Ben vanmiddag dus in Haarlem geweest en manlief heeft me op een gegeven moment maar naar de kassa geduwt. 'Probeer eerst dit maar eens op te maken, komen we dan wel weer terug.'
![]()
Ik bleef maar dingetjes in mijn mandje gooien
De inhoud van mijn mandje:
Hybrid Shampoo bar
![]()
Ultimate Shine Shampoo bar
![]()
Met daarbij een bewaarblikje omdat ik er dus twee had.
Sleepy Head Massage bar
![]()
Demon in de Dark
![]()
Honey I washed the kids
![]()
Babyface
![]()
Nog een stuk Twas the night voor een vriendin van me. Ik zie hem overigens niet staan op de Lush-site
![]()
En nog een stuk bruisbal, Sakura.
![]()
Nadeel is wel... ik heb geen bad
Ze waren erg vriendelijk in Haarlem. Geen opdringerige verkoopsters die meteen achter je broek zaten. Heb eerst een flinke tijd rondgekeken en later kwam er wel even iemand vragen of ze me konden helpen. Maar aan een 'nee' had ze genoeg en liet me daarna lekker mijn gang gaan. Hou daar wel van om op mijn gemak rond te snuffelen.
In de trein onderweg naar huis (wat toch zo'n 2 uur reizen is) het hele krantje doorgelezen. Ik had hem pas uit toen ik thuis was en dat komt echt niet omdat ik zo'n langzame lezer ben! Vind het zo leuk zoals ze alles beschrijven en ik heb nu al van alles in mijn hoofd voor mijn volgende bezoek
Net lekker onder de douche geweest. Vooraf even mijn gezicht schoongemaakt met Babyface. Lekker makkelijk product en ik had mijn make-up er lekker vlot af.
Dan onder de douche. Eerst mijn haren gewassen met Hybrid en vond het superleuk, alleen door die dropjes geur al!
![]()
Daarna mezelf ingezeept met Demon in the dark. Rook heerlijk, maar vond mijn huid wel wat droog aanvoelen. Daarna nog maar een keer mijn haren ingezeept met Hybrid en daarna Honey I washed the kids erbij gehaald. Man, dat ruikt lekker! Tot ik weer een nieuwe Lushwinkel binnenloop is deze dus mijn favoriet!
![]()
Ruikt lekker zoet, maar niet te en mijn huid was heel lekker zacht daarna. En toen, vooruit dan maar, nog een keer mijn haar gedaan met Hybrid. Ik vind drop nou eenmaal erg lekker
Moet zeggen dat het me ook niet tegenviel van Babyface. Normaal gesproken, als ik mijn make-up eraf heb gehaald voor het douchen, kom ik toch nog een beetje met wasbeeroogjes eronder de douche vandaan. Dat was nu absoluut niet het geval, dus ik ben tevreden.
Nog even lekker ingesmeerd met Sleepyhead. Wat een groot ding is dat trouwens, had ik helemaal niet verwacht! Maar goed, het viel me mee hoe makkelijk het smelt in je hand. Had verwacht dat ik er wat meer moeite voor moest doen, maar nee dus.