het viel me mee hoe makkelijk het smelt in je hand. Had verwacht dat ik er wat meer moeite voor moest doen, maar nee dus.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_39304601
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Sade het volgende:
Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.' Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien

-knip-
!

Altijd leuk om van die ervaringen van nieuwe verslaafden te lezen.
Back in business.
pi_39304678
Inderdaad, wat een aandoenlijk enthousiasme. =)
Sanity is (not) statistical
pi_39304975
Oeh leuke dingen Sade!

En ik dacht dat Twas the night een tijdelijkproduct was dus dat ze die niet meer verkopen (behalve dat wat nog over is, en dat verkopen ze dan dus in de winkels en staat niet meer op de website)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:37:39 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39305095
't Was the Night before Christmas, was - zoals de naam al zegt - een Kerstproduct waar ze klaarblijkelijk nog steeds stukken van over hebben .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39305270
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

!

Altijd leuk om van die ervaringen van nieuwe verslaafden te lezen.
Ja! zo leuk! Herkenning ook
Let's plant a tree
pi_39305523
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Inderdaad, wat een aandoenlijk enthousiasme. =)
nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.
Tap tap tap
pi_39305567
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Was the Night before Christmas, was - zoals de naam al zegt - een Kerstproduct waar ze klaarblijkelijk nog steeds stukken van over hebben .
Hoe was je Snowcakebad
Let's plant a tree
pi_39305807
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

nu is ´t nog schattig enthousiasme, over een paar weken zijn het angstaanjagende verslavingverschijnselen.
Het rillen en snauwen naar medemensen als ze een dag geen Lush gebruikt heeft... de jeukende vingers bij het zien van nieuwe producten, de bijna lege bankrekening die geplunderd wordt voor een aanvulling van een favo product, terwijl er nog een halve maand gegeten moet worden. Dat soort taferelen.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')