quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Jemig, je mist toch wel wat hoor, als je alleen naar de streams kijkt. Er is dus duidelijk heel wat gefriemeld onder de dekens en volgens mij ook echt gezoend! En wat was/is Dido een jaloers wicht!!!!
Sorry, nu weer on topic.
hoort zich aan als engelenzang hoorquote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
pfff.. geluid uit.. chantal kan ik ff niet aanhoren nu
Ze wil zo graag haar verhaal kwijt, dat ze het veel te snel en totaal niet logisch verteld, waardoor de essentie totaal wegvalt.quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Lieske's 'verhalen' duren altijd nét te lang om de groep te kunnen boeien. Deze was op het randje
Vandaag niets gemerkt anders van enige jaloezie richting Lies of Linda, integendeel zelfsquote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Jemig, je mist toch wel wat hoor, als je alleen naar de streams kijkt. Er is dus duidelijk heel wat gefriemeld onder de dekens en volgens mij ook echt gezoend! En wat was/is Dido een jaloers wicht!!!!
Sorry, nu weer on topic.
quote:Op maandag 19 september 2005 20:28 schreef Day het volgende:
Ze wil zo graag haar verhaal kwijt, dat ze het veel te snel en totaal niet logisch verteld, waardoor de essentie totaal wegvalt.
Noem mij dan maar weer naief, maar ik geloof beslist niet dat er iets is gebeurd. Misschien wat geknuffeld, maar verder niets. Ik neem namelijk niet aan dat Roel én Lieske daar keihard over gaan liegen. En Lieske's breeduit lachende gezicht in beeld toen ze zag dat Roel met Linda tongde, versterkt dat nog.quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Sorry, nu weer on topic.
Pas maar op dat Gert het niet hoortquote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
Het nieuwe braakmiddel, nu te koop bij drogist en apotheek: DIDO !
Succes verzekerd![]()
![]()
Het feit dat ze er bij elke gelegenheid die ze krijgt over praat, zegt genoeg.quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Vandaag niets gemerkt anders van enige jaloezie richting Lies of Linda, integendeel zelfs
Ze verwijt hen dan ook niets, ze verwijt Roel wat
Ze zijn gewoon wat warrig en lopen altijd teleurstellend afquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Lieske's 'verhalen' duren altijd nét te lang om de groep te kunnen boeien. Deze was op het randje
quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon wat warrig en lopen altijd teleurstellend af
"Ja,![]()
![]()
weet je, die reclame, dat gebeurt dus in het echt
![]()
![]()
ook extreeeeeeeeeeeeeeem vaak, dat mensen in zo'n ronde wasmand plassen
....., nou ja weetje gewoon misschien niet extreem vaak, eigenlijk heel soms maar, maar ja, god, nu ja, gewoon , dat...ik........... .... ......
........"
Ik vond het een lieve en leuke actie van Joost.quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Day het volgende:
Die Joost heeft zichzelf ook voor lul gezet vandaag met zijn liefdesverklaring, want ik denk niet dat die relatie nog superlang duurt.
Ze baalt ervan, ja, lijkt me logisch, toch ? Ze vond hem leuk, was er een beetje verward door, maar ook blij, en voor dat ze het wist ligt hij alweer met een ander.quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat ze er bij elke gelegenheid die ze krijgt over praat, zegt genoeg.
Idem geldt voor haar vriendinnetje, Natte Lie, die elke dag zeker 3 keer over Ralph praat, maar vol blijft houden dat ze Joost de man van haar dromen is.
Die Joost heeft zichzelf ook voor lul gezet vandaag met zijn liefdesverklaring, want ik denk niet dat die relatie nog superlang duurt.
Het geroddel over met name Roel en Lieske is alleen een beetje vermoeiendquote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze baalt ervan, ja, lijkt me logisch, toch ? Ze vond hem leuk, was er een beetje verward door, maar ook blij, en voor dat ze het wist ligt hij alweer met een ander.
Mag je dan niet pissig zijn of zo? En balen?
Ze heeft vandaag gewoon heel gezellig tegen Lies en Linda gedaan, en ook tegen Roel, trouwens
Ach, Gert noemde mij een homofiel maar liet me vanmiddag voor niets naar een park komenquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Pas maar op dat Gert het niet hoort.
Ik ook. Is er nog drank in de tent? Die zaterdag is voor herhaling vatbaar!quote:Op maandag 19 september 2005 20:41 schreef bemeall het volgende:
* bemeall pakt een zak chocolade rozijnen erbij en zwengelt de streams aan
Ben weer een avondje van de partij
quote:
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 20:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik ook. Is er nog drank in de tent? Die zaterdag is voor herhaling vatbaar!
Mooi, ze gunt ons nog een avondje plezierquote:Op maandag 19 september 2005 20:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar flessen wijn verstopt (Dido natuurlijk)
Dit is de sanctie voor het flesje van Roel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef Maurisico het volgende:
Val nu even binnen, maar wat is dit? Een groepsgesprek in opdracht van BB?
Nee, dan is iedereen hier van mening, dat het nog meer een egoistische bitch isquote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
Ze baalt ervan, ja, lijkt me logisch, toch ? Ze vond hem leuk, was er een beetje verward door, maar ook blij, en voor dat ze het wist ligt hij alweer met een ander.
Mag je dan niet pissig zijn of zo? En balen?
Als er Donderdag niet iemand uitgaat, dan wordt het een lange week hier om te kijken, ook al geen weekopdrachtenquote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef BlackSunday het volgende:
Moet er nou aankomende donderdag iemand uit of volgende week pas?
Misschien zien de ouders het wel en gaan ze erover nadenken...quote:Op maandag 19 september 2005 20:47 schreef johanvonnie het volgende:
Ik vind het echt van het laagste niveau om je ouders op zo'n manier (via een tv programma) te kijk te zetten.
Vooral de opmerkingen dat Lieske haar maatje verloren heeft sinds Rikkert eruit is, sloeg wat mij betreft alles. Roel is al Lieske's maatje sinds dag 1 en dat is ook niet veranderd.quote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef BlaBlub het volgende:
Ik geloof ook niet dat Roel en Lieske hebben gezoendMaar de BB uitzending insinueerde heel erg dat Lieske Roel leuk vind, helaas.
Ze hadden Dido nog veel erger in beeld kunnen brengen, maar dat hebben ze dus niet gedaan.quote:
Gelukkig brachten ze Dido wel goed in beeld vandaag, dat ze met Naat zei dat Roel uit de ghetto kwam. Ben nu al benieuwd wat mama Roel er donderdag over te zeggen heeft
Ah mooi, mag ik daar dan even van afwijkenquote:Op maandag 19 september 2005 20:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, dan is iedereen hier van mening, dat het nog meer een egoistische bitch is![]()
Ik heb vandaag nog niks anders gelezen hier dan dat Dido een trut is en nog 100 varianten erop.
Riagg-sessiesquote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef Maurisico het volgende:
Val nu even binnen, maar wat is dit? Een groepsgesprek in opdracht van BB?
morgen komt er meerquote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral de opmerkingen dat Lieske haar maatje verloren heeft sinds Rikkert eruit is, sloeg wat mij betreft alles. Roel is al Lieske's maatje sinds dag 1 en dat is ook niet veranderd.
[..]
Ze hadden Dido nog veel erger in beeld kunnen brengen, maar dat hebben ze dus niet gedaan.
goede vraag, ik heb geen idee wat BB aan het doen is met het nomineren en wegstemmen....quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef BlackSunday het volgende:
Moet er nou aankomende donderdag iemand uit of volgende week pas?
Graag, want het begint erg eentonig te worden.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ah mooi, mag ik daar dan even van afwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |